Vier weken zwanger

Allereerst gefeliciteerd!

Zelf ben ik nu 18 weken in verwachting en heb dit ook gehad. 
Ook heb ik last gehad van bloedverlies een aantal keer, maar dit was een bloedvat wat geknapt was, dus snap dat je erg onzeker kan zijn!

Mocht je ergens nog twijfels over hebben, dan kan ik je aanraden de VK te bellen.

Succes!

Haha zo herkenbaar allemaal..  sinds iets meer dan een week weet ik dat ik zwanger ben en bij álles wat je voelt ga je iets achter zoeken. Afgelopen week heb ik ook veel last gehad van krampjes en vond het elke keer ook zo eng. Nu wordt het wel wat minder. Ik krijg ook meer last van afscheiding nu en elke keer als ik wat voel lopen, waar ik ook ben, duik ik sneaky een hoekje in om te kijken of het geen bloed is? Volgens mij heeft iedereen dit in het begin.. het is zo spannend die 1e weken! Ik ben ook blij met elke dag die er voorbij is en ik weer verder ben.

Nee nee nee, jezelf geen zorgen maken. Een dikke vette gefeliciteerd! Je bent hartstikke zwanger. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook hele erge krampen gehad in de eerste weken, dit ging vanzelf weer over. Het komt door je groeiende baarmoeder niks om je zorgen over te maken volkomen normaal. Nu ben ik 9 weken zwanger van ons tweede kindje en heb ik dat helemaal niet. Heel soms een wat menstuatie achtig gevoel, dus ik maakte me juist zorgen of het wel goed was dat ik dat nu niet had.. Omdat ik het de eerste keer wel had. Maar geniet geniet geniet, een zwangerschap is zo mooi veel te mooi om je alleen maar zorgen te maken. Liefs!

Nee nee nee, jezelf geen zorgen maken. Een dikke vette gefeliciteerd! Je bent hartstikke zwanger. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook hele erge krampen gehad in de eerste weken, dit ging vanzelf weer over. Het komt door je groeiende baarmoeder niks om je zorgen over te maken volkomen normaal. Nu ben ik 9 weken zwanger van ons tweede kindje en heb ik dat helemaal niet. Heel soms een wat menstuatie achtig gevoel, dus ik maakte me juist zorgen of het wel goed was dat ik dat nu niet had.. Omdat ik het de eerste keer wel had. Maar geniet geniet geniet, een zwangerschap is zo mooi veel te mooi om je alleen maar zorgen te maken. Liefs!

Ik herken dit heel erg. Volgens eigen telling nu ruim 5 weken zwanger maar VK denkt misschien iets korter. Ik voel ook af en toe krampjes en een soort dof drukkend gevoel rondom mijn schaamstreek haha. Ik ga heel vaak naar de wc om te checken of er geen bloed te zien is. Alles wat ik nu voel nadat ik een positieve test had link ik nu aan alles wat mis kan gaan :'-) Gelukkig lees ik hier veel bemoeidigende dingen

Terug
Bovenaan