@ninaapie ik heb met manlief afgesproken dat wanneer ik bevallen ben en weer thuis in ons eigen bed lig ik een buffet aan carpaccio, zalm, filet etc krijg. Bij onze dochter was het eerste wat hij haalde een broodje zalm en filet dus die traditie zetten we voort haha.
Heb een keer de Vega versie van filet american gehaald maar dat was (voor mij dan) absoluut geen succes.
@xC die hartkloppingen ken ik ook idd, bij mijn 1e zwangerschap had ik dat dagelijks en vond dat soms zo naar/eng.
Heb nu al 1.5 week constante hoofdpijn die maar niet weg wilt, paracetamol helpt niet, frisse neus halen, dutje, massage; van alles geprobeerd maar het gaat maar niet weg. Bloeddruk is goed alleen een zeer hoge pols urine is nog niet gecheckt vond de verloskundige onnodig maar ga maandag toch even op mijn werk een stripje erin doen (werk in de zorg) want iets in me vertrouwt het niet.
Eind deze maand ga ik voor het eerst naar de gyn toe, had geen idee dat daar serieus een wachtlijst voor was is dat bij jullie ook zo?