Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

He hallo,

Wat leuk dat je er nog bent Lies. Nu Daantje er niet is is het al wat rustiger, maar als jij weg bent moeten we helemaal onze topic in de onderste regionen opzoeken. Haha.
Nee hoor Mamasita, we kletsen elkaar de oren van de kop dus dat komt helemaal goed.

Wat vervelend Lies met je dochtertje. Heeft ze het al te pakken of heeft ze geluk gehad? Ik hoop dat jullie lekker op vakantie kunnen gaan. Des te sneller zal 10 september zich aandienen. Voor je het weet is het zover. Mochet ik je niet meer spreken in ieder geval een fijne vakantie en tot snel. geniet ervan!!

Mamasita, en wie is die Griekse zanger dan wel? Zingt hij ook in het Grieks? Kun je daar al wat van verstaan? Wat fijn dat je mannetje zo zorgzaam is maar wat vervelend dat anderen dat weer niet zijn. Zo zie je maar, je moet gewoon goed voor jezelf zorgen anders gebeurt er niets. Moet je nog veel uren maken voor je werk of kan je het al wat rustiger aan doen?

Hier gaat alles goed. Ik ben het inderdaad met je eens Lies dat teveel klussen ook niet goed is. Maar ik zei altijd: niet geschoten is altijd mis. Maarja, teveel schieten blijkbaar ook. . . . .
We zullen rustig afwachten, mij bevalt het vooralsnog prima dat we het nu gewoon doen als we er zin in hebben. Eens zien hoe het uitpakt.

Lieve dames, tot snel.

Dikke kus, Winnie.

Hey meiden,

Hier alles nog ok, sinds drie dagen weer ontzettend misselijk. Had gehoopt dat het voorbij was, maar blijkbaar te vroeg gejuicht.
De Griekse zanger is michalis gatzeyannis, hahaha, schrijf het maar in het gewoon schrift, grieks is te moeilijk  om te lezen. Een echt knap ventje met een prachtige stem, zelfs live. Hij brengt griekse pop, dus geen oubollige zorbamuziek. En ik begin steeds meer van zijn liedjes te begrijpen. Hoe meer mijn grieks vordert, hoe beter dat gaat.
En om heel eerlijk te zijn al durf ik het niet goed bekennen, ik ben een zwak persoon, Winnie, ik weet dat de meeste vrouwen gewoon blijven werken, maar ik hing echt zo vaak boven de emmer dat dit niet meer ging. Ik ben nu al een maand thuis, en hoop snel weer aan het werk te kunnen want ik schaam me toch een beetje voor mijn zwakheid. Maar een kotsende receptioniste is nu eenmaal geen goede reclame. Ik doe nog wel een deel van de administratie van het hotel, maar dan vanop mijn laptop, terwijl ik in bed lig. Al word ik daar niets voor betaald, dus ik denk dat ik nog vrij behulpzaam ben.

En hoe is het met het klussen when in the mood. Hopelijk kan je nu terug meer genieten.

En Liesje, hoe gaat het met jou, nog twee dagen en dan ben je op vakantie. Dat zal lekker ontspannend zijn, kan je vast wel gebruiken.

Nou heel veel knuffels van een kotsmisselijke sita

Hey Winnie

Ik moest ons al van de vierde pagina gaan halen.
Hoe gaat het met jou?
Ik ben zo zenuwachtig.
Morgen is namelijk de grote dag. Dan heb ik mijn 12 weken echo. Al zal ik dan normaal al 12 weken en 2 dagen zijn volgens mijn berekening.
Maar nu wordt ik steeds banger. Vroeger las je enkel van miskramen bij 8 weken of minder, en als het later was, dan was het vruchtje al vroeger gestopt met groeien.
Maar nu lees ik de een na de andere topic over meiden die goede echo's hadden met 9 weken zoals ik en die dan met 10 of 11 weken alsnog een miskraam hadden. Dat wilde ik nu echt net niet horen. Ik vind het voor hen vreselijk, want ik weet hoe ik me zou voelen, maar al die verhalen maken me nu echt wel bang.
Morgen heb ik de echo om 10:30. En ik hoop zo dat alles goed is. Help je nog eens mee duimen?

Ik hou je op de hoogte, laat me ook weten hoe het met jou gaat.
Heel veel knuffels, sita

Hey,

Ik heb net mijn 12 weken echo gehad. Ik was heel bang dat het alsnog mis was gegaan de laatste 3 weken, maar al heel snel zag ik ons kleine wondertje. Ze hebben voor de eerste keer een uitwendige echo gehad, en we konden alles al zo duidelijk zien. De armpjes, de beentjes, de voetjes, de oogjes, het neusje en het mondje. Volgens eigen berekening ben ik 12w2d en volgens echo was ik nog steeds 3 dagen verder. In het begin lag het nog volledig stil, en ik was een beetje teleurgesteld, omdat ik gehoopt had dat het nu eens wakker en actief zou zijn. Maar toen werd het alsnog wakker en begon met de armpjes te zwaaien, en met zijn beentjes te duwen tegen mijn baarmoederwand. Ik was zo gelukkig, en mijn ventje was zo gefixeerd op ons kleintje, dat hij vergeten was dat hij een camera bij had. Tegen de tijd dat hij eindelijk begon te filmen, was de echo bijna over en had hij het leukste dus niet kunnen filmen, hahaha. Maar ik was het ook helemaal vergeten hoor. De volgende echo zal op 28 september zijn.
Nou hoop ik dat ik eindelijk wat minder paranoia zal zijn.
Ik zit nu hoog op de roze wolk en hoop dat ik daar nu mag blijven zitten, hahaha

Hoe gaat het met jou?
Heel veel knuffels van sita

Lieve Mamasita,

Wat een gweweldig nieuws. Je moet zo gelukkig zijn. En wat jammer dat je ventje lag te slapen. Nu maar hopen dat hij/zij op 28 september ook zo actief is.

Hier gaat alles zijn gangetje. Voel me niet zwanger maar heb ook nog niet mijn ongi. Nog steeds wachten dus. Het is zo teleurstellend elke keer weer, maar toch probeer ik me er niet door down te laten maken. Goede moed houden voor de volgende ronde denk ik dan maar.

Over 2 weken heb ik vakantie. Misschien dat mijn gedachten dan eens ergens anders zijn. En kan de mooie en warme omgeving van mijn vakantielocate bijdragen aan een vruchtbare periode.

Wie weet......

Liefs, Winnie.

P.s. Voel je je nog steeds misselijk of heeft de echo die nare smaak  eindelijk weggespoelt?

Hey meiden,

Weer terug van vakantie en direct even achter de computer geklommen om even te lezen hoe het met jullie gaat. We hebben een heerlijke vakantie gehad met heel mooi weer en een mooie camping. Het was wel vermoeiend voor me met de meiden enz je moet natuurlijk naar de douches lopen ed en dan ieder met een meissie onder de douche en vooral de eerste nachten moesten ze wel weer even wennen aan het slapen op de camping dus hebben we ook iets minder geslapen.

Van de vakantie heeft mijn mannetje voor het eerst de baby gevoeld dus dat was super. Wel weer 2 bloedingen gead en dat was dus weer wat minder, ik ga maandag dan ook even bellen om mijn afspraak iets naar voren te zetten. Ik moest 12 september geloof ik en bel of ik as dinsdag even mag komen dan is mijn eigen gyn er weer.

Winnie spannend hoor dat wachten ik ga hard voor je duimen!! Weet je al waar je naar toe gaat op vakantie??

Sita fijn dat je de kleine weer even hebt gezien en dat hij even heeft bewogen, altijd fijn he als ze dat doen!!!

Mijn huis lijkt op het moment wel een vuilstortplaats zoveel rommel en was ligt er op me te wachten dus ik ga gauw aan de slag!!

Dikke zoen Daantje

Hey meiden,

Daantje, heel leuk dat je terug bent. Wel eng he, dat je wat gebloed hebt. Ik hoop dat je snel een afspraak met de gyn kan krijgen en dat alles goed blijkt te zijn.   Je ben nu al ver he, dus het zal waarschijnlijk wel een gewoon adertje zijn dat gesprongen is. Ik duim voor hje, en laat het ons maar snel weten.

En Winnie, weet jij al iets? Ik wacht vol ongeduld.

Met mij gaat het goed en minder goed; Ik heb momenten dat ik me super voel, zoals gistermiddag, en meestal voel ik me daarna ineens heel belabberd. Gistermiddag uit eten geweest, en heel de avond moeten braken. Ik had iets te veel druiven als dessert gegeten denk ik. Ik heb gelukkig al af en toe goede momenten.
Mijn buikje is nu ook niet meer te negeren! En het is een echt zwangerschapsbuikje. Ik ben er wel fier op.
Gisteren hebben we ook besproken dat we toch niet willen wachten tot de geplande datum om te trouwen, maar.... half oktober aanstaande al. Het zal enkel een burgerlijk huwelijk zijn, maar vermits ik nog officieel in belgie woon en hij in Griekenland, en we hier in Griekenland willen trouwen, moeten er ineens zoveel papieren in orde worden gebracht. Ik heb al mijn geboorteakte, maar nu moet ik nog een vertaald en gelegaliseerd bewijs hebben dat ik ongehuwd ben, en dat moet aangevraagd worden, dan vertaald, dan opgestuurd naar hier. Dan naar de Belgische ambassade in athene, dan terug, dan nog de datum aanvragen, en dat allemaal binnen 6 weken. Ik raak nu al in paniek. En het moet zo snel want mijn ventje vertrekt half oktober op training voor 3 maanden voor zijn werk en tegen dat hij terugkomt ben ik in Belgie.
Wat een toestanden allemaal, waarom moest ik weer zo nodig een griek hebben, ah ja , ik weet het weer, omdat ik van hem hou, hahahaha.

Nou meiden ik hoop snel wat van julllie te horen.
knuffels sita

Hoi meiden,

Leuk dat je weer onder ons bent Daantje. Ik hoop dat je ondanks de eerste nachten toch een fijne vakantie hebt gehad. En dat je toch wat uitgerust bent.
Wel vervelend en eng van de bloedingen. Ik heb (bijna) geen ervaring met zwanger te zijn dus ik zou niet weten wat het zou moeten zijn. Misschien heeft Mamaista gelijk en is het een adertje, wat neem ik aan niet zo ernstig is?

Mamasita, wat een leuk vooruitzicht om te gaan trouwen. Is wel een papierwinkel zeg, maar ja dat krijg je ervan als een Griek wilt trouwen. haha.Is het nog lekker weer in Griekenland half oktober? Moet bijna wel. Maak je er toch nog een groot feest van ook al is het "alleen maar" een burgelijk huwelijk?

Hier is het weer niet raak. Van het weekend weer de RD gekregen. Ik heb de afgelopen maand voor het eerst mijn temperatuur bijgehouden. Een maand zegt nog niet veel maar volgens mij heb ik een kortere periode zitten tussen mijn ei en de RD. Zo'n 11 dagen i.p.v. 14 dagen. Dat zou betekenen dat we meestal "verkeerd"  geklust hebben. Ik blijf het gewoon bijhouden en deze maand gaan we met hiermee rekening houden. Wie weet wat het oplevert. Duimen jullie voor ons?

Tot snel meiden.

Liefs, Winnie.

P.s. Wij gaan 8 dagen na Turkije. Lekker niksen. Vorig jaar rond deze tijd zijn we verhuist en dus niet op vakantie geweest. Ruim anderhalf jaar geleden was onze laatste echte vakantie, onze huwelijksreis. We zijn er dus wel aan toe.

Terug
Bovenaan