Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hallo lieve meiden,

Daantje, wat goed om te zien dat je nu in ieder geval door de eerste 3 maanden heen bent. Ik kan me voorstellen dat je 's avonds erg moe bent, ik was de eerste maanden in mijn zwangerschap van mijn dochtertje ook bekaf en toen had ik nog geen andere kinderen.

Sita, luister maar vooral goed naar jouw eigen lijf. Fijn dat je schoonmoeder in ieder geval een beetje rekening met je houdt. Af en toe even zitten en uitpuffen.........gewoon doen hoor!!! En bovenal, vergeet niet te genieten .

Met mij weer even iets minder. Ik snap niks meer van mijn cyclus. Ik ben uitgegaan van 31 dagen en dat was afgelopen zaterdag. Niet ongi geworden, wel negatieve test (vanmorgen). Weer hetzelfde als vorige maand. Gisteren en eergisteren wel gevoelige borsten, dus de hoop groeit dan zo sterk en nu.....niks. Ik ben verdrietig, boos en word moe van mezelf. Ik weet het even niet meer. Het liefste zou ik gewoon even helemaal niks meer willen en dat ik mijn ogen dan opendoe en zwanger ben. Ik ben het zooooo zat! Sorry hoor meiden, ik moet even gal spugen.

En Winnie, hoe is het bij jou? Al iets gebeurd.......positief of negatief??

Kus
Lies

Hey meiden,

Nou Liesje, ik kan je heel goed begrijpen hoor; Gelukkig heb ik na mijn mk mijn temp bijgehouden. zo kon ik zien dat mijn eerste twee cyclussen heel abnormaal waren en dus hoopte ik ook niet zo hard op een zwangerschap. Dus dat spaarde me een beetje wanneer de rode duivels weer kwamen. Pas de derde cyclus was weer normaal, en ik ben nu ook dus terug zwanger.
Hopelijk draait jou lichaam snel weer op normale toeren. En lukt het dan ook snel. Ik duim echt voor je meid.

En ook Winnie, hoe gaat het nu met jou? We hebben al een tijdje niets meer gehoord, ik hoop dat alles goed is.

En Daantje, eindelijk die eerste 12 weken voorbij he. Je zal wel blij zijn dat het ergste nu voorbij is. Ik wou dat ik daar ook al was. Ik ben zo blij voor je.

Bij mij gaat alles voorlopig goed. Ik heb nog steeds last van moeilijke stoelgang, en daar word ik nog steeds heel angstig van.
Maar heb nog steeds alle normale kwaaltjes, en een reuzehonger. Soms bij het bewegen, bukken, rechtkomen, enz, heb ik links of rechts een steekje, maar ik denk dat dat normaal is. Ik ben morgen 5 weken, en ik mag volgende week donderdag voor mijn eerste afspraak naar de gyn. Dan zal ik 6 weken en 2 dagen zijn. De dag ervoor moeten we een bloedafname laten doen. Daarmee zal worden bepaald hoe hoog mijn HCG is, want pas vanaf 1000 kunnen ze op de echo iets zien. Raar maar waar, ik kijk er heel hard naar uit, al zal ik me er waarschijnlijk toch wel zorgen om beginnen maken als de datum nadert. Duimen jullie mee voor mij.

Ik duim ook heel hard voor jullie, en elke keer dat ik een kaarsje ga branden, brand ik er eentje voor jullie ook.
Heel veel knuffels, sita    

WAUW... Mamasita... WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Supergefeliciteerd. Ik ben zo blij voor je en het is jullie van harte gegund.
Ik hoop dat je echo volgende week iets geweldigs laat zien.

Lies, hoe gaat het met jou? Is er al wat nieuws of is je ongi al geariveerd? Wie weet is het toch raak!!!!!

Daantje, de magische grens is gepasseerd. Ik denk dat je wel opgelucht zult zijn. Hoe gaat het verder met je. Kun je je ongerustheid al wat opzij zetten?

Hier is  heeft de  ongi zich gewoon afgelopen woensdag aangediend. Zoals verwacht eigenlijk. Na milde bloedingen ben ik sinds gisteren weer hevig gaan bloeden. Weer lekker vreemd. Na de miskraam klopt er gewoon helemaal niets meer van.
Zo langzamerhand word ik een beetje moedeloos. Elke keer toch weer die teleurstelling gaat me niet in de koude kleren zitten. Misschien is dat de (onbewuste) reden dat ik steeds meer afstand neem van deze forum. Ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen, maar nu Daantje en Mamasita beide al zwanger worden word ik er een beetje treurig van dat het mij nog niet gegund is. Misschien een beetje egoistisch, maar ik kan er niets aan doen.

Maar echt hoor, ik ben HEEEEEEEEEEEEl blij voor jullie!!!

Veel liefs, Winnie.

Hoi Winnie en natuurlijk ook Daantje en Sita,

Ik herken het wel hoor. Misschien is het ook goed om soms even wat afstand te nemen van al het gepraat over zwanger worden. Ik word er ook moe, verdrietig en teleurgesteld van als het weer niet raak is. Gisteren was ik uiteten met vrienden en zij vraagt gewoon elke keer als ik haar zie of het al raak is en eigenlijk vind ik dat zo ontzettend vervelend.
Ik denk dat wij allebei zo graag willen dat we er teveel op focussen, maar ja, probeer daar maar eens mee te stoppen.

Ik ben nog niet ongi geworden, maar heb er geen vertrouwen in dat ik zwanger zal zijn. Het is gewoon hetzelfde als vorige maand: lange cyclus en ik kan er geen pijl meer op trekken. Misschien dat ik maar weer ovulatietesten ga kopen. Dat temperaturen vind ik zo vervelend.

Lieve Sita en Daantje, lekker genieten en trekken jullie je maar niks aan van onze chagrijnigheid. Ik vind het een fijn idee Sita als je kaarsjes voor me blijft branden. Dat voelt goed en dank je wel daarvoor.

Dikke kus
Lies

Hey Liesje en Winnie,

Ik begrijp jullie gevoelens heel goed hoor, en ik had het zo fantastisch gevonden als jullie nu mee zwanger waren geweest, en ik weet dat het voor jullie heel rot is dat het niet net zo snel lukt. En ik weet ook dat dat niet wil zeggen dat je dat ons niet gunt, maar het is jullie ook zo gegund. Ik wil alleen maar zeggen dat ik met jullie meehoop en dat ik zeker kaarsjes zal blijven branden.

Heel veel knuffels van sita

Hoi lieve dames,

Het is heel geruststellend om jullie reacties te lezen. Ik vind mezelf zo egoistisch, maar ik weet eigenlijk ook wel dat het "normale"  gedachten zijn. Het is toch altijd vervelend als je niet krijgt wat je zo graag wilt.
Ik wil toch nogmaals duidelijk maken dat ik het echt supergaaf voor jullie vind, Daantje en Mamasita, en dat ik jullie glitters (die hebben we trouwens nog niet gehad volgens mij) en kaarsjes echt waardeer.
Lies, ik hoop zo dat we snel mogen volgen. Enne... we hoeven nu maar voor 2 personen te duimen dat het snel raak is. Dat scheelt alweer.

Heel veel liefs,
Winnie.

Hey meiden,

Ik ben een beetje bang om nu al glitters te sturen. Ik wacht liever tot volgende week donderdag, dat ik dan zeker ben dat ik jullie de echte goede glitters stuur. Dan heb ik mijn eerste echo, en dan weten we ook zeker dat het goed zit, want nu is het natuurlijk afgaande op wat ik denk. Kunnen jullie dat begrijpen? Het slaat waarschijnlijk nergens op, maar ik ben zo bang dat het allemaal maar een droom is. Maar op donderdag, als alles goed is, dan krijgen jullie ze dubbel, ok.

Heel veel knuffels van mamasita

Hey Meiden,  

Allereerst

**************************************************************************************
*****************************************************************************************

Voor jullie!!!!

Ik moet vanmiddag weer voor een echo en vind het toch weer spannend, ik laat wel weten hoe het gegaan is.

Lies en Winnie,

Ik snap jullie gevoelens heel goed en voel me soms ook niet helemaal op mijn plaats met mijn "gezeur over hoe ik me voel.

Ik hoop zo dat jullie je snel bij ons voegen en ik snap best dat je af en toe geen zin hebt om op het forum te kijken.
Wel vervelend daarom Lies dat je vriendin je dat iedere keer vraagt kun je daar niets van zeggen het lijkt me echt heel irritant.

Sita gaat alles nog goed, probeer je niet al te druk te maken en vertrouw dit keer op je lijf.

Een dikke zoen Daan

Terug
Bovenaan