Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hé lieve meiden,

Daantje, hoe is de echo gegaan? Kon je jouw kleintje goed zien? Wat bijzonder blijft dat toch hè, dat je gewoon in jouw buik kan kijken.
En Sita, blijf inderdaad vertrouwen op jouw lichaam. Dat is eigenlijk het enige dat je op dit moment kan doen naast goed voor jezelf zorgen qua eten en rust nemen. Weet je trouwens dat je heel veel eettips kan vinden op www.voedingscentrum.nl ? Waarschijnlijk wist je dat al, maar ach, een tip kan nooit kwaad. Misschien ook omdat ze in Griekenland wellicht anders omgaan met zwangerschap dan hier.

En jullie moeten je ook niet laten beïnvloeden door ons verlangen hoor! Het hoort er gewoon bij en het zou zalig zijn als we ons kunnen aansluiten, maar ik weet ook dat ik dat niet kan afdwingen. Ik krijg van mijn zus trouwens nu de 'Persona'. Kennen jullie dat?Daarmee kan je precies berekenen wanneer de eisprong is door alles in te voeren en bij te houden. Ze had die nog liggen en morgen neemt mijn moeder die voor mij mee (gaat oppassen bij mijn zus). Ik ben er wel blij mee, ik hoop dat zo'n ding mijn onzekerheid een beetje kan wegnemen.

Nou lieve meiden, spreek jullie later en Winnie, ik duim voor je hoor!!! Heel hard.

Liefs,
Lies

Hey meiden,

Nog een week voor mijn eerst gynafspraak. Ik maak me raar maar waar niet al te veel zorgen, gelukkig. Enkel als ik moet gaan drukken, vanwege mijn moeilijke stoelgang, maar omdat ik de laatste dagen al elke keer ben geweest, straf heb moeten drukken (sorry voor de details), en er niks is misgegaan, begin ik nu ook een beetje relaxter te worden. Daarbij ben ik vanaf vandaag kiwi's voor mijn ontbijt beginnen eten. Ik dacht niet dat het zou lukken, omdat ik constant misselijk ben en zure dingen maken het nog veel erger, maar gelukkig waren ze niet zuur, en ging het dus prima. Al ben ik na het ontbijt wel eventjes moeten gaan liggen, vanwege een nieuwe vlaag van misselijkheid. Ik begrijp het niet goed hoe het kan, maar ik moet nu al losse bloesjes dragen en een broek met een rekker in,want ik begin al een buikje te krijgen. Dat vindt ik toch wel erg vroeg.

En hoe gaat het met jou Winnie, lukt het je een beetje om er de moed in te houden? Echt doen hoor, de moed niet opgeven, want het moet gewoon goed gaan, ik ga volgende keer als ik een kaarsje ga branden bij agios spiridon een extra babygebedje voor  je zeggen. misschien geloof jij er niet zo in, ik weet het niet, maar ik heb echt het gevoel dat dat helpt.

En Liesje, net voor jou hetzelfde he, ik ga ook voor jou een babygebedje zeggen en een kaarsje branden hoor. Maar volgens mij moet je eens een keertje starten met temperaturen, dan leer je je cyclus kennen en dan weet je ook wanneer hij terug normaal is.

En Daantje, hoe was de tweede echo? ik ben nu wel benieuwd hoor, ik hoop echt dat alles goed was. Laat je ons iets weten?

Heel veel knuffels van sita

meiden, weten jullie al iets van daantje, ik begin me nu toch wel ongerust te maken hoor

meiden, weten jullie al iets van daantje, ik begin me nu toch wel ongerust te maken hoor

Hey Meiden,

Sorry dat ik niet eerder kon reageren mijn computer deed heel raar.

Alles was goed ik was 12 weken en 5 dagen dus de uitgerekende datum is op 18 januari gezet.  

Onze oudste vond het geweldig om te zien ze keek haar ogen uit, ze heeft de kleine helemaal nagekeken en alles was in orde. Weer een pak van mijn hart.

Hoe gaat het met jullie??

oh, daantje

gelukkig, ik ben zo blij dat te horen

heel veel knuffels

Hey Liesje en Winnie

Zijn jullie in orde?
Wanneer komt jullie klusweek er weer aan?
Ik ga heel hard voor jullie duimen.
Heel veel knuffels, sita

Terug
Bovenaan