Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Ooohh Liesje

Natuurlijk zal ik heel hard voor je duimen. Ik hoop het echt zo erg.
Ik zal echt bidden dat het raak is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met winnie is. laat eens iets weten.

Hier begint de misselijkheid af te nemen. Ik voel me voornamelijk nog slap. Maar kan al wel gevarieerder eten. Vandaag heb ik zelfs een beetje spaghetti bolognese gegeten. Heerlijk, eens iets anders als toast.
Hopelijk kan ik ook snel terug wat meer buitenkomen.
Nu doe ik elke nacht een kort wandelingetje. Om 2 uur 's nachts als mijn vriend thuiskomt van het hotel dan wandelen we eventjes tot aan het strand. Dan is het aangenaam koel en krijg ik wat buitenlucht.

Grappig he, s nachts gaan wandelen.

Nou, hou me op de hoogte
Heel veel knuffels, sita

Jeetje Sita wat een toestand, ik hoop dat zijn ouders beseffen dat het voor jullie belangrijk is om een eigen leven op te bouwen en dat de dreigementen loze dreigementen zijn. Ik moest direct aan zo'n echte griekse mama uit de slapstick films denken die haar zoontje niet loslaat.
Fijn dat je je wat minder rot voelt is fijn he als je weer wat normaler kan eten.

OOOOOOHHHHHHHHHH Lies ik hoop zo dat het raak is dat zou super zijn ik hoop dat je na de vakantie een positieve test hebt!!!!
Ik ga super voor je duimen!!!

Winnie hoe is het bij jou wanneer zou je NODzijn???

Ik ga vandaag genieten van het mooie weer en me een beetje ontspannen, wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig voor dinsdag (de grote dag). Gisteren de laatste dingen gekocht en nu maar hopen op een beetje redelijk weer!!

Xx Daantje    

Hallo meiden,

Lang verhaal kort: hier is het wederom niet raak. Na op dag 30 al wat bruine afscheiding gekregen te hebben werd ik op dag 32 weer ongesteld.
Ik heb nu een afspraak gemaakt met de huisarts voor woensdag. Ik wil het met haar toch wel eens hebben over de onregelmatigheid van mijn cyclussen en of daar iets aan te doen is. En misschien ook eens vragen wanneer en of we in aanmekring komen voor testen. Ik wil voorkomen dat we straks 1,5 jaar verder zijn en dan pas blijkt dst er van alles mis is met mijn huishouding of de sprema van mijn man. Maar ik vraag me hardop af of ze dit nu al willen doen.

Mamasita, wat een verhaal. Maar wat een geweldig nieuws voor jullie!!!!! Ik hoop inderdaad dat jullie nu op eigen benen kunnen staan en dat de dreigementen van je schoonouders 'slechts' woorden waren. Kun je met de nieuws baan van je man nu ook weg uit het hotel of moeten jullie dat er nog wel bij doen.

Lies, spannend zeg. Ik hoopte ook op gevoelige tepels, want dat is voor mij het teken van zwanger zijn. Het lijkt er dus sterk op dat het bij jou raak is. Wanneer is je NOD? Ik duim voor jullie mee.

Daantje, lekker voor je dat een paar dagen weggaat? Waar ga je naartoe? Wij gaan pas in september. Dus nog even te gaan. Ik wens je in ieder geval veel plezier en doe het rustig aan!!!!

Liefs, Winnie.

Hey meiden,

Winnie getverdemme weer niet raak ik had het zo gehoopt voor je!! Ik zou er bij de dokter wel een beetje op aan sturen dat ze je doorstuurt naar de gyn, die kan dan misschien wat onderzoeken doen.

Ik ga  (nog) niet weg ik ga morgen TROUWEN, we hebben de 13 e vakantie en gaan de 18e op "huwelijksreis" we nemen de meisjes lekker mee anders is het voor mij niet compleet.
Nog 1 nachtje slapen, spannend!!!!!

xx

Hey Daantje

Heel veel plezier morgen op de grote dag. Ik zal aan je denken. Maak er maar de mooiste dag van je leven van, met je nieuwe ventje, je meisjes, en je kleine wondertje in je buik.
Alvast heel hard gefeliciteerd    

Ik zal morgen spijtig genoeg zonder mijn ventje naar de gyn moeten, want...
Hij is aangenomen! en nu moet hij morgen in athene papieren gaan tekenen dus heeft hij net het vliegtuig genomen. Gelukkig wonen wij maar een uurtje vliegen van athene. En morgen is hij alweer terug.    
Nu gaat mijn schoonmoeder mee naar de echo. hahaha. Gelukkig is ze wat positiever ten opzichte van zijn nieuwe job. En ik denk dat ze maar wat graag meegaat naar de echo.

Voor winnie: hopelijk heb je snel een beetje duidelijkheid meid. Ik kan geen afscheid van jullie nemen, daarom blijf ik hier zo vaak schrijven. Dus ik hoop dat het bij jou en liesje heel snel raak is, zodat jullie mee kunnen genieten. Dat is mijn grootste wens.

En liesje, weet je al iets meer, hou ons op de hoogte.
knuffels, sita    

Ik heb vandaag mijn 9 weken echo gehad. Ik was er veel geruster in dan de vorige echo gelukkig. Alles was dan ook goed, maar dat had de bodem van de emmer mij deze ochtend ook al aangegeven toen ik nog maar eens moest overgeven.
Ik ben intussen 6 kilo afgevallen. Maar mijn beeb groeit heel goed. Vandaag echt armpjes en beentjes gezien, alleen spijtig dat het niet erg actief was, maar dat was normaal zei de gyn. Mijn volgende afspraak is op 30 augustus voor de nekplooimeting. Het eerste echte grote onderzoek. Dan zal ik 12w en 2 d zijn.
Nu hoop ik alleen dat ik snel van miijn misselijkheid vanaf zal zijn, zodat ik ook meer buiten kan komen, en een beetje kan pronken met mijn beginnende buikje.
Mijn verloofde was er vandaag niet bij, maar mijn schoonmoeder wel, en die vond de echo zo leuk. Het lijkt ineens allemaal veel werkelijker voor haar, nu ze haar eerste achterkleinkind voor de eerste keer gezien heeft.
Nu wachten tot mijn verloofde thuiskomt en dan nog eens samen genieten van alle fotootjes. hahaha

Ik wens jullie ook een hele fijne zwangerschap toe.
Heel veel knuffels van sita

Hé hallo meiden,

Daantje, GEFELICITEERD MET DEZE BIJZONDERE DAG!!!!!!!  
Dat jullie maar heel erg mogen genieten vandaag en ik wens jullie alle liefde, warmte, vriendschap, wijsheid, kindertjes, gezondheid en vreugde toe die jullie maar kunnen innemen. Ik denk aan jullie.

Winnie, hè verdorie, ik had het weer zo voor jou (ons) gehoopt. Ik vind het goed dat je een afspraak bij de huisarts hebt gemaakt en ik zou het gewoon maar bij haar aangeven dat je er heel verdrietig en onzeker van wordt op deze manier. De gyn zei bij mij de miskraam dat ze pas bij 3 miskramen gaan onderzoeken of er iets 'mis' is en dat een miskraam wel betekent dat je zwanger kan worden. Maar ik had nu ook niet echt een sociale gyn! Ik vind dat ze op z'n minst jouw gevoel serieus kunnen nemen en daarom wellicht kijken hoe het zit met jouw cyclus.

Bij mij trouwens verder nog niks, maar dat klopt ook wel. Ik zit pas op dag 25 van mijn cyclus, maar heb  dus al een paar dagen een raar gevoel in mijn lijf en voornamelijk mijn borsten en tepels. Ik kan alleen nog echt niet testen, want dat heeft geen zin. Ik moet sowieso tot dit weekend wachten (zondag), maar ik vind het wel moeilijk hoor. Ik stond vanmorgen alweer met een test in mijn hand, maar die heb ik teruggelegd. Vond ik toch wel een beetje zonde van het geld. Maar ik houd jullie zeker op de hoogte, zodra ik iets meer weet.

Sita, ik ben blij dat je ons niet kan missen. Ik jullie ook niet!!! Fijn dat jouw schoonmoeder iets rustiger is onder het feit dat jouw vriend een andere baan heeft. En lief dat je haar hebt meegenomen naar de echo. Slim ook trouwens !

Dikke kus
Lies

Hey dames,

Daantje, SUPERGEFELICITEERD EN EEN HELE FIJNE DAG TOEGEWENST VOOR JULLIE 5-EN!!!!!!

Mamasita, wat fijn voor je dat de echo wederom goed was. Het is inderdaad slim van je om je schoonmoeder mee te nemen. Want zo'n plaatje kan natuurlijk alle eventuele slechte gevoelens zo doen verdwijnen. Ik ben blij voor je dat ze wat positiever gereageerd hebben op het nieuws van de nieuwe baan. Moet je mannetje dan ook naar Athene voor zijn werk?

Lies, ik hoop zo dat het raak is voor jullie. Dat zou betekenen dat ik alleen achterblijf, maar ja met ald ei glitters moet het voor mij ook eens raak zijn, toch?! Laat je direct iets weten als je het weet?

Nou, ik ga inderdaad verhaal halen bij de huisarts. Voor zover dat kan natuurlijk. Ik weet eigenlijk niet of je een verwijzing van de huisarts nodig hebt om bij een gynacoloog terecht te kunnen. Weten jullie dit?
Morgen maar eens vertellen wat me dwarszit en wie weet kan ze me gerust stellen. Wat ik wil voorkomen is straks zo lang bezig te zijn dat pas  dan blijkt dat er van alles mis is en ik al veel tijd verloren heb. Ik weet dat ik geduldig moet zijn, maar dat is zo moeilijk!!!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Winnie.

Terug
Bovenaan