Verwacht mei 2020❤️

Ooh Ninaapie! Wat schrikken!! Gelukkig met de kleine alles goed.. hoe gaat het nu met jou? De nacht een beetje goed doorgekomen? take care girl!?
- hier gelukkig niet duizelig, wel kortademig. Even de trap op en af en ik sta al te hijgen als een paard. Maargoed: tis niet anders.
Ik ben vandaag 20+1 en op de één of andere manier ben ik hierdoor in zo'n euforisch humeur. Bij de 20weken echo vorige week bleek dat mijn placenta aan de voorzijde zit en ik daarom nog niet helemaal goed de kleine voelde. Sinds zaterdag avond dus wel. Dwz: heel bewust! Als ik nu mijn hand op de buik leg en ik duw zachtjes, kijk ik een duidelijk plopje terug. Heeeeel leuk! Ik wist niet dat dit gevoel zoveel verschil zou uitmaken, maar ik voel me er veel zelfverzekerder bij. Heb t vanmorgen ook even met mn schoonmoeder gedeeld.?

Meiden: doe rustig aan allemaal en geniet van jullie kleintjes!??

Ooh ninaapie wat zal je zijn geschrokken! Gelukkig is alles met de kleine goed inderdaad. Hopelijk gaat het met jou ook snel weer wat beter! ?. 

ah lievesam wat fijn! Wat een geruststelling zal dat zijn zeg ?.
ik mag morgen eindelijk weer voor een echo, wel op eigen verzoek, maar toch. Kunnen moeder en schoonmoeder eindelijk een keer mee met de echo haha. Sinds dit weekend ben ik opeens heel ongerust. Het is inmiddels ongeveer 6 weken geleden dat we de kleine voor het laatst gezien hebben dus ik hoop dat alles nog steeds goed gaat. Ik heb wel het idee dat ik het af en toe voel van binnen. Dit weekend was ik in een kroeg en ik heb soms best wel wild gedanst zeg maar en heb daar achteraf best wel spijt van omdat ik bang ben dat dat effect heeft op de kleine. Wel alleen maar water gedronken uiteraard en ben er ook niet langer dan 2 uurtjes geweest want daarna gingen ze binnen roken. Morgen nog even afwachten dan maar ?.

Ik merk dat ik alweer heel erg zenuwachtig ben voor de echo van vanmiddag. Wat als het hartje niet klopt? Wat als het niet goed is? Ik ben zo bang dat het mis is. Al vanaf het begin heb ik deze onzekerheid en ik heb het heel lang los kunnen laten maar zodra er een echo aankomt merk ik dat ik toch weer zenuwachtig word.. overigens denk ik dat ik gisteravond overduidelijk een paar schopjes heb gevoeld maar toch. Ik probeer af en toe ook te kijken of als ik op mn buik druk ik reactie krijg. Maar volgens mij is dit niet het geval. Of het is gewoon eigenwijs en wil zich alleen laten voelen als die kleine het zelf wilt ?

Its a girl??we zijn helemaal in de wolken en m’n vriend was zo blij... hij wilde ooit een meisje?
belangrijkste natuurlijk een gezond kindje, maar super fijn als je een vent heb die zo zo super blij is❤️
verder vliegen de weken echt voorbij.... bij jullie ook?

Ik vind het deze 2e keer juist enorm sloom gaan! Had bij onze 1e veel meer het idee dat de tijd vloog, donderdag 18w ene kant maar goed dat de tijd sloom gaat want moeten nog veel klussen en verbouwen ??
Leuk he als je partner zo trots is! Mijn man wou als 1e een meid en als 2e kindje een zoon dus zijn droom is helemaal uitgekomen ❤ 

[quote quote=10275660]Hoe was je echo LenteKindje? Ja, ik vind ook dat de tijd vliegt hoor. Sjonge alweer bijna op de helft.[/quote]

Voor zover ze kon zien goed! Maakte mij zorgen om niks ?. Hartslag van 148 dus ook dat was prima. Verder lag het heeel erg onderuit gezakt rn met de beentjes omhoog met de armpjes voor het gezichtje dus verder viel er vrij weinig te zien helaas. Maar gelukkig alles goed!

en of de tijd vliegt ?. Moet nog zoveel regelen, doen en kopen zie af en toe doornde bomen het bos niet meer ?.

Gelukkig dat alles goed was! Hahaha ja die to do lijst herken ik ook heel goed. Pfffff... neem me steeds voor om eens een echte lijst te maken van alles wat nog moet gebeuren maar dat is nog niet gelukt. ? Bij ons moet een flink deel van de bovenverdieping nog verbouwd worden. Tijd begint nu wel een beetje te dringen.

Terug
Bovenaan