Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hey Meiden,

HE winnie wat klote zeg weer de rot rd over de vloer, laat ze nou eens wegblijven bij jou!!!

Sita wat leuk ga je ook trouwen!! Gefeliciteerd en inderdaad wat een papier handel he, ik werk bij de gemeente en zie die papieren ook regelmatig langskomen om gestempeld te worden ed maar wel heel leuk joh!!

Ik ben een beetje verdrietig vandaag, de dochter van een kennisje van mij heeft haar eerste kindje verloren tjdens de bevalling dus je begrijpt dat dat nu extra heftig aankomt zulk nieuws. Ze was 3 dagen over tijd en nu is het er niet meer. Het was een meisje.

Ik heb even gen zin om verder te typen als ik me weer wat beter voel typ ik weer een vrolijk berichtje.

Winnie fijne vakantie he en lekker genieten!!

x Daan

Hey meiden,

Oh Winnie, wat rot, dat ze er nog maar eens zijn, die stomme rd. Maar ik vind het wel een goed idee dat je je temp meet, ik bleek ook maar 12 dagen tussen mijn ei en mijn rd te hebben en kluste dus ook verkeerd, en toen ik dat veranderde was het ineens raak. Ik hoop dat het voor jou ook zal lukken.

En Daantje, wat een vreselijk nieuws, dat is denk ik voor ons allemaal, onze vreselijkste nachtmerrie, en dat dan iemand die je kent het moet meemaken, brengt het zo veel dichterbij. Ik mag er niet aan denken. Maar we moeten echt positief blijven, allemaal. Dit gaat ons niet gebeuren. Ik begrijp dat je het er heel moeilijk mee hebt, ik vind zo'n berichten altijd vreselijk, zelfs bij mensen die je niet kent.

Vandaag is bij mij de dag slecht begonnen, met veel misselijkheid, maar gelukkig, voel ik me nu een beetje beter. Het lijkt ook of de tijd nu sneller gaat. De weg naar de eerste 12 weken was eindeloos, en nu we dat gepasseerd zijn, ben ik plotseling al 13w1d. Ik hoop dat het nu zo snel blijft gaan. Het enige wat ik nu echt nodig heb is dat die verdomde misselijkheid eens gaat ophouden. Ik wil meer genieten, meer buitenkomen, meer pronken met mijn beginnende buikje.

Nou, ik geef jullie heel veel knuffels, ik denk dat we die allemaal wel kunnen gebruiken. sita

Hallo dames,

Hier gaat alles weer zijn gewone gangetje. Ik hoop ook dat het mistellen van de afgelopen maanden nu voorbij zal zijn en het beloond wordt met een zwangerschap.
We blijven in ieder geval oefenen...............

Daantje wat een verschrikkelijk nieuws. Iedereens nachtmerrie wordt dan werkelijk. Ik moet er niet aan denken. Poeh, wel heftig zeg. Brengt je weer even van die roze wolk terug op aarde. Maar zet het van je af. Je zult wel moeten.

Mamasita, wat dat betreft is het misselijk zijn ineens niet zo erg meer. Maar ik kan me voorstellen dat je er schoongenoeg van hebt hoor!!!

Lies, hoe gaat het met jou? Al even niet van  je heb gehoord.

Dames, nog enkele dagen werken en dan heb ik lekker vakantie. Ik laat me nog wel even zien hier dus tot later.

Veel liefs, Winnie.

Hallo allemaal!!!

Ik ben weer terug van vakantie en alweer een heel klein beetje op orde met de was enzo. Het is in ieder geval gewassen, maar helaas strijkt het zichzelf nog niet.
We hebben genoten, mooi weer gehad, veel plezier gehad met onze dochter, lekker gezwommen en vooral gewoon relaxed genieten. Ik ben alleen wel heel erg moemoemoe geweest en ook misselijk. Niet spugen, maar wel de hele tijd een rotgevoel hebben. Nou ja, om heel eerlijk te zijn, ben ik daar aan de ene kant wel blij mee, want het geeft me wel het gevoel echt zwanger te zijn. Verder heb ik vanavond mijn eerste termijnecho en ik vind het vreselijk spannend, maar dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet uit te leggen. Ik zou het eigenlijk pas volgende week hebben, maar maandag hadden we het eerste gesprek bij de vk en toen heb ik gevraagd of het deze week nog kon, omdat we allebei nog vrij zijn. En gelukkig kon dat dus!!!!!

Winnie, goed dat je bent gaan tempen. Zo krijg je toch meer inzicht in jouw cyclus en dat kan een hele hoop duidelijkheid geven. En lekker genieten even van de vakantie hoor. Soms doet dat ook wonderen om er even tussenuit te zijn!!! Ik hoop dat jullie er volop van kunnen gaan genieten.

Daantje, alles goed bij jou? Wat een vreselijk nieuws van jouw vriendin zeg. Dat is inderdaad de grootste angst die je als zwangere vrouw kan hebben. Pfff, kan me voorstellen dat het je erg aangrijpt. Ik heb een vriendin waar haar dochtertje zwaar gehandicapt van is en dat heeft me toen (en nu nog steeds) ook erg aangegrepen.
Heel veel sterkte voor jou en natuurlijk voor jouw vriendin en haar man!

Sita, wat leuk dat jullie gaan trouwen. GEFELICITEERD!!!
Wel een gedoe om alles te regelen, maar ach, dat heb je er neem ik aan graag voor over. Hoe is het verder met jouw vriend? Is hij al begonnen in zijn nieuwe werk?
En ik hoop dat je snel minder misselijk wordt. Het zal toch lekker zijn als dat minder wordt en jij meer kan gaan genieten.

Duimen jullie voor me vanavond?

Liefs,
Lies

Hey meiden,

Allereerst: Natuurlijk duimen we voor je Lies!!!!! Zo spannend. Maar ik heb gewoon een voorgevoel dat het allemaal goed gaat zijn, vraag me niet waarom. Hopelijk laat je vanavond nog iets weten. Ik ga heel de avond uitkijken naar je berichtje.

En Daantje. Hopelijk voel je je al wat beter. Ik vind het zo erg voor je vriendin, maar zorg wel goed voor jezelf he. Jij hebt ook al genoeg meegemaakt.

Winnie, die vakantie gaat je echt goed doen, en nu je goed kan zien wanneer je moet klussen, gaat het allemaal veel beter gaan, en zal jij ook wel heel snel zwanger zijn. En dan open ik voor ons speciaal een topic op het forum 'zwanger zijn' Onder dezelfde naam.

Hier gaat het inderdaad beter. Ik heb al bijna 5 dagen niet meer moeten braken, wat echt wel een record is.
Ik heb gisteren nog wel een bloedtest laten doen, voor mijn schildklierhormoonwaarden en dat was helemaal niet goed. Nu gaan we morgen naar de endocrinoloog en waarschijnlijk zullen mijn dosissen aangepast moeten worden. Maar de endocrinoloog zei voor de bevalling dat dit de baby niet zou aantasten mocht dit gebeuren. Dus ik zal me nog maar niet teveel zorgen maken.
Ik hoor het morgen wel.
Ik ben gisteren ook een beetje gaan winkelen voor zwangerschapskledij. Vermits mijn buikje nog niet heel groot is, kan ik nog een paar dingen aan van toen ik meer woog. Al zitten die dingen na enkel uren wel ongemakkelijk.
Dus heb ik een goede zwangerschapsbroek gekocht en een mooi topje erop. Voor als ik ergens naartoe moet en weet dat het langer gaat duren. Toch wel gemakkelijker. En voor de rest heb ik 2 topjes, een rok, en 2 vestjes besteld via internet.
Want in Griekenland gaat zwangerschap en mode blijkbaar niet samen.
Maar die zal ik pas binnen een tweetal weken hebben. Zolang houden mijn oude broeken het nog wel uit.
Maar nu ik me steeds beter voel, moet ik toch wel een paar leuke dingen hebben om te dragen he, of niet soms?
Dus mezelf eens verwend.

Nou lies, ik wacht op je nieuws, en geniet ervan he.
knuffels sita

Hey meiden,

Ik heb al honderd keer op de site gekregen, maar nog geen nieuws van Liesje.
Meid, ik maak me wel zorgen over je hoor. Laat je eventjes weten of alles goed is.

Hier gaat het steeds beter. Nu heb ik vandaag gemerkt dat zelfs als mijn maag eventjes leeg is, dat dat niet dadelijk betekent dat ik misselijk word. Ik heb vandaag bij de endocrinoloog een nieuwe dosis gekregen. De endocrinoloog  vroeg ook of ik tachicardie, hartkloppingen had. En dat heb ik constant. Maar de gyn zei dat dit een  bekend zwangerschapskwaaltje was.  Maar  nu zei de endocrinoloog wel dat het nog eens heel hard versterkt is geweest door de  te hoge dosis schildklierhormonen die ik gekregen heb. Dus nu zou dat ook beter moeten gaan.
Het enige wat ik nu wil, is  mijn volgende echo, want ook al is het normaal dat ik me nu beter voel, en ook al wilde ik echt van die misselijkheid vanaf, toch maak je je dan zorgen. En als ik zie dat een goede zwangerschap en je goed voelen wel samen kan gaan, door mijn kindje te zien dansen op die echo, dan pas zal ik weer gerust zijn.
Wat ben ik toch paranoia he.

Nou Liesje
Ik wil echt wel je nieuws weten.
Hopelijk heb je  een hele mooie echo gehad.  

knuffels, sita  

Hey meiden,

Hier ben ik even supersnel, ik ben op visite bij familie en moest even gauw wat typen mijn eigen computer is getroffen door een enorm virus en werkt echt niet meer. Mijn broer heeft er gelukkig veel verstand van alleen die is tot en met morgen op vakantie dus hopelijk heb ik volgende week weer de beschikking over mijn eigen computer.

Ik mag sinds van de week niet meer werken en moet veel rusten, ik heb zoveel last van mijn bekken dat ik gewoon een beetje mindervalide ben. Ik kan echt bijna niets meer in het huishouden en alles doet veel pijn. Gelukkig krijg ik veel hulp van mijn familie. We weten ook wat het wordt maar dat houden we nog even geheim!! Ik heb dinsdag weer een echo gehad en alles was supergoed met de kleine!

Ik snap dat je je nu een beetje zorgen maakt sita als ineens de klachten verdwijnen maar het is natuurlijk wel logisch nu je wat verder bent in de zwangerschap. Hopelijk heb je snel een echo dan ben je weer een beetje gerust.

Lies hoe was je echo ik voor je dat alles goed was en dat geen bericht in jouw geval goed bericht is.

Nou ik ga weer snel terug naar mijn tante want die zal ook wel denken, gezellig zo'n nicht achter de computer.

xx Daan

Hallo meiden!

Sorry dat ik de laatste dagen niet in de lucht ben geweest. Ik had werkelijk elke avond een afspraak deze week en overdag heb ik door het bezig zijn met Mana ook niet veel tijd om te schrijven. Maar het goede nieuws is...............WE HEBBEN HET HARTJE ZIEN KLOPPEN!!!!

Ik was wel heel zenuwachtig, maar de vk zei vrij snel dat ze zag dat het hartje klopte en toen durfde ik ook weer te ademhalen. Het blijft natuurlijk spannend tot aan de volgende echo, maar het was wel een opluchting hoor! Gisteren had ik een drukke dag en toen had ik last van mijn buik en baarmoeder en dan word ik wel een beetje bang, maar ik probeer wel het vertrouwen te houden. Verder voel ik me namelijk wel echt zwanger: moe moe moe, zere borsten en tepels en soms misselijk. En ik weet dat de kans op een miskraam al weer afneemt op het moment dat het hartje klopt en dat is ook een fijn idee.

Hoe is het verder bij jullie? Sita, vind je het fijn als ik wat leuke sites voor positiekleding voor je opzoek? Dan kan je misschien daar ook bestellen als het nodig is?!
Winnie, al lekker aan het genieten van vakantie?
Daantje, fijn dat het zo goed gaat met de kleine!!! Vervelend dat je zo'n last hebt van jouw bekken. Heb je dat al eerder gehad in de vorige zwangerschappen?

Dikke kus
Lies

Terug
Bovenaan