Hoi Janet,
Ik denk dat je de laatste fles wel kan laten vervallen. Youri is 4 maanden en krijgt ook 4 flessen, maar wel 4 van 210 cc en in de laatste fles Nutrix. Daarnaast krijgt hij 's ochtends fruit en 's avonds groenten (soms met een danoontje start erbij).
Ik zou eerst beginnen met het introduceren van groenten en misschien moet je de andere flessen iets meer geven. Ik heb de indruk dat je vrij weinig geeft.
Je zou dan misschien het beste het fruithapje 's ochtends al geven, bijvoorbeeld om 10 uur of 10.30 uur. En dan je derde flesvoeding iets vroeger, in de plaats van het fruithapje. Dan kun je tegen 18.00 uur groente geven.
En waarom zou je niet proberen de laatste fles wat vroeger te geven, bijvoorbeeld om 20.00 uur? Dit heb ik twee weken geleden ook gedaan bij Youri. Dit ging prima en nu slaapt hij lekker van 21.00 uur tot 7.00 uur. (Misschien nog langer, maar dan moet ik er uit)
Je moet gewoon proberen. Lukt het niet, dan ben je zo weer terug omgeschakeld naar het oude. Maar mij is wel al gebleken dat de meesten vrij makkelijk een ander schema aannemen.
Succes!
Groetjes,
Maike