Vier weken zwanger

Zo herkenbaar... Ik had vorige week vrijdag ongesteld moeten worden en voelde het ook aan alles; kramp, zware benen, hoofdpijn... Maar in plaats daarvan blijkbaar zwanger ;-) Morgen vijf weken. Waaaa!
We moeten maar hopen op het beste. Er kan natuurlijk van alles gebeuren nog, maar zolang de test zegt dat je zwanger bent en je niet bloedt zal het goed zijn, toch?

Gefeliciteerd!!!
Ik heb ook de eerste tijd last gehad van menstruatiekrampjes. Nu ligt hij lekker in zijn bedje te slapen! Zolang het bij de bekende krampjes blijft en niet erger wordt, hoef je je geen zorgen te maken. 

Ik ben denk ik nu 4 weken zwanger clearblue gaf tenminste 2-3weken aan en dan plus die 2 eerste weken. 
Ik heb juist nergens last van. Heeel af en toe een klein steekje maar weet dus niet of dat gewoon zo een steekje is of dat het er bij hoort. Word er zo onzeker van omdat ik gewoon helemaal niks merk. 

Ik heb ook in het begin last gehad van menstruatie achtig krampen. Ze zijn druk bezig daar in je buik dus logisch dat je wat krampen voelt. Zolang het bij lichte krampen blijft is er niks aan de hand! 

Meer mensen die helemaal geen kwaaltjes hebben? Ben zo bang dat het niet goed is. Heeel af en toe een steekje meer niet. 

Loesjee mijn clearblue gaf ook 2-3 weken aan. Denk nu 4,5 week hier ook nog 0 kwaaltjes. Heel af en toe savonds een steekje. Wij zijn echt hetzelfde war dat betreft haha

anemoontje dus ook nog steeds helemaal niks haha! Wat toevallig dat we het zelfde opgaan. Heb vanmiddag een afspraak bij de verloskundige gemaakt! Moet 19feb.

Terug
Bovenaan