Verwacht mei 2020❤️

Jeetje, gisteravond begon de pijn om 18.30 buik keihard en die bleef hard, contractie om de 6 minuten. 
Als een idioot naar het ziekenhuis harde buik bleef aan en er was erg veel activiteit op de ctg te zien. Ik dacht het zal toch niet ?
Baby vond het wel "leuk" om iedereen even voor de gek te houden.. die harde buiken en soort wee gevoel (die de buiken veroorzaakte en dus "weeen" liet zien) kwamen door een verstopping.........
Ik voelde me echt zo voor schut, zit ik daar te huilen en roepen dat hij moet blijven zitten en het zo zeer doet, zit ik dus vol met poep ?
Ik kon wel gewoon naar de wc dus snapte het niet, schijnbaar was het eten die avond de druppel en zorgt voor de vele pijn, baby reageerde daarop door heel veel te bewegen wat harde buiken veroorzaakte en de verstopping zelf doet gewoon echt zeer.
Word je dus voor de 2e keer moeder en kan je ontlastingkrampen niet onderscheiden van weeën ? Kan er nu wel om lachen maar wat voelde ik me gister klein en dom zeg...

@sajeso liever dat dan andersom! Stel je voor het waren wel weeen en jij dacht aan ontlastingskrampen. Je weet maar nooit! Nog 2 dagen tot onze 20 weken echo en dan weten we ook eindelijk het geslacht van onze kleine! ?. Ben zo benieuwd. aangezien wij het een dag voor kerst weten willen wij dit met kerst op een leuke manier aan onze familie bekend maken. Geen hele gender reveal met ballonnen en confetti, maar gewoon iets kleins en subtiels. Aangezien we dinsdag alles moeten regelen moet dat wel haalbaar zijn. Kom er alleen niet uit wat leuk is. Jullie een idee? 

EDIT: idee gevonden! Ben gegaan voor een ijsfonteintje 

Leuk idee lentekindje!!
Verloskundige dacht zelf ook dat het weeën waren dus vandaar dat ik jaar het ziekenhuisbwerd gestuurd.
Helaas is er totaal geen verbetering tot noch toe, enorme buikkrampen en harde buiken, hele donkere urine en afscheiding (geen blaasontsteking al zag mijn urine er wel zo uit qua kleur). Er zitten ontstekingswaardes in mijn bloed maar omdat ik geen koorts heb willen ze eigenlijk niet verder kijken. Slapen doe ik niet van de pijn kan eigenlijk alleen liggen of stil zitten dan is het nog een beetje te doen. Word van het kastje naar de muur gestuurd dus ga het morgen maar weer bij de huisarts proberen ?
Hartje van onze man klopt wel goed dus dat is fijn!!

Vandaag de 20 weken echo gehad. Onze beide wondertjes doen het super goed. Lopen qua groei zoals een eenling zwangerschap. En medisch leek wat ze konden zien alles in orde.
Vrijdag alleen terugkomen want het jongetje wou zijn ruggetje niet laten zien ondanks alle capriolen zoals springen wandelen en op de zij draaien. 
Dus we gaan opgelucht de kerstdagen in?

20 weken echo gehad! 
en zoals mijn gevoel al zei is het een meisje ?. 
Was nog een heel gedoe. Mevrouw lag heel laag en vind het blijkbaar nog heerlijk om zich bij mijn schaambot te verstoppen. Hierdoor kon de echoscopiste niet alles goed beoordelen zo ook het geslacht niet. Na een half uur terug in de wachtkamer gezet en na een paar minuten opnieuw proberen. Weer niet. Weer 20 minuten terug in de wachtkamer en een beetje rondjes gelopen buiten en trap gelopen maar ook dat mocht niet helpen. Uiteindelijk inwendig geprobeerd en wat denk je? Was mevrouw weggezwommen daar ?. Uiteindelijk toch gelukt hahah. Die vrouw heeft helemaal dr pauze opgegeven voor ons zo lief. 

Daarna boodschappen gedaan met mn schoonmoeder, ze is 100% zeker dat het een jongetje is, dus ben benieuwd als ze hoort dat dat niet zo is ?. 

Hartje, niertjes en de wervelkolom kon ze niet goed bestuderen door de ligging dus daar moeten we voor terugkomen. Verder zag alles er prima uit en doet ons meisje het super 

Terug
Bovenaan