Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hey Meiden,

Ohhhh Daantje, van harte gefeliciteerd. Meid, jij moet nu wel in de zevende hemel zijn. Eindelijk een babietje en nu in het huwelijksbootje stappen. Ik ben echt zo gelukkig voor je.  

Nou Liesje en Winnie, hoe gaat het wachten? Ik ben nu bijna gek. mijn NOD is vandaag of morgen, maar mijn temp is nog hoog, al ben ik niet zo hoog gegaan als de eerste keer, maar ja, toen is het ook mis gegaan he. Ik heb voor mezelf besloten dat ik woensdochtend ga testen. Dan zou ik net overtijd zijn. Maar deze maand is zo zwaar geweest dat ik verwacht dat ik vandaag of morgen gewoon ongi wordt. Al voel ik het deze maand niet aankomen. Vorige maand had ik al drie dagen van te voren rozig slijm en heel veel ongipijnen. Gelukkig is me dat deze maand al bespaard gebleven. Maar nu kan ik er voor deze maand toch niets meer aan veranderen, dus ik kan beter rustig blijven, hahaha, ben ik dus niet.

Laat me weten hoe het met jullie gaat.
Heel veel knuffels sita    

Hey lieve dames,

Wat SUPERGAAF voor je Daantje!!!!
Het kan niet anders dat jij in de zevende hemel zit. Ik duim voor je dat dit nog heel lang voort mag duren. En dat het mooi weer is op de bewuste dag. Dat is nu niet echt het geval. . . . .   .

Lies en Mamasita, ik duim ook voor jou. Is er al wat in zicht (of eigenlijk: is het al niet in zicht?)?
Lies: wat betreft het verplicht klussen. Ja, dat doen wij ook nog steeds hoor. Of ik nu wil of niet, ik blijf er bewust mee bezig. Gelukkig mijn mannetje ook, dus hij vindt het verplicht klussen geen probleem, gelukkig. Ik denk ook niet dat ik hiervan af kom totdat ik zwanger ben tenminste.

Mamasita, ik hoop voor je dat je toch een beetje tot rust kunt komen. Misschien is het zwanger worden wel een goede reden. Alleen al daarom zou je zwanger moeten zijn!!!

Nou dames, wat mij betreft. Ik zit in de NOD week. Zoals ik eerder al vertelde weet ik absoluut niet wanneer mijn NOD is na de afgelopen maar ongi's. Hij zit tussen 1 en 9 juli waarschijnlijk. Dus nog even afwachten. Op dit moment heb ik nog nergens last van. Tot afgelopen donderdag had ik wel wat gevoel in mijn buik, maar dat is nu voorbij.
Ik houd jullie op de hoogte.

Heel veel liefs, Winnie.

Hey meiden,

Sorry voor dit onzalige uur, maar ik zit met tranen in mijn ogen voor de computer. Tranen van blijdschap, maar ook van angst. Ik heb hier naast me namelijke een positieve test liggen. Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo gelukkig, maar net na het geluk kwamen de tranen, want ik wil dit echt niet kwijt en ben nu zo bang dat het weer misgaat. We gaan binnen twee uurtjes naar de gyn, ertussendoor, want ik moet en zal vandaag aan die aspirinekuur gaan. Dan zal ik me veel geruster voelen. Ik wil nu zo graag dit babietje vasthouden binnen 9 maanden. Branden jullie een kaarsje voor me?

En hoe gaat het met jullie? Winnie, weet je al iets? En Liesje, hoe zit het bij jou? En Daantje, hoe gaat het met jou kleine wondertje?
Heel veel knuffels van sita    

Lieve meiden,

Lieve, lieve Sita, wat vind ik dit fijn voor jou . Laat die tranen maar gewoon toe hoor, want blijdschap en onzekerheid hierover liggen echt heel dicht bij elkaar. Goed van je dat je gelijk de gyn hebt gebeld en dat je ook de ruimte geeft aan jouw onzekerheid.
Ik ga een kaarsje voor je branden, heel hard voor je duimen en veel positieve gedachten jouw kant op sturen. Blijf zelf ook positief hoor, want dat doet ook een hoop goed.
We gaan er gewoon voor dat je over 9 maanden zo'n geweldig, lief, klein mensje in jouw armen hebt. Een hele dikke    van mij voor jou. Dat verklaart trouwens ook jouw moeheid. In mijn zwangerschappen was ik ook altijd moe. Je werkt natuurlijk ook keihard, maar de hormonen draaien nu ook weer op volle toeren.

Nou Winnie, nu wij nog hè??!!! Ik ben net zo in afwachting als jij. In principe de 8ste moet het komen, maar de vorige keer had ik ook zo'n belachelijke cyclus van opeens 37 dagen. Ik houd nu mijn gemiddelde aan van 31 dagen in de hoop dat ik dan goed zit. Zaterdag is het de 8e en dan zou mijn NOD zijn. Ik probeer me niet teveel te focussen, maar pfffoooeeeeiiii, wat is dat lastig. We duimen voor elkaar !

Dikke kus allemaal
Lies

Oh lieve schat

Wat lees ik nou van harte gefeliciteerd!!

Ikhoopte het al want je was er van de maand iets minder mee bezig door je bezoek en vele werken en zie het resultaat.
Vertrouw op je lijf en luister naar je lijf als je moe bent probeer te rusten al is het maar 10 minuutjes je ogen dicht doen.

Ik heb net een kaarsje voor je aangestoken en ik geloof echt dat dit frummeltje uitgroeid tot een superlieve baby.

Ik ga voor je duimen lieverd en nogmaals gefeliciteerd ook voor je mannetje

Daantje

Hey lieve schatten,

Wat zou ik zonder jullie beginnen. Hier gaat het nog goed, hout vasthouden. Ik heb het tegen mijn schoonmoeder verteld en gelukkig was ze gisteren al heel begripvol, ze had het al verwacht zei ze, omdat ik de dag ervoor zo vaak naar het toilet moest. Maar ja, gisteren hebben mijn mannetje en zijn moeder er mee voor gezorgd dat ik me niet te hard inspande in het hotel. Ze willen dat ik het heel rustig aandoe, ik mag niets meer heffen en moet de lift nemen in plaats van de trap. hahaha. Ze zijn zo lief. Mijn ventje zijn eerste reactie na de test was ook een beetje negatief, hij was zo bezorgd dat het weer mis zou gaan, een paar uur later zag je pas die heel gelukkige blik in zijn ogen. Ik denk dat hij net als ik ook nog veel verdriet heeft van ons verlies. Nu is hij nog wel heel zorgzaam en bezorgd, maar ook o zo gelukkig.
Ik ben nu 4 weken en 2 dagen, gerekend van 14 dagen voor mijn ovulatie. De komende week is het spannendst. dat is waar het vorige keer misging.
Liesje, misschien is tempen wel  een goed idee. ik deed dat ook en kon zo duidelijk zien dat ik eerst geen eisprong had, dan een heel late eisprong, zeven dagen voor mijn ongi, en nu een heel normale cyclus. Dan weet je ook wanneer je nod is.
Ik ga volgende keer een kaarsje extra branden, niet enkel voor Daantjes wondertje, en mijn eigen beertje, maar ook eentje extra, zodat liesje en Winnie snel kunnen volgen. Het zou zo fantastisch zijn konden we een nieuwe topic starten op het zwangerforum, met ons vier. Zolang dat niet lukt blijf ik bij jullie meeschrijven hoor.
Heel veel knuffels, mamasita    

Hey meiden,

Eventjes een update, Vandaag was een hele drukke dag. Ik ben deze ochtend om 7:30 beginnen werken tot 4 uur deze namiddag. Ik had 17 vertrekkende kamers en 20 aankomsten. Dat waren er dan ook nog eens 20 die een voor een kwamen vragen voor airco. Dus ik begon trap op, trap af, maar na de tiende keer ben ik gewoon de lift beginnen nemen. Gelukkig dat het zo druk was, want vorige keer kreeg ik mijn eerste bloedingen op 4 weken en 4 dagen, om het iets meer dan een week later ook echt te verliezen. Maar ik had geen tijd om me daar zorgen over te maken, dus is de dag zonder angstaanvallen maar gelukkig ook zonder bloedingen voorbij gegaan. Nu op naar morgen. Ik probeer op mijn eten te letten en het rustig aan te doen. Maar deze zwangerschap voelt zo anders dan de vorige. Ik heb al echt met momenten kotsmisselijk geweest. En ik heb ook geen zeurderige buikpijn. Tot nu toe gaat het goed. Hout vasthouden.
En hoe gaat het met jullie?
Daantje, daar ook alles goed?
En Liesje en Winnie, ik heb voor jullie allebei een extra kaarsje gebrand hoor.
Laat vlug iets weten, want ik ben wel benieuwd. Ik hou jullie ook op de hoogte.
Duimen jullie mee voor mij?!?!

Heel veel knuffels en kusjes Sita

Hallo Meiden,

Hoe is het met Lies en Winnie, wordt het al spannend voor jullie???
Ik hoop zo dat jullie ook snel een positieve test  vast kunnen houden.

Sita, wat fijn dat je je niet al te veel zorgen maakt geloof me deze zwangerschap gaat goed.

Met ons gaat alles goed ik ben al wat minder misselijk alleen nog steeds zo moe en met de meiden komt dat niet altijd makkelijk uit mijn mannetje werkt in de ploegen en nu heeft hij middagdienst dus dan is hijvan half 2 tot 12 uur vannacht en de oudste wil 's middags echt niet meer slapen dus 's avonds om 20 uur ben ik helemaal kapot en val ik op de bank en doe helemaal niets meer.

EEn heel fijn weekend  

Daantje

Terug
Bovenaan