Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH JOEPIE      LIES wat geweldig van harte gefeliciteerd gaaf joh.
We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat!!!

Winnie natuurlijk laten we je niet alleen ben je mal!! Ik stuur wat extra glitters jou kant op... vangen daar komen ze ****************************************** )********************************** ******************************************
Volgende maand hoop ik dat we alle 4 zwanger zijn dat zou wel gaaf zijn.

Dikke zoen.

Hallo lieve meiden,

Winnie, natuurlijk begrijp ik dat jij ook gewoon het liefste gisteren zwanger bent in plaats van morgen! Daarom duimen we ook echt heel erg hard voor je. Ik denk dat het wel goed is om de druk er wat af te halen, maar tegelijkertijd vind ik dat zelf echt heel moeilijk. Als je een verlangen hebt, is het zo lastig om daar rustig onder te blijven. Maar wel goed van je dat je naar de huisarts bent geweest en dat je gaat temperaturen. Het  is inderdaad zo dat een gyn daar gelijk naar vraagt en je anders weer naar huis stuurt met die opdracht. Als je dan kan zeggen dat je dat al gedaan hebt, dan moeten ze toch met iets anders komen ! En ik hoop echt dat je je snel mag aansluiten bij ons en dat we samen die eerste spannende maanden kunnen doorlopen.

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en zij is wel erg lief. Is zelf net mama geworden van de tweede, dus begrijpt ook wel hoe het zit. Aan de andere kant zegt ze ook dat het altijd spannend blijft en dat als het mis gaat, dat ze dan toch niks kunnen doen. Dat weet ik natuurlijk wel, maar toch niet een leuke gedachte.
Toch voel ik me tot nu toe goed en heb ook vertrouwen. Ik heb het mijn ouders en schoonouders ook al verteld. Ik ga daar niet meer geheimzinnig over doen. Als het misgaat, horen ze het ook, dus dan kan ik het net zo goed gelijk vertellen.
Na mijn vakantie heb ik een afspraak bij de vk en de week daarna een echo (als ik 9 weken ben). Het lijkt nog eeuwen weg, maar gelukkig gaan we eerst op vakantie. Hopelijk kan ik dan gewoon genieten en komt het snel dichtbij.

Daan, hoe is het met jou? Groeit jouw buik al goed?
En Sita, nog steeds zo misselijk of neemt het al iets af?

Winnie, voor jou een hele dikke kus en ik denk aan je.

Liefs,
Lies

Hey Meiden,

Met mij gaat alles goed mijn buik is echt al enorm maar zit nog niet overdreven in de weg loop er nu ook echt mee te showen (hihi) ik voel me super alleen een beetje moe maar ja wat wil je zwanger en twee energieke meiden om je heen.

Lies goed dat je gewoon vol vertrouwen deze zwangerschap ingaat! Stress is ook niet goed voor jou en de baby.

Winnie lekker aan de klus       geniet er maar lekker van en hopelijk snel raak!!

Sita hoe is het met jou??? Gaat het al wat beter??

We gaan vanavond voor 2 weken naar frankrijk dus ik zal een poosje niet op het forum zijn.

Dikke kus en tot over 2 weken.

Hello ladies,

Wat zijn jullie toch lief. Ik ben toch ook gek om weg te willen gaan hier. Jullie geven me weer vertrouwen en moed.

Hoe gaat het met jullie zwangere dames!?

Daan en Lies, wat lekker dat jullie op vakantie gaan. Lekker uitrusten en voor Lies een goed moment om even de zinnen te verzetten en niet zo in te zitten over de zwangerschap. Dat kan inderdaad alleen maar nadelig zijn voor de kleine. Dus. . .   doe het rustig aan en geniet. Jullie allemaal trouwens. Hoor mij nou, wat een held. Lekker makkelijk praten als stuurlui  op wal. Maarja, met al die hormonen ben ik nu wel de enige die jullie objectieve adviezen kan geven. Haha!

Ik ben inderdaad lekker aan de klus. Maar rustig afwachten. Ik doe nu ook geen uitspraken over NOD. Ik heb hem niet eens uitgeteld. Het is nu echt proberen niet bewust bezig te zijn.

Fijne vakantie meiden en ik hoop jullie snel weer te spreken.

Liefs, Winnie.

Hey meiden,

Hier is alles nog in orde, denk ik.
Mijn misselijkheid begint stilletjes aan wat te minderen. Voornamelijk de avonden gaan al wat beter, waardoor ik ook wel eens buiten kan komen om iets te drinken met vrienden. Leuk dat ik terug een beetje sociaal contact kan hebben.
Vandaag ben ik ook iets wezen drinken,   echt op 50 m van ons huis, al een geluk, want kreeg me daar ineens krampen. Ik moest echt eventjes op bed gaan liggen, gelukkig kon ik daarna naar het toilet gaan en was het terug beter, en kon ik mijn vriendin weer vervoegen.
Toch waren die krampen weer eventjes schrikken,   want ik heb steeds schrik dat het iets anders is als mijn darmen, maar gelukkig lijkt het er wel op dat het weer enkel mijn darmen waren. Ik zal toch blij zijn als ik binnen 2 weken mijn 12weken echo krijg, en dat het in orde blijkt te zijn.
Zo soms toch moeilijk om onbezorgd zwanger te zijn he.

Ik hoop in ieder geval dat liesje en daantje, dat jullie een een fijne vakantie krijgen, en hopelijk zijn jullie snel terug bij ons.

En Winnie, blijkbaar zal jij het eventjes enkel met mij moeten stellen, haha. Ik hoop dat het echt ook bij jou heel snel raak is;
Iedereen heel veel knuffels, sita

Hoi dames (maar eigenlijk alleen Mamasita want de rest is er toch niet),

Ik kan me voorstellen Mamasita dat je elke keer weer schrikt als zich zoiets voordoet. Ik hoop dan ook dat je zorgeloos tot aan de volgende echo doorkomt en dat dan alles goed blijkt te zijn. Ik zal voor je duimen.

Hier is nog steeds de klusperiode in volle gang, maar niet zo "vol" als anders hoor. We doen het wat minder vaak om toch te proberen het wat rustiger aan doen en onze gedachten er vanaf te brengen. Maar dat is toch wel lastig hoor.

Heb je het nog steeds zo druk of is de echte drukte in Griekenland nu voorbij? Ik hoop dat je nu wat meer kunt gaan genieten van het zwanger zijn. En met het mooie weer je buikje showen natuurlijk!!!!

Liefs, Winnie.

Hihihi, ik ben er nog, ik ben er nog, lalalalala!!!!
Ik ga komende zaterdag pas op vakantie, dus het is nog even afwachten. Ik werk nog t/m woensdag en dan ben ik vrij en ga ik lekker inpakken en alles klaar maken. Ik vind het nog een hele klus sinds we onze kleine meid hebben, want opeens moet er dan zoveel meer mee op vakantie.

Vanmorgen kreeg ik alleen de schrik van mijn leven (gelukkig niks met de zwangerschap hoor), maar ik bracht mijn meisje naar de crèche en daar bleek de waterpokken te heersen. Als je kindje dat heeft, mag je niet vliegen en aangezien we met het vliegtuig op vakantie gaan.............nou ja, dan begrijp je het wel. Ik heb haar maar naar mijn schoonouders gebracht, gelukkig kon ze daar terecht! En nu maar hopen dat ze het niet al vorige week heeft opgelopen.

Met het zwanger zijn gaat het goed. Ik ben moe, moe en nog eens moe, maar verder niet zo heel veel last. De pijn in mijn borsten is minder geworden en dat zorgt er natuurlijk ook weer voor dat ik af en toe erg onzeker ben. Toch voelt het deze keer nog steeds goed, dus daar probeer ik maar aan vast te houden. 10 september heb ik een intake bij de vk en 20 september pas een echo. Dat vind ik zelf nog erg ver weg, maar ja, eerder doen ze het niet. Ik ben dan bijna 10 weken.

Meiden, ik ben er nog tot vrijdag, dus we mailen nog.

Dikke kus voor jullie allebei!!!
Lies

Hey meiden

Leuk Liesje, dat je nog bij ons bent, en je niet te veel zorgen maken. Bij mij werd de pijn in mijn borsten ook minder erg, ten eerste, omdat je lichaam eraan gewend geraakt, en ten tweede, omdat als iets constant pijn doet, het op den duur minder opvalt. Nu doen eigenlijk alleen mijn tepels nog pijn, en soms moet ik er echt eens aan voelen om te zien of ze nog pijn doen, hahaha. Ik hoop ook dat je dochtertje ok is, zodat je toch kan vliegen.

En Winnie, misschien gaat dat iets minder vaak klussen net goed zijn, en krijg je zo meer kans, want te veel klussen is ook niet goed. Ik hoop het echt voor je.

Hier gaat het echt al veel beter. Ben nu echt nog maar af en toe misselijk en mijn eetlust begint ook a terug te komen. Gisteren zijn we naar een openluchtconcert geweest van mijn favoriete griekse zanger. Dat was een verassing van mijn ventje. Hij geraakte daar wel heel gefrustreerd, omdat hij geen zitplaats voor me kon vinden. Overal waar er nog ruimte was vroeg hij het, maar niemand wilde plaatsmaken door op te schuiven, hij begon net heel boos te worden toen we een plaatsje zagen op de muur aan het water, wel ver van het podium, maar dat vond ik prima, geen massa om me heen, een fris briesje, en een goed zicht op het podium. We zijn niet heel het concert gebleven, maar heb toch genoten. Mijn enige zorg is nu de echo binnen 10 dagen, maar als die in orde is kan het echte genieten beginnen.

Nou meiden, tot snel
knuffels sita 10 w en 6d

Terug
Bovenaan