Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hallo meiden,

Hier gaat alles goed. We zijn ons aan het klaarmaken voor de vakantie. Vanavond vertrekken we naar Schiphol voor onze vlucht rond middernacht. Ik heb er veel zin in en hoop dat de afleiding me goed zal doen. Het weer zal me in ieder geval wel opfleuren.

Het wordt een kort berichtje omdat we nog naar het ziekenhuis moeten voor de schouder van mijn mannetje. Hij heeft er al maanden last van en bij het sporten nog meer. Eens kijken of zij er iets aan kunnen doen.

Nou dames, tot volgende week.

Veel succes met alles. Ik heb er het vertrouwen in dat ik jullie wel een weekje alleen kan laten nu de berichten positief zijn.

Liefs, Winnie.

Hey meiden,

Ooohh Liesje, ik ben zo blij voor je. Ik had al een gevoel dat het deze keer goed zou gaan, maar toen ik niets van je hoorde begon ik me toch zorgen te maken. Hopelijk kan je nu een beetje genieten. Hopelijk ga je je niet al te misselijk voelen.

En Winnie, ik hoop dat je een hele vruchtbare maar vooral ook leuke vakantie hebt.

Daantje, ik hoop dat je het wat uithoudt met je bekken. Hier begin ik er ook last van te krijgen. Mijn misselijkheid is gelukkig helemaal over, en heb heel de dag door honger. Het lijkt zelfs of het niets helpt als ik eet.
Behalve gisteravond. Nog eens uit eten geweest met mijn ventje. Nu ik me niet meer misselijk voel is dat terug mogelijk. Het was alweer zo lang geleden. Heb heel lekker en gezond gegeten. een slaatje, gebakken courgettes, heel veel olijven (had een extra kommetje gevraagd) en lamsboutjes. Daar zit niet heel veel vlees aan, maar het was net genoeg. We zijn er ook naartoe gewandeld (25 minuutjes) en terug. Het enige dat ik nu heb is dat ik ook al echt last begin te krijgen van mijn rug en bekken. Ben dan ook al aan mijn onderrug geopereerd. Maar voor de rest voel ik me veel beter en daar ben ik heel gelukkig om.
En Daantje, voel je het nu al heel veel bewegen?

Tot snel meiden. sita

Hallo meiden!

Hier weer even rustig geweest zie ik. Mijn PC thuis is deze week gecrasht, dus ik zit nu even op mijn werk te schrijven op de valreep van het weekend. Fijn hoor Sita, dat je niet meer zo beroerd bent en gewoon weer kan eten. Dat is denk ik wel een opluchting voor je (en waarschijnlijk ook voor jouw mannetje). Het is toch niet fijn als je continu aan het spugen bent.

Met mij gaat het goed, alleen slaat af en toe de onzekerheid toe. Mijn kwaaltjes zijn iets minder geworden en daardoor ga ik dan toch weer twijfelen. Ik leeft heel erg naar de 12 weken echo toe, maar dat is pas over 3 weken en ik wil zo graag horen dat het goed is. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig en soms staat eten me tegen, maar verder voel ik me de laatste paar dagen wel redelijk. Maar ja, er gebeurt op het moment ook erg veel bij mij thuis, dus dat zal ongetwijfeld meespelen. Mijn vriend heeft afgelopen maandag gehoord dat ze hem gaan ontslaan en dat is natuurlijk nooit leuk. Aan de ene kant zijn we wel opgelucht, omdat ze al langer heel vervelend deden, maar aan de andere kant is het gewoon heel erg rot dat het gebeurt. Gelukkig was hij wel al om zich heen aan het kijken voor iets anders.

Nou meiden, spreek jullie later. Hoop dat mijn PC het snel weer doet en ik gewoon vanaf huis kan schrijven.

Liefs,
Lies

Hey meiden,

Hey liesje, maak je niet teveel zorgen, ook bij mij gingen de zwangerschapstekenen verminderen met 9 weken, om enkele dagen daarna volle bak terug te keren. Hier ging het nu ook al 2 weken veel beter. Om gisteren dan toch terug te moeten braken.
Dus het gaat en komt.

Ik hoop dat ook met Daantje en Winnie alles in orde is. Ik hoop dat Winnie eens lekker kan ontspannen op vakantie. En Daantje. Hoe gaat het met jou?

Ik ga morgen naar de babywinkel. Om kadootjes te kopen voor vriendinnen van mij die zwanger zijn, of die bevallen zijn. En dan kan ik gelijktijdig eens eventjes gluren voor mezelf. Ik kijk er nu al naar uit.
Het enige wat me nu een beetje ergert is de overbezorgdheid van mijn vriend al kan ik het dan ook wel weer begrijpen. Een nicht van mij is met haar gezin op vakantie op een halfuur rijden van waar wij wonen. Maar dan wel over een nogal bochtige bergweg. En ik had gezegd dat ik wel naar daar zou komen, omdat ik een auto heb. Maar dat wil mijn vriend nu niet omdat hij dat veel te gevaarlijk vindt. En hij zegt dat ze mij ook zelf kunnen komen bezoeken, als ze een auto huren. Ik heb gezegd, dat als hij nu al zo paranoia is, dat het dan zelf erger gaat zijn als de baby er is.

Nou, ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
knuffels, sita

Hey meiden,

Mijn computer is weer gemaakt dus ik kan weer lekker meepraten met julie.
Hier gaat alles goed, ik voel de baby supervaak bewegen en dat vind ik superfijn want dat neemt een beetje van ongerustheid weg. Ik rust iedere middag even en dat heb ikecht nodig. Voor de meiden is het nu echt leuk want mijn buik is zo enorm en de oudste gaat dan met haar hoofdje op mijn buik liggen en af en toe beweegt de baby dan.
Ik zit nog te wachten op het moment dat de baby echt hard gaat schoppen dan kan ze het echt goed voelen.

Sita fijn he als je weer een beetje normaal kan "leven" zoals lekker eten en niet meer zo heel veel binnen vertoeven ivm de warmte.

Winnie ik hooop dat je lekker kunt ontspannen op vakantie en weer met frisse moed terugkomt.

Lies erg he als je voor je gevoel nog zo lang moet wachten op een echo,ik ken dat ook nog wel zeker in het begin dan wil je zo graag de bevestiging dat alles goed is. Zo lang je alle symptonen nog hebt gewoon van je kwalen proberen te "genieten" je weet waarvoor je het doet toch?

Nou ik ga maar even een tukje doen!

Dikke zoen

hey meiden,

Zo leuk Daantje dat je kleintje zo actief is. Hopelijk kunnen jullie kleine meiden er ook snel van meegenieten.

Liesje, ik hoop dat je een beetje kunt genieten. De 12 weken grens komt nu steeds dichterbij.

Hier vandaag een hele goede dag gehad. Mocht wel na gisteren, want toen was het weer heel erg! Maar ja, als ik meer goede dagen dan slechte dagen heb, dan hoor je mij niet klagen, want ik begin echt te genieten van de goede dagen. Nog 4 dagen en dan hebben we onze volgende echo. We zijn dan 16w6d en hopelijk komen we dan al te weten of het later staande of al zittende zal plassen, hahaha. Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat ik wil zien dat alles in orde is met ons kleintje.
Nou ik duim voor jullie, duimen jullie ook voor mij.

Hopelijk heeft Winnie een fantastische vakantie.

Heel veel knuffels, sita

Hey meiden,
Vandaag lijkt alles mis te gaan

Ik liep de afgelopen dagen echt al uit te kijken naar onze echo, die we morgenochtend zouden krijgen. Ik was weer ongerust, en was echt aan het aftellen. Nu bellen ze van de gyneacoloog dat het morgen niet kan. De gyn heeft een keizersnee op het programma staan. Dus moet ik volgende week maandag terugkomen. Natuurlijk weet ik dat je daar rekening mee moet houden, maar het is toch balen.

En daarbovenop kreeg ik vandaag nog meer slecht nieuws. Wij willen trouwen voor de wet, hier in Griekenland. Maar omdat ik Belgische ben moesten er eerst in Belgie een hele hoop papieren in orde worden gemaakt. Die kosten allemaal geld, die moeten dan nog eens officieel vertaald worden, enz. Met als gevolg dat mijn vader in Belgie 3 weken heen en weer heeft gelopen om ze zo snel mogelijk in orde te krijgen. Toen werden ze aangetekend opgestuurd naar de Belgische ambassade in Athene, omdat ze daar dan de officiele toestemmingsbrief moeten meegeven.
Maar nu heb ik gebeld omdat het zo lang duurde, en blijkt dat mijn papieren nooit zijn aangekomen!!! Blijkbaar zijn ze in de post verloren gegaan. Maar het ergste is nog wel, dat er een tijdsdruk op stond, we hebben nog 3 weken om te kunnen huwen want dan vertrekt mijn verloofde op een training van 3 maanden voor zijn job. Hij kan dan in de weekends wel eens thuiskomen, maar ze trouwen hier in het gemeentehuis enkel op donderdagvoormiddag. En tegen dat hij klaar is met zijn training zit ik al lang en breed in Belgie voor de laatste weken en de bevalling.
Ik kan nu wel janken, roepen, brullen.
Hormonen helpen nu ook niet mee.

Sorry voor mijn geklaag, ik weet dat er ergere dingen zijn

Hoi lieve dames,

Ik ben er weer! Teruggekomen van een heerlijk relaxte en zonnige vakantie.
We hebben enorm genoten van het lekkere weer en het vele eten. Ik kan met recht zeggen dat we genoten hebben en er weer tegenaan kunnen.
De temperatuur en de omgeving hebben er zeker aan bijgedragen dat we volop gebruik hebben gemaakt van de klusperiode. Alleen na enkele dagen bleek dat de batterij van de thermometer niet meer goed werkte. Heb  ik dat weer. Maar goed, volgens mij hebben we wel goed geklust.
De vraag is nu... hoe goed? Op dit moment zeg ik: niet goed genoeg, want ik merk nog niets. Maar vooralsnog is de ongi nog niet gearriveerd. Afwachten dus.

Ik ben blij te lezen dat alles wel goed met jullie gaat. In ieder geval met de babies.
Mamasita, wat vervelend voor jullie dat nu misschien de bruiloft niet door kan gaan. Ik hoop echt dat ze de papieren alsnog vinden of dat je met een spoedprocedure toch nog iets kan regelen.

Lies, ik hoop dat je toch nog snel terecht kan voor de echo. Kop op, het zal allemaal wel meevallen al kan ik me voorstellen dat het erg vervelend moet zijn. Laat ons weten hoe het gegaan is.

Daan, volgens mij gaat alles prima met jou. Ben je al druk bezig met de voorbereidingen of is het daarvoor nog te vroeg? Moet je veel regelen of heb je het meeste al?

Ik hoop snel van jullie te horen hoe het gaat.

Liefs, Winnie.

Terug
Bovenaan