Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hey Liesje en Winnie

Zijn jullie in orde?
Wanneer komt jullie klusweek er weer aan?
Ik ga heel hard voor jullie duimen.
Heel veel knuffels, sita

Hoi meiden,

Ik ben afgelopen vrijdagavond  ongesteld geworden na een cyclus van alweer 37 dagen. Dit is dus de 2e keer dat het zo lang duurt, terwijl ik voorheen altijd regelmatig was met 31 dagen. Ik ga morgen toch even contact opnemen met de huisarts of dit inderdaad nog voortkomt vanuit de curettage en of het terug zal gaan lopen of dat ik nu in het vervolg te maken heb met een lange cyclus.

Dus..........mijn klusweek is nog even af. Ik ben nog volop ongi en dan nog 2 weken erbij ofzo. Ik ga nu aan de slag met Persona en ga misschien toch ook meer temperaturen op advies van jou Sita. Begin je trouwens met tempen als je  nog ongi bent of pas als dat over is?

Daantje, wat fijn dat de echo zo goed was. En Sita, wanneer mag jij deze week?

Liefs,
Lies

Hey meiden

Ja liesje, je begint te tempen de eerste dag van je cyclus, dus de eerste dag van je menstruatie. Maar als je nu begint, kan je ook nog je eisprong vinden hoor. Je temperatuur blijft ongeveer gelijk en dan gaat die plotseling met ongeveer 0,3 graden omhoog als je je ei hebt gehad. Dan weet je ook dat je ongeveer 14 dagen daarna je NOD hebt. Zo krijg je geen indicatie van wanneer je ei eraan komt, maar je leert wel je cyclus kennen. En dat helpt. Dan blijf je ook doorklussen tot je zeker je ei gehad hebt, want anders stop je vaak te vroeg. En als je dan weet op welke dag in de cyclus je je ei hebt, bij mij was dat de 17e dag, dan kan je ook gerichter klussen. Bij mij was dus dag 16 mijn vruchtbaarste dag, en dus klusten wij om de dag, en zeker op dag 16. En kijk, het heeft geholpen. Hopelijk bij jou ook. Je hoeft echt niet alle dagen te klussen hoor, soms is het zelfs beter van het 1 keer in 2 dagen te doen;
Nou ik hoop dat het helpt.

En oh ja, ik heb donderdag de eerste afspraak bij de gyn. Om 11u30

Hoi Dames,

Geweldig Daantje dat het goed gaat. En wat leuk dat je dochter zich er ook mee bemoeit. Lijkt me geweldig om te zien.
18 januari uitgeteld. Dat is een mooie datum. Al zou het me echt niets uitmaken op welke datum mijn kind geboren zou worden. Als alles maar goed is, toch?

Lies, jammer dat je cyclus zich weer heeft aangediend. En zo veel tijd. Ik kan niet echt zeggen of ik ook regelmatig was voor de miskraam (1 x 25 dagen en 1 x 27 dagen en toen zwanger). Ik weet wel dat mijn cyclus nu wat langer duurt en  onregelmatig is wat betreft duur. Er zit helemaal geen lijn in. Dat maakt het ook lastig voor wat betreft de eisprong.
Wij klussen ook om de dag en dan voor een langere periode i.v.m. onregelmatigheid. Maakt het eigenlijk nog wat uit hoe lang je achterelkaar klust. Ik bedoel, de hoeveelheid dagen. Ik wil ik er nog niet aan om te gaan temperaturen, maar ben bang dat ik er toch aan moet geloven. Ook voor de zin is het niet bevordelijk als je gedurenede een langere periode moet klussen. Dus misschien is het wel fijner (en meteen ook beter) om wat gerichter bezig te zijn. Trouwens, hoe werkt dat temperaturen eigenlijk?
Ik zou graag horen Lies wat de huisarts heeft gezegd over het weer teruglopen van de duur van je cyclus. Misschien kan ik daar ook wel wat mee al is elk lichaam natuurlijk anders. Poeh, lastig hoor.

Mamasita, veel succes donderdag en laat ons weten hoe het gegaan is. Ik ben benieuwd wat de Grieken ervan zeggen. Wil je trouwens weten wat het geslacht is, en Daantje?

Ik zit nu in de klusperiode. We gaan er weer vol voor, dus ik hoop dat de goeden ons gunstig gezind zijn deze maand.

Heel veel liefs, Winnie.

Hey meiden,

Vanochtend eerste echo gehad en hartje zien en horen kloppen,Zo fantastisch!  volgens de echo was ik uitgerekend 12 maart, maar denk zelf nog steeds 11 maart. Dus hier komen de langebeloofde glitters, vangen!

++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++

Ik hoop echt dat ze helpen!!!!
Heel veel knuffels van sita!

Hey Meiden,,

Sita gefeliciteerd met je goede echo echt fijn voor je dat je het nu echt gezien hebt een kloppend hartje super!!!

Lies wat vervelend dat je nou nog geen regelmatige cyclus hebt. Ik hoop dat de persona voor jou een beetje werkt.

Winnie leuk he dat verplichte klussen om de dag, wij hebben het ook zo gedaan en en het heeft wel gewerkt.

We weten nog niet of we willen weten wat het wordt, bij de meiden wisten we het wel en daarom willen we het nu eigenlijk niet weten, maar ieder maand een echo bij een wel heel nieuwsgierig persoon is natuurlijk wel heel verleidelijk.

xx

quote: daantje75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 09:20:12'));

Hey Meiden,,

Sita gefeliciteerd met je goede echo echt fijn voor je dat je het nu echt gezien hebt een kloppend hartje super!!!

Lies wat vervelend dat je nou nog geen regelmatige cyclus hebt. Ik hoop dat de persona voor jou een beetje werkt.

Winnie leuk he dat verplichte klussen om de dag, wij hebben het ook zo gedaan en en het heeft wel gewerkt.

We weten nog niet of we willen weten wat het wordt, bij de meiden wisten we het wel en daarom willen we het nu eigenlijk niet weten, maar ieder maand een echo bij een wel heel nieuwsgierig persoon is natuurlijk wel heel verleidelijk.

xx

Oh leuk wanneer ben jij uirtgerekend??

n

Super Mamasita. Wat fijn voor je. Ik hoop dat je je goed voelt.
Wat is Persona precies? Wellicht is het ook iets voor mij.

Regen komt hier met bakken uit de hemel dus echt vrolijk word ik er niet van. Zit nog steeds in de klusperiode. Ik denk dit weekend nog en daarna afwachten maar.

Lies, hoe gaat het met jou? Hou je de moed er nog in?
Daantje, ik zou ook niet tegen de nieuwsgierigheid kunnen. Misschien dat mijn man en ik het wel zouden willen weten. Het maakt een hoop dingen wel makkelijker om vooraf te regelen, denk ik zo.

Liefs, Winie.

Terug
Bovenaan