A
Anoniem
Guest
Het is ook niet niks he,.. een bevalling. Ook al is het allemaal voorspoedig gegaan, het is toch een hele prestatie. Er komt een boel gevoel en emotie bij kijken.. De spanning of het allemaal goed zal gaat en wanneer je nu eindelijk je kleine in je armen krijgt..
Tsja,..
Ik had eerder ook zoiets van 9 maanden ontzwangeren? Dat is wel héél lang!! Maar het is echt zo, pas na 9 maanden voelde ik me weer langzaam aan de "oude" (en dat komt niet omdat ik nu 30 ben!! haha..). Dat zegt eigenlijk al genoeg wat het van je lichaam vergt.
Wat betreft mijn weeen had ik ook érg veel pijn.. Ik begon meteen met rug- én beenweeen. Ik wist dus echt niet wat ik ermee aan moest, zitten kon ik niet, staan niet omdat ik door mijn benen zakte dat de verloskundige me meteen doorstuurde naar het ziekenhuis omdat het niet normaal was.. Die rit was ook geen lolletje..
Eenmaal in het ziekenhuis piekte mijn weeen ook van het CTG af, dus niet te lezen, en kwamen ze erachter dat de hartslag van Kay bij elke wee daalde naar 60 hpm. Dat was dus erg spannend.. mocht daarom ook geen pijnstilling omdat Kay anders zwakker werd.. Ik heb dus 12 uur deze weeen moeten opvangen en had toen nog maar net 3 cm. Het werd dus een keizersnee.
Nooit geweten dat weeen zó heftig waren.. Maar ja, nu had ik ook wel érg extreme weeen, weeen die men normaal pas op het laatst heeft vlak voordat ze mogen persen. Ik had ze dus meteen..
dat viel wel effe tegen,.. pff,.. als ik er nog aan denk haha.. tsjonge jonge..
en dat met een pens van 25 kilo en 35 graden buiten..