Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hey lieve meiden,

Hier een blije getrouwde mevrouw!!! Het was super de hele dag zonnetje en lekker warm!!!

Sita wat fijn dat je echo weer goed was toch fijn he als alles weer goed is!!!

Lies hoe is het met jou, weet je al wat, ik hoop het zo      

Winnie goed dat je in ieder geval even je hart lucht en misschien stuurt ze je wel door dan weet je iets meer hopelijk.

Dikke zoen!!!

hey meiden,

Daantje gefeliciteerd he blije getrouwde mevrouw. Geniet er maar heel hard van.

Winnie, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want onwetendheid is het ergste he. Ik denk aan je.

En liesje, ik hoop echt dat geen nieuws goed nieuws is. Ik duim heel hard voor je

Hier is alles nog hetzelfde, voornamelijk veel gekots, hahaha. Nog twee en halve week en dan is de onzekerste periode voorbij hier.

Heel veel knuffels, sita

Hallo hallo meiden,

Oooooh Daan, wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad en dat je helemaal happydepeppie bent. Leuk om te horen dat het zo goed is geweest.  

Sita, hoe heeft jouw vriend het gehad in Athene? Is alles goed gegaan of zit hij er nog?
Pas jij trouwens wel op dat je niet teveel gaat afvallen? Je had het over 6 kilo en dat is toch behoorlijk wat. Een vriendin van mij moest bijna opgenomen worden omdat ze niks kon binnenhouden en toch al ruim 3 maanden zwanger was. Die was ook continu misselijk. Ik hoop echt voor je dat dat snel over gaat en dat je ook op die manier kan gaan genieten. Die wc-potten van binnen bewonderen gaat op een gegeven moment toch ook vervelen of niet dan..............

En hoe was de afspraak bij de huisarts Winnie? Ben je iets wijzer geworden?

Hier is het verder nog in spanning afwachten. Gisteravond verloor ik een heel ietsjepietsje lichtrood slijm, dus ik dacht dat ik toch wellicht vandaag ongesteld zou worden, maar tot nog toe is het daarbij gebleven. En ik heb de hele dag al zere borsten en vanmiddag werd ik misselijk toen ik pindakaas rook en na het eten van een broodje eiersalade. Ik hoop toch zo dat het allemaal geen vals alarm is, maar als ik nu test, ben ik nog steeds te vroeg. Ik ga zondag of maandag testen (morgen wel naar de Etos om die testen te halen) en zodra ik iets weet of ongesteld word, laat ik het jullie weten. Afgesproken...?????

Ohohoh, het blijft afwachten en daar kan ik toch zo slecht tegen.

Liefs en een fijn weekend van
Ongeduldige Lies

Lieve dames,

Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat alles zijn gangetje.
We zitten in de klusperiode maar mijn man en ik hebben afgesproken dat we er deze maand niet al te veel rekenin gmee gaan houden (zover dat gaat). Hij zit nu ook 3 dagen in het buitenland voor zijn werk dus dat helpt dan wel mee.

Ons bezoek aan de huisarts is goed verlopen. Volgens haar is mijn menstruatiecyclus gewoon binnen de normen dus daar iets ook niets van te zeggen. Ze wil ons niet direct doorverwijzen naar een gynaecoloog. Ze denkt dat die op dit moment toch niets voor ons kunnen betekenen. Zodra ik om en na bij 1 jaar gestopt ben met de pil en we zijn nog niet zwanger kan ik weer bij haar langskomen en zal me doorverwijzen. Ik heb wel voor mezelf beslotem dat ik wel ga tempen om te voorkomen dat de gynaecoloog me dan aanraadt daar maar enkele maanden mee aan de slag te gaan. Dat wil ik voor zijn. Misschien doe ik wel nieuwe informatie daarmee. Kan geen kwaad denk ik.
Verder raadde ze ons aan het rustig aan te doen en er niet al te veel mee bezig te zijn. Nu vraag ik me af hoe dat moet maar we gaan het proberen. Ik moest gewoon de dingen doen ik altijd doe dus niet rekening ermee gaan houden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. De strenge kuur komt wel als ik zwanger ben.
Tevens adviseerde ze me zodra ik weet dat ik zwanger ben bij haar langs te komen zodat zij mij kon helpen om extra snel een echo te krijgen. Dat vind ik wel een geruststelling.
Al met al heeft ze dus niets nieuws gezegd maar toch zijn we met goede moed uit het gesprek te komen. Het brengt wel wat rust en dat is denk nu het belangrijkste.

En nu jullie.
Daantje en Mamasita. Ligt alles nog op schema? Geen nare dingen meer meegemaakt? Ik hoop zo dat alles vlekkeloos voor jullie verloopt. Behalve de gangbare kwaaltjes dan misschien, maar Mamasita, Lies heeft gelijk als ze zegt dat te veel afvallen ook niet goed is. Kun je niets innemen waardoor je misselijheid wat minder wordt.

LIES, heb je al nieuws?! Je zou gaan testen gisteren of vanmorgen. Of is je ongi al gekomen? Laat iets weten!!!

Liefs Winnie.

Hey Lieverds,

Hoe is het met mijn vriendinnen?? Vooral LIES WEET JE AL WAT??????? Ik kijk iedere dag even en hoop echt dat geen nieuws goed nieuws is!!

Winnie wel goed van je dat je gaat tempen dan kan de gyn dat inderdaad net eerst adviseren waardoor je nog weer een paar maanden moet wachten. JE kan op babybrabbel.com hele goede kaarten downloaden die je bij kan houden. Misschien krijg je wel zoveel duidelijkheid dat je snel zwanger bent. Daar gaan we gewoon vanuit toch.

Sita is het spugen al wat minder aan het worden, bij mij werd het echt met de week ietsje minder. Hoe is het met de nieuwe baan van je mannetje?

Ik mag vanmiddag weer naar de gyn en hoop stiekem dat ze kan zien wat het is, bij de jongste heeft ze het ook bij 17 weken al gezien, en mijn mannetje wil het zo graag weten.
Ik heb lekker 3 weken vakantie en we gaan vrijdag voor 2 weken naar frankrijk, dus liesje ik hoop dat je me voor die tijd nog kan verblijden met supernieuws van jou kant.

Dikke zoen      Daantje

Lieve meiden,

even een snel berichtje, want ik moet weg. Morgen kom ik nog wel even schrijven, maar ik wilde jullie dit niet onthouden.

HET IS GELUKT, IK BEN ZWANGER  !!!
Ik ben heel erg blij, maar jullie zullen ook wel begrijpen dat ik me ook onzeker voel. Maar wel veel minder dan de vorige keer, want ik voel me wel echt zwanger. Duimen jullie voor me?

Lieve Winnie, en nu gaan we alle pijlen op jou richten hoor, zodat we weer de vier zwangere musketiers zijn! Heb je al eens gekeken naar de Persona? Voor mij werkte het dus erg goed, gelijk in de eerste maand dat ik het heb gebruikt is het raak.

Liefs en tot morgen,
Lies

JOOOOEEEEEEHHHHHHOOOOOEEEE

Ik heb gisteren en eergisteren wel 100 keer gekeken, en toen ik niets van je zag staan vreesde ik al het ergste.
Ik ben zo blij!!!!!!
nu Winnie nog en dan is het gewoon perfect.
Maar we blijven gewoon hier wachten tot ook winnie met ons meegaat.
En Liesje, die onzekerheid die had ik ook hoor, zelfs nog steeds, maar toch kan ik genieten. En dat moet jij ook doen.
Laat ons weten hoe je je voelt, Liesje, en ik zal heel hard voor je duimen

En Winnie, nu jij he!!!!

knuffels sita

Hoi allemaal,

SUPERGEWELDIG NIEUWS LIES!!!!!!!!!!!!
Maar we hadden het al een beetje verwacht toch? Als we op jouw berichten konden afgaan was het wel duidelijk. In ieder geval ik geloofde er wel in. Maar toch wel lekker dat de test ook daadwerkelijk aangeeft. GAAF!!

Nee, de persona heb ik nog niet geprobeerd. Ik denk dat ik dat bewaar voor als ik echt niets anders  meer kan proberen. Eerst maar tempen en het rustig aan doen. En ik vind het toch best prijzig. Maarja, alles voor een lief hummeltje toch?

Nou lekker dat de druk nu volledig bij mij ligt. Haha. Ik zal proberen jullie niet teleur te stellen. Ik hoop wel dat jullie me niet alleen achter laten. Tegen mezelf praten kan ik ook zonder forum.

Mijn mannetje komt vandaag weer thuis, dus ik heb al wat gepland voor vanavond......

Sturen jullie me nog wat glitters? Ik kan alle steun gebruiken.

Liefs, Winnie.

P.s. Maar laat het duidelijk zijn Lies, ik ben hartstikke blij voor je!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan