voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Dank je wel supertje dit doet me echt heel erg goed. Wat je zegt is helemaal waar.
Wat betreft het verschil man vrouw dat heb ik ook zeker gemerkt. Ik vind het alleen moeilijk omdat mijn man net uit depressie is. Ik ben bang dat als ik er te veel over begin hij helemaal van slag raakt. En daar schiet ik niets mee op. Nu mijn leeftijd zo zwart op wit staat moet ik even slikken. De woorden klinken hard maar zijn echt de waarheid. Dank je wel dat je het eerlijk zegt en me het laat inzien.
We slepen elkaar er vast doorheen. Dit geeft me allemaal zoveel steun!!! Nogmaals dank je wel!!!!

Meiden ik bedoel het ook helemaal niet verkeerd. Ik ben echt blij voor jullie allemaal. Ik gun het echt iedereen. Soms is de confrontatie ermee niet makkelijk. Maar dat hebben meerdere van jullie ook vast meegemaakt tijdens de lange tocht.
 
Ik snap het helemaal, dat is ook de reden dat ik destijds mee ben gegaan naar dit topic, maar wat jullie zeggen is gewoon waar: je kunt toch niet om dat kletstopic heen en het blijft confronterend, of je wilt of niet. Dat heeft niets te maken met het een ander wel/ niet gunnen. Er is niet voor niets een scheiding in die onderwerpen bedacht op het forum denk ik dan.

Ik wil wel voorstellen dat het kletstopic verder gaat onder de 'zwanger zijn' poot. Lijkt me wel zo logisch.Dan kunnen de nog-niet-zwangeren die behoefte hebben aan de ervaringsverhalen van de zwangeren daar actief contact zoeken en hoeven de nog-niet-zwangeren niet telkens geconfronteerd te worden met al die zwangerverhalen. Ik denk dat iedereen dat zal begrijpen

@Supertje en @RJAMM, ik denk aan jullie en hoop echt heel erg dat jullie ook gauw goed nieuws hebben. Ik blijf ervoor duimen! XX
 
..en nog aan jou @RJAMM: ik wil het er niet inwrijven of zo maar mannen zijn hier inderdaad toch heel anders in dan vrouwen. Ik heb mijn vent op een gegeven moment ook gewoon de harde feiten (cijfers, statistieken) voor moeten houden en heb hem er op gewezen dat mijn eitjes niet t eeuwige leven hebben. Ze snappen niet dat die eierstokken van ons op een gegeven moment zo hard klepperen omdat ze op een tikkende tijdbom met nog maar een paar minuten op de klok zitten.

Jullie willen beiden graag kinderen anders probeer je t niet al 14(?) maanden. Ik denk ook dat je hem er nu van moet weten te doordringen dat ie/ jullie nu stappen moeten ondernemen en alles uit de kast moeten halen om te proberen die grote en voor jullie allebei belangrijke wens in vervulling te laten gaan. Ik snap best dat dat vanwege trots/ schaamte/ oid een hele stap kan zijn voor zo wel sommige mannen als vrouwen. Maar probeer samen vooral te denken aan wat er te winnen valt! Er is tegenwoordig zo veel mogelijk (of is (zijn) religie bij jullie misschien iets wat t extra moeilijk maakt? dat kan natuurlijk ook nog en maakt t dan wel lastig, helemaal als jij er op zich wel voor in bent de mmm in te gaan.....)! Tuurlijk niet iedereen is hetzelfde en er is geen garantie dat t uiteindelijk gaat lukken, maar je wilt (als ik iig naar mezelf kijk) als wensouder' voor jezelf toch weten dat je er alles aan gedaan hebt wat mogelijk is.Je doet wat je doen kan en daarna is het uit je handen. Ik denk toch dat dat ook voor je man zal gelden. En als het nou voor jullie zou werken,...hoe geweldig zou dat zijn?! Dat doet hem dan toch ook enorm goed lijkt me! Ik hoop dat je hier wat aan hebt en wens je heel veel sterkte!!! Knuffel!
 
Volgens mij komen daar wel eerder nwe nog niet zwangeren bij dan hier en ik dacht dat jullie t moeilijk vonden om om dat topic heen te lezen en dat jullie de zwanger zijn ervaringen en verhalen die daar gedeeld worden misschien dus eigenlijk wel liever zagen verhuizen nr t zwanger zijn gedeelte vh forum, maar als dat geen probleem is blijf ik ook lekker mee kletsen bij dat topic:) x
 
Dat andere topic zou naar het zwanger zijn moeten worden overgezet. Alsnog blijf je alle topics zien. Staat bij deze duidelijk bij, voor wie nog niet zwanger is. Dat heb ik niet voor niks aangemaakt. Iedereen is welkom, maar het kan behoorlijk confronterend zijn om de klachten van een ander te lezen. Dus als we deze nou gewoon houden voor de klachten over lang wachten, vage steekjes, streepjes en dat soort geneuzel voor nod, dan kan die andere gebruikt worden voor opgeblazen darmen, misselijkheid, slapeloosheid enz.
 
Ik zie het probleem eigenlijk niet om de topics gescheiden te houden. Deze is voor de niet-zwangeren en die andere inmiddels voor de zwangeren. Jij verhuist in principe naar het andere topic. Wij blijven hier hangen en als de nieuwe meiden liever tussen de zwangeren willen zitten, is dat hun eigen keuze.
 
Terug
Bovenaan