voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Van harte gefeliciteerd! En als die van.de action het al aangeeft dan is het zeker hahahaha. Die hebben een berg hcg nodig op positief te zijn.
 
Jammer supertje hopelijk snel wat vooruitgang in je cyclus moet toch eens goedkomen!

Ook hier Gefeliciteerd en wat supertje zegt over die testen klopt als een bus Hahahahaha B-)

Hey Rjamm
Goodluck hè met wachten :)

@ prinsesL
Ik weet hoe je je voelt... Ik kan je vertellen na 4,5 jaar eindelijk zwanger te zijn ik het nog niet helemaal besef... Dat is dan de keerzijde vind ik het lijkt wel of ik af en toe geniet en voor de rest me zorgen maak... Slaat nergens op maar ik heb wel het idee dat mensen die snel zwanger zijn geworden makkelijker genieten en positief zijn.. Weet je dat klinkt gek dat ik dit zeg maar stel dat het bij mij mis zou gaan ik ben niet ff weer hop zwanger en daarom maak ik me denk ik druk soms...

Komt goed meid echt

Groetjes liefs
 
Ik kom hier ook gezellig mee kletsen. Ff een vraagje, wat hebben jullie gedaan om een beter beeld van he cyclus/eisprong te krijgen.

Ik heb een onregelmatige cyclus en heb bij de eerste zwangerschap ovulatietesten gebruikt.

Nu lees ik ook dat je je temperatuur elke dag kan meten, welke ervaringen hebben jullie?
 
Temperaturen is het nauwkeurigste. Maar wel het meeste werk. Je moet namelijk iedere dag op dezelfde tijd je temperatuur meten. Het liefst voordat je opstaat.
 
@annemarie ik voel er dit keer helemaal niks bij. Geen teleurstelling, ik baal niet, ik sta er even heel blanco bij. Raar is dat he? Heb me er denk bij neergelegd dat het misschien helemaal niks meer gaat worden met een 3e.
 
Dank jullie wel! Ook een test van de Kruidvat geeft toch een mooie streep, dus nu mag het nieuws gaan landen. Wat onwerkelijk zeg! Tsjonge.. Ik ben natuurlijk heel erg blij, maar ik kan het nog niet bevatten.
Supertje, ik hoop echt dat voor jou een 3e wondertje gaat lukken. Duim voor je!
 
@supertje
Ja dat herken ik wel... Dat blanco gevoel had ik de laaste 2 iui, s ook ik was al bezig met de volgende ronde en toch ineens lukt het dan... Ik blijf gewoon duimen en ik weet zeker dat ik nog wel wat lees van jou ;-)

Liefs
 
Terug
Bovenaan