Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hoi meiden,

Sita, wat goed dat je het hartje hebt gehoord!!! Ontzettend gefeliciteerd hoor , dat is een heel mooi cadeau voor jullie. En bedankt voor de glitters, nu maar hopen dat het nog iets gaat doen.

Winnie, de Persona is een soort klein computertje die eigenlijk bedoelt is als anticonceptiemiddel, maar die je dus ook kan gebruiken om juist wel zwanger te worden. Je moet een knop indrukken als je menstruatie is begonnen en dan elke ochtend hem aanzetten. Dan gaan er lampjes branden: groen is zeg maar niet vruchtbaar en rood is dat je kans hebt zwanger te worden, bij een geel lampje moet je plassen op een staafje (soort van zw.schapstest) en dan stop je het staafje in het apparaatje en geeft hij aan of je wel/niet kan vrijen. Bij rood moet je in ons geval dus wel vrijen . De eerste maand heb je alleen wat meer rode dagen, want dan moet het apparaatje jouw cyclus nog leren kennen, maar na de 2e maand schijnt 'ie goed te gaan werken. Mijn zus heeft hem gebruikt om zwanger te worden en een vriendin van mij doet het ook. Het probleem is alleen dat hij vrij duur is in aanschaf, maar ik heb hem nu van mijn zus gekregen. Misschien is het ook iets voor jou??? Zeker bij een redelijk korte cyclus is het wel makkelijk om het te gebruiken, want hij geeft ook precies de dag aan dat je ovuleert. Dan krijg je een ander symbooltje in het scherm. Zo leer je je eigen cyclus dus vrij goed kennen. Ze verkopen het bij de Etos en bij de apotheek volgens mij ook.
Ik hoop heel erg voor je dat het dit keer gewoon raak zal zijn. Dan zou ik nog wel de enige zijn waar het niet zo bij is, maar dat overleef ik wel en ik gun het je echt heel erg.

Daantje, Sita, Winnie, dikke kus, ik ga stofzuigen.
Lies

Hey meiden,

Nog nooit heb ik de binnenkant van een emmer of van de wcpot zo goed bestudeerd. Haha, om maar te zeggen dat ik nog steeds kotsmisselijk ben. Maar zit ook nog steeds op mijn roze wolk hoor. Gisteren hebben we het via de webcam aan mijn ouders en zussen verteld, en die waren zo blij, ze stonden allemaal samen gezellig een potje te huilen, en ik dus ook, hahaha. En vandaag hebben we dan eindelijk op een feestelijke manier het aan mijn schoonvader verteld, en we dachten allemaal dat die heel boos zou zijn omdat hij dit niet gepland had. Maar hij heeft me bijna doodgeknuffeld en me gezegd dat hij heel gelukkig was met heel zijn hart. De rest van de avond wilde hij er alles van weten, natuurlijk had ik weer tranen in mijn ogen. hahaha, die hormonen he. En toen mijn schoonmoeder telefoon kreeg van een vriendin, vertelde ze er prompt aan dat ze grootmoeder ging worden. Echt allemaal zo'n leuke reacties. Ik voelde me meteen veel beter.
Nou liesje, ik hoop echt dat die persona werkt, en ik hoop echt dat Winnie een heel succesvolle klusweek heeft gehad.
Ik zal een kaarsje voor jullie branden, zodat jullie heel snel mee mogen naar het zwanger zijn forum

Heel veel knuffels, Sita

Hey Lieve meiden

Hoe is het met jullie? Zit  de klusweek er weer op winnie of zit je er nog midden in?
Ik hoop dat de persona een beetje duidelijk beeld van je cyclus geeft lies en dat je ook snel zwanger mag worden (winnie natuurlijk ook).

Ik zat vrijdag weer eens in het ziekenhuis ik had weer een bloeding en mocht direct langskomen van mijn gyn, met onze kleine uk ging gelukkig alles goed maar ik was zo geschrokken dat ik wel 5 min heel hard heb liggen huilen van de opluchting. Nu moet ik woendag weer terug en dan gaat ze me inwendig helemaal nakijken.
Ik mag deze week niet werken en na woensdag hoor ik of ik tot aan mijn vajantie nog wel mag werken.

Sita wat fijn dat iedereen zo leuk reageerde op jullie supernieuws!! Fijn he dat misselijke gevoel en dat gespuug maar denk maar zo het is voor een goed doel. Dat doe ik ook 10x op een dag mijn bekkeninstabiliteit is namelijk ook alweer heel erg terug maar nogmaals ik klaag niet!!

Dikke zoen Daantje

Hé Daantje,

Wat een ontzettende schrik zal je hebben gehad. Fijn dat je gelijk naar de gyn mocht komen en dat alles goed is met de kleine. Als ik jou was, zou ik gewoon lekker thuis blijven en proberen rustig aan te doen, in ieder geval tot aan jouw vakantie. Goed voor jezelf zorgen hoor!!!! Weten ze hoe het komt dat je die bloeding hebt gehad of gaan ze dat nu uitzoeken?

Nou meis, ik denk aan je.

Dikke kus
Lies

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???

ik ben  woensdag helemaal doorgelicht maar ze hebben geen oorzaak voor het bloeden kunnen vinden. Met onze kleine uk ging alles weer goed. Ik moet nu rust houden en mag misschien volgende week weer aangepast werk gaan doen.

Maar gelukkig was alles goed en dat is het belangrijkste.

Lies en Winnie zitten jullie al op het wachtbankje of nog druk aan de klus??

xx Daantje

hey meiden,

Oh Daantje, ben zo blij dat alles in orde was, doe het maar lekker rustig aan.
En Liesje? Al terug aan het klussen?
En Winnie? Hoe lang nog wachten?

Laat maar snel iets weten, ik leef met jullie mee.

Knuffels, sita

Hoi dames,

Weer even snel een berichtje van mij.

Ik zit nu op de wachtbank. Zit nu op dag 24 van mijn cyclus dus het kan elk moment gebeuren maar dat hoop ik natuurlijk niet!!!!

Ik houd jullie op de hoogte ladies.

Wat een perikelen dames. Daantje dat zal wel weer schrikken zijn geweest. Toch vreemd dat ze niets hebben gevonden. Nu maar hopen dat je verder nergens last van krijgt. Behalve de gebruikelijke trubbels dan. Ik zou dolgraag de wc-pot van dichtbij willen bekijken.......LOL!!!! Ik duim voor je.

Lies, hoe gaat het met jou? Zit je ook op de wachtbank. Heb je al ergens last van?

Mamasita, wat moet dat geweldig zijn om je gevoel met iedereen te delen. En dan vooral dat ze net zo blij zijn als jijzelf. Ik kan me helemaal voorstellen dat je dan een traantje (of meerdere) moet laten.

Nou dames, tot de volgende keer en veel succes voor jullie allemaal!!!

Heel veel liefs,
Winnie.

Nou Dames, hier is het al een spannend weekend geweest.

Vrijdagnacht met het braken een beetje witverlies gehad door het krachtzetten en het samenkrampen van mijn hele buik, maar toen ik het ging afvegen zag het niet wit, maar een beetje bruinig, met een sliertje bruin erdoor. Het was 1 uur s nachts, maar natuurlijk in paniek het aan mijn vriend verteld. Die wist dat de man van zijn nicht net op bezoek was, en dat is een hele bekende gyneacoloog hier in griekenland. Gelukkig was die nog wakker en die is dadelijk gekomen. Omdat ik plots ook minder pijnlijke borsten had, heeft hij het zekere voor het onzekere genomen, is hij midden in de nacht naar de apotheek in de stad gegaan, en heeft hij mij een injectie met progestoron gegeven. Dat spul is heel duur, en hij heeft dat betaald, en wilde van geen terugbetaling weten, ook kocht hij utrogestan en een andere buikrelaxer. Nu heb ik de volgende morgen mijn gyn gebeld en ik mag morgenvroeg voor een spoedecho komen. Dan weten we meer. Intussen voel ik me gewoon weer zwanger, met pijnlijke borsten, misselijkheid en braken, maar dat kan ook door die injectie komen. Ik ben heel bang dat we morgen op de echo gaan zien dat het toch misgegaan is. Al heb ik geen krampen gehad, en buiten dat beetje oude bloed van vrijdagnacht ook niets meer abormaals heb gehad, maar ik ben toch zo bang.
Ik laat jullie morgen wel weten hoe het is.
Hopelijk ben ik nog steeds gewoon zwanger.
Duimen jullie mee?

Terug
Bovenaan