Verwacht mei 2020❤️

Ik ben nu 17 weken en begin nu wat aan te komen. Er is een kilo bij. Mocht onderhand ook wel eens haha. Wij hebben 3 januari de 20 weken echo. Weer zo een spannend moment om naartoe te leven. Hopelijk is alles mooi in orde.
Ah wonderbaby haha, balen is dat he als ze niet goed liggen. Dan moet je weer wachten op een volgende pretecho. Bij ons was het ook echt op het allerlaatste moment dat hij het ineens liet zien. Het had niets gescheeld of wij hadden ook terug moeten komen. Eigenwijze figuurtjes. ;)

Wij hadden vandaag onze 20 weken echo en alles was prima?. Ik vond het heeeerlijk om zo uitgebreid naar de kleine meid te kijken. Volgens de echoscopiste was het een pittig ding?. (Heeft ze van dr moeder zei mijn schoonvader al?). We hebben een extra lange echo gehad omdat de leerling na t officiele gebeuren graag wilde oefenen. Wij vonden dit natuurlijk dikke prima! Helemaal in de wolken!
Ik ben pas 1,1 kilo aangekomen en ben nu 19+1 weken zwanger.? ik had zoooveel meer al verwacht, maar tot nu toe heb ik geen klagen. Ik ben ook maar 1.53m "lang".

Ik ben -1kg...
mijn gyn zei vrijdag dat ze wil dat ik deze zwangerschap 5kg bijkom en dat dat voldoende is. De echo was goed vrijdag, al ligt ons mannetje ondersteboven. Haha? 

Ik zit nu op 17+3 en was 2 weken geleden nog maar 1 kilo aangekomen. En dat terwijl ik me helemaal scheel eet en vooral in het begin alleen maar behoefte had aan snoep. Nu is die behoefte niet meer zo erg maar eet nog steeds veel, maar voornamelijk fruit. Morgen over 2 weken de 20 weken echo en vind het toch best spannend, maar dan weten we ook eindelijk het geslacht ?.

Gister hebben we een kinderwagen gekocht en ik kan echt niet wachten tot die kleine er in ligt en ik er lekker mee naar buiten kan ?!! 

Wat een goede/leuke berichten weer?
ik ben ondertussen 19 weken, totaal was ik 13 kilo afgevallen ongeveer. Inmiddels 2/3 kilo er weer aan. Dus nog 10 kilo onder m’n start gewicht. 
ben best benieuwd naar de ontwikkeling verder daarin. Gelukkig krijg ik weer iets eetlust terug.

Ik heb de laatste tijd vooral meegelezen met jullie.
Wat een verdrietig en heftig bericht van Sandra. Heel veel sterkte& kracht voor jullie! 
Verder alle berichten over vergeetachtigheid, buikjes, kilo's en echo's. Fijn dat de meesten zich weer wat beter voelen. Bij mij zelf gaat het om langzaam beter, nog wel erg moe en daardoor nu 4 uur per week ziekgemeld om wat kortere dagen te kunnen werken. 
Maandag de 16e hebben wij de 20-weken echo! Zo benieuwd... Hebben jullie al namen bedacht?!
Ps: misschien leuk om tzt een overzichtje te maken van ieders uitgerekende datum met daarbij of je een jongen/meisje verwacht?

Nog iets leuks voor degenen uit de regio Rotterdam. Je kan als je tussen de 20 en 30 weken bent jezelf opgeven voor een echo door studenten verloskunde die de minor echoscopie volgen. Ik ga volgende week ?

Terug
Bovenaan