Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hey Meiden,

Waar zijn jullie? Allemaal druk aan de klus???

We zijn dinsdag voor de 2e echo geweest en de kleine was keurig gegroeid en we zagen hem zelfs bewegen super gewoon.

Ik draag nu al 2 weken positiebroeken want ik pas echt helemaal niets meer zo een pook heb ik.

Ik hoop dat jullie je snel bij mij kunnen voegen!!!

Dikke zoen

Hé Daan en Winnie en Sita natuurlijk,

Hier zijn we inderdaad weer in de klusperiode. Ik heb jullie advies maar ter harte genomen, dus doen we het nu om de dag vanaf het moment dat de eisprong zou kunnen zijn. Ik heb maar geen ovulatietesten meer gekocht, want daar word ik erg nerveus van.

Wat fijn voor je dat je het kleintje al zo goed hebt zien bewegen. Wat is dat toch een mooi gezicht hè? Oh, ik kan het nog zo voor me zien van mijn dochtertje en het gevoel wat je dan hebt. Geniet maar lekker van de positiebroeken en alles wat erbij hoort, want dat is je echt zo ontzettend gegund. Wanneer moet je nu weer terug komen voor een afspraak? Dat zal wel even duren toch?

Ik ga mijn best doen om me snel weer bij je aan te sluiten. Laten we duimen dat het gaat lukken.

En hoe staat het bij jullie Winnie en Sita? Wanneer is jullie NOD? In principe is de mijne rond 8 juli (als ik 31 dagen aanhoud).

Dikke kus
Lies

Hey meiden,

O Daantje, ik ben zo gelukkig voor je. Hier in Griekenland is het ontzettend druk geweest, en ik heb er nog een trouw bij gehad, vrienden op bezoek, en mijn vriend heeft een beetje de laptop gemonopoliseerd, hahaha. Bij ons is de klusweek al weer een paar dagen voorbij, maar we zijn stiekem lekker doorgegaan met klussen, hahaha. Mijn NOD is op 2   of 3    juli als ik mijn temp moet geloven, Ik zou op 18 of 19 juni mijn ei hebben gehad. Ik voel me helemaal niet anders. Dus ik denk dat het weer niet raak zal zijn. Het enige wat ik wel heb gehad, dat ik de eerste keer ook had, was dat ik heel levendig droomde dat ik zwanger was. De eerste keer had ik dat ook, en ook net voor mijn miskraam inzette, letterlijk minuten ervoor, had ik een nachtmerrie dat ik een miskraam had. Laat ons hopen dat ook deze keer mijn droom uitkomt. Want dat zou goed nieuws zijn. Al hebben wij deze maand echt zo veel stress gehad, dat het volgens mij nooit goed kan komen.
Liesje, ik hoop dat je geluk hebt nu je het zo gedaan hebt, en dat je heel snel zwanger bent.
Winnie? waar ben jij? Jij bent volgens mij ook aan het wachten op je NOD, wanneer is ie? En voel je al iets?

Nou, heel veel kusjes en knuffels van sita    

Lieve meiden,

Hier ben ik weer.
Hier is alles weer goed, hoor. Ben mijn dipje weer te boven. Weer druk aan de klus, morgen laatste (verplichte) keer. Mijn NOD ligt tusen 1 en 9 juli. Ja fijn, zo'n onregelmatige cyclus! Haha.
Ik voel wel een beetje gerommel in mijn buik, maar verder kan (en wil) ik  er niet veel van zeggen. Maar ik houd jullie op de hoogte.

Daantje, ik vind het geweldig voor je. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe geweldig het moet zijn om de echo te zien en de wijde kleren uit de kast te pakken. Dat ik dit zeg, na 13 kilo te zijn afgevallen. Heb je verder nog ergens last van of geniet je van alles?

Lies, dat klussen elke dag heb ik ook opgegeven. Draagt niet echt bij aan de zin om te klussen en ik lees overal dat het ook niet zo goed is voor de kwaliteit van de sperma. Ik hoop voor jou dat het snel raak is. Onze NOD ligt dicht bij elkaar.

Mamasita, ik  merk op  dat het wel goed met je gaat, klopt dat? Ben je al wat meer gewend aan de drukte of is de rust (in de familie) een beetje teruggekeerd? Ik hoop dat je een beetje aan klussen toekomt zo. Ach, juist wanneer je het niet verwacht kan het wel eens raak zijn. Dus houdt de moed erin. Ook jouw NOD ligt bij mij die van mij in de buurt. Maarja, dat is ook niet echt moeilijk.

Tot snel.

Liefs, Winnie.

Hey meiden,

blij om weer wat van jullie te horen!!

Ik moest vanmiddag weer naar het ziekenhuis ik had weer bloed verloren en mocht gelukkig direct komen voor een echo en de kleine was weer keurig gegroeid en niets wees op een bloeding vanuit de baarmoeder dus waarschijnlijk weer een adertje ofzo.

Spannend weer hoor op het wachtbankje en aan de klus ik hoop zo dat het bij jullie ook snel raak mag, het is jullie alle 3 zo gegund.

Ik ga weer voor jullie duimen en een kaarsje opsteken!!

EEn hele dikke zoen van Daan

Hey meiden,

Hier is het zo druk geweest dat ik nu zo moe ben constant. Ik lijk wel enkel te slapen en te werken. Nog 5 daagjes te gaan en dan weten we meer. En Daantje dat zal wel schrikken zijn geweest, gelukkig is alles goed.
Mag ik eens iets persoonlijk vragen? Hebben jullie nu nog sex? Ik heb zelf zo'n schrik dat ik daarmee iets verkeerds zou doen, dat ik tegen mijn ventje heb gezegd dat als ik zwanger ben, dat hij dan moet wachten tot ik 3 maanden ver ben. Paranoia he.
En Winnie en liesje, laat ons lekker samen afwachten, en hopen dat het snel raak is.

Ga nu terug een dutje doen, moet binnen 3 uurtjes naar mijn werk. Heel veel groetjes. Sita

Hey lieve forum-vriendinnen

IK GA TROUWEN !!!! donderdag heeft mijn mannetje een aanzoek gedaan, en als het op mijn werk nog kan dan trouwen we 07-08-07. We doen het zonder poespas en alleen met de meiden en onze ouders als getuigen. Daarna sturen we de rest van de familie een kaartje met we zijn getrouwd en een uitnodiging voor een tuinfeest ofzo daar zijn we nog niet uit.

Oh ik zou het wel van de daken kunnen schreeuwen.

Hoe is het met jullie de NOD's komen erweer aan he spannend ik ga voor jullie duimen!!!

Een hele dikke zoen van een super gelukkige daan  

Daantje, wat een feest!!!! Hartstikke leuk meis, gefeliciteerd. Heeft hij je nog een beetje romantisch gevraagd of zijn jullie gewoon tot de conclusie gekomen dat het handiger is om te trouwen? Weten jullie al wanneer je het gaat doen? Ik weet zeker dat het een mooie, bijzondere  dag gaat worden met jullie meiden, jullie ouders en een kleintje in jouw buik.

Winnie, ik ben het met je eens dat verplicht klussen het niet leuker maakt. Ik vind het moeilijk om het los te laten, maar mijn vriend is niet zo van het verplichte, dus ik zal ergens wel moeten. Maar ja, de wens is zo groot en dan ga ik het toch min of meer plannen. Is dat raar?

En Sita, toen ik zwanger was van mijn dochtertje wilde ik het in het begin ook liever niet doen. Toch zeggen ze dat het in principe niet uit mag maken, tenzij je echt gevoelig schijnt te zijn voor het krijgen van een miskraam. Dan raden ze het weer wel af de eerste 3 maanden. Ik heb een vriendin die het echt niet doet als ze net zwanger is, dus je bent zeker niet de enige die er zo over denkt. Je moet sowieso doen waar je je goed bij voelt en er zijn ook genoeg andere manieren om met elkaar te vrijen toch......

Nog een paar dagen afwachten en dan weten we weer meer.....! Ik denk van niet, maar je weet het nooit.

Dikke kus
Lies

Terug
Bovenaan