Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hoi meiden,

Daantje, wat goed van je dat je op die functie hebt geschreven! Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren en gewoon verstandig dat je doorgaat met alle dagelijkse dingen.
Geniet van het campingweekend.

Voor mij ook weer een feestje, want het bloedverlies is eeeeeeeeeeeiiiiindelijk opgehouden, dus ik kan ook weer verder. Eigenlijk wordt me aangeraden om 1 maand te wachten met zwanger te worden, maar ik heb besloten dat ik het even loslaat. Ik ga niet veilig vrijen nu opeens, maar ik ga ook niet mijn ovulatietesten. We zien het wel. Als het raak, is het raak en anders word ik vanzelf wel weer ongi. Ik vond het gisteravond zo lekker dat ik niet meer bloedde dat ik het echt een cadeautje vond dat ik gewoon weer naakt mijn bed in kon stappen (sorry hoor, maar geen gezeik meer met ondergoed en maandverband).

Liefs voor jullie allemaal en een fijn weekend. Sita, ik neem er eentje op jou op Koninginnedag! Heb je jouw vriend al weleens proberen uit te leggen wat Koninginnedag inhoudt? Meestal begrijpen ze absoluut niet waar we het over hebben en waarom het een nationale feestdag is.

Lies

Hey Meiden,

Hey Lies, Wat fijn dat je gestopt bent met vloeien, eindelijk!! Heb je een leuke koninginnedag gehad??

Sita hoe is het met jou, maak je niet te gek he met hopen probeer gewoon te wachjten tot je NOD en maak jezelf niet gek!!! (makkelijk gezegd he)

Ik heb gisteren mijn ei gehad alleen was mijn mannetje net gaan werken(nachtdienst) dus nu doe ik het vanavond nog maar even en ik heb het eergisteren ook gedaan, dus wie weet.

Winnie hoe is het met jou? Alles goed??

Dikke zoen Daan

Hoi Lieve dames,

Heb even niets van me laten horen. Heeft geen speciale reden, gewoon even geen tijd en gelegenheid. Maar, hier ben ik weer!

Wat fijn Lies dat je gestopt bent met vloeien. Lijkt me inderdaad een gedoe elke keer weer met dat maandverband. En dan ook nog voor zoveel weken.
Poehpoeh. Maar nu ben je weer volop in de race. En nu maar hopen dat je losse houding t.o.v. het zwanger worden zijn vruchten afwerpt.

Voor ons is de klusweek weer begonnen. Wij doen niet aan  temperaturen of ovu-testen dus vooralsnog is het op gevoel en een beetje ruim rekenen. Rond vandaag zou ik de ei-sprong moeten hebben dus klussen we even elke dag. Just to be sure .
Spannend weer hoor.

Mamasita en Daan, hoe gaat het met jullie? Zitten de klusweken er al aan te komen of zitten jullie op de wachtbank? Wanneer hebben jullie allemaal jullie NOD's. De mijne ligt tussen 14-18 mei.

Ik hoop dat jullie ook lekker hebben genoten van het weer afgelopen weekend. Wij in ieder geval wel. Lekker ge-BBQ en in de tuin gezeten. Ook al gekeken voor de a.s. zomervakantie. Allemaal leuke dingen als het weer lekker is.

Nou dames, een fijne dag vandaag en ik spreek jullie weer snel.

Liefs, Winnie.

Hey meiden,
Ik denk dat ik het wel zal moeten laten varen, want ik denk dat mijn rode duivels er zijn. Vanochtend was mijn temperatuur nog mooi hoog, en toch veegde ik roze slijm bij het eerste toiletbezoek. En al heel de dag rozig slijm. Het is nog geen helder zuiver bloed, maar dat zal nu wel snel komen. Gisteren dacht ik nog dat ik mijn innesteling had. Maar ik ben raar genoeg niet ontzettend teleurgesteld. Na de miskraam was alles zo in de war, dat het misschien beter voor mijn lichaam is om nog eventjes op adem te komen. Nu dat ik een eisprong heb gehad en mijn ongie is gekomen, denk ik dat mijn lichaam terug op schema zal komen, en dan komt het wel. Al denk ik dat ik vanaf nu weer wel terug teleurgesteld zou zijn. Maar heel raar, altijd ben ik zo verdrietig als mijn ongie komt, en nu niet. De natuur heeft nu eventjes zijn gang moeten gaan, denk ik.
Alleen spijtig dat ik nu niet meer gelijk loop met jullie. Want jullie zitten nu volop in de klus he. En Daantje zelfs al op het wachtbankje. Nou, ik duim ontzettend hard voor jullie.
Het moet gewoon raak zijn.
Waarschijnlijk gaan we deze zondag naar de kerk waar we volgend jaar willen trouwen. Om de trouwdatum  vast te leggen. Het is wel goed dat we nu zo druk bezig zijn met het hotel en dan vanaf nu met alle regelingen voor de trouw. Dan kan ik mezelf hopelijk niet meer zo gek maken met alles wat met babies te maken heeft.

Nou, hopelijk tot snel, liefs sita

HEy meiden,

Alles goed?? Ik zit inmiddels op het wachtbankje maar ik ben er wat minder mee bezig merk ik. Dit komt denk ik doordat ik heb geschreven op die functie waar ik over schreef.

Sita hoe is het met jou zijn de       al gearriveerd??? Os was het toch een innestelingsbloeding?

Winnie lekker aan de klus (hihi) Is vervelend he als je niet precies weet wanneer je ongesteld moet worden. Ik ga maar weer uit van 31 dagen dus dan is het 13 mei (moederdag)

Lies, ben je alweer helemaal de oude, fijn he dat je niet meer met dat rotverband hoeft te slepen. Ik hoop dat je cyclus snel weer de oude is!!

Nou ik ga nog maar eens een ronde met de hond lopen het is zulk lekker weer.

Dikke zoen Daan

Lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Hier is het allemaal rustig, op het klussen na dan. De week is bijna voorbij dus daarna wacht de wachtbank. Spannend weer.

Mamasita, ik merkte ook dat ik de afgelopen keer minder teleurgesteld was met de rd. Ik was ook blij dat mijn lichaam weer de draad had opgepakt. Weliswaar duurde de cyclus nu wat langer, maar dat maakt niet uit.
Je ligt nu inderdaad wat achter met je cyclus, maar ach. Dan worden onze kinderen ook niet op dezelfde dag geboren (hihi).

Daantje, bij jou is de wachtbank gearriveerd. Spannend zeg. Ik hoop dat moederdag voor jou een extra dimensie gaat krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel. Wat een leuke poppetjes heb je toch altijd in je berichtjes staan. Wordt er elke keer weer vrolijk van.

Lies, alles goed met jou? Ik hoop dat je cyclus zich helemaal hersteld heeft. Volgens mij zei je dat je het deze maand niet al te precies ging doen, he? Nou, ik hoop dat je lichaam dat oppikt en je toch verrast!

Een fijn weekend allemaal!

Liefs, Winnie.

hey meiden,
ik weet het, het is al een paar dagen geleden    , maar zoals je kan zien ben ik volledig uitgeput. ik heb heel de week dubbele shift gewerkt. Van 's ochtends 7u30 tot 11 a 12 uur 'snachts. Met maar een pauze van een half uurtje over de hele dag. Ik heb dus nu ook wallen tot aan mijn tenen. Vandaag eindelijk normale shift gedaan.
De      zijn maandag toch gewoon gearriveerd. En ze zijn er nog steeds.
Ik kijk nu al uit naar hun vertrek, dan kunnen we weer lekker van elkaar gaan genieten.
Hoe gaat het met jullie vandaag? Nog enkele daagjes en dan is het moederdag, en misschien wordt daantje dan wel de nieuwe toekomstige moeder.      
En hopelijk enkele dagen erna, winnie, en dan liesje en ik nog.
Allemaal samen zwanger    , dat zou wat zijn.
Nou, ik hou jullie op de hoogte,veel succes, meiden.
Heel veel knuffels van sita    

Hey   meiden      

We stonden alweer op pagina 5 dat gaat toch hard, ik heb eigenlijk niet veel te vertellen maar dacht als ik niks schrijf staan we er straks helemaal niet meer op.

Winnie, zit je ook op het bankje te wachten    (is het wel, is het niet raak is het wel, is het niet raak.)

Lies hoe is het met jou heeft je lichaam weer een beetje rust gevonden na die vreselijk lange bloeding??

Sita, alles goed in Griekenland???

Nou we staan weer even op de eerste pagina(hihi)

Ik ga zondag (als de duivels er nog niet zijn) testen ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb nog geen klachten maar wie weet.

Oh ja ik moet op gesprek komen voor die baan dus ik ben wel constant aan het twijfelen of ik het moet doen ja of nee. Eerst maar eens het geprek afwachten en dan zie ik weer wel verder, het is maandag dus als het goed is weet ik dan ook meer over een eventuele zwangerschap.

Daantje

Terug
Bovenaan