Voor Espritfreak en Inge

oja of we willen weten wat het wordt weet ik nog niet. Mijn vriend wil het denk ik wel weten. Bij de jongste wisten we het maar hebben we tegen iedereen gezegd dat we het niet wisten. Bij de oudste wisten we het niet.
Ik ben wel bang dat je nu nog meer mensen krijgt die er van uit gaan dat we een meisje willen, dat had ik mijn tweede zwangerschap al. Nou het maakt me echt niks uit hoor.
Enne 24-12 mooie datum hoor.  Ik ben 20-12 jarig en kerst hoort echt bij het jarig zijn gevoel en heb ik altijd leuk gevonden!  

Goeiesmorgens,

FF een kort berichtje zo op de vroege ochtend. Hoop dat jij nog lekker ligt te slapen, ik had ook nog wel kunnen liggen, maar ja. Ik ben bij mijn meiden onder behandeling geweest bij de vk. Zij schreef een echo voor en die moest ik dan laten maken bij een echobureau. Je kunt met 9 weken nog niet zoveel herkennen, het hartje kun je wel zien kloppen en dat is toch het belangrijkst! Je hebt groot gelijk dat je tegen iedereen zei dat jullie niet wisten wat het werd bij de jongste, ik denk dat wij dat ook zouden doen zo. Heb je toch geen mensen die gaan zitten vissen, vind ik persoonlijk erg vervelend. En ach wij zullen ook wel reacties krijgen zo van jullie gaan toch nog voor een jongetje. Nou als je zelf maar beter weet! Het maakt ons niet uit wat het wordt (mijn man hoopt wel meer op een jongetje, zou hij wel erg leuk vinden, maar een meisje erbij vindt ie ook super) Als het maar gezond is, das het allerbelangrijkste.
Fijne dag nog!

he goeiemorgen,

nou jij bent er zeker vroeg bij. Ik was wel wakker om 6 uur omdat de oudste wakker werd maar die is nog even lekker naast me gaan liggen en heb ik nog even gedut.
Wij hadden idd ook geen zin in dat gevis met wat het wordt. Dat is toch ook niet het belangrijkste. Er komt een kindje daar gaat het om. En ach ja blond, donker, groot, klein of jongen meisje, we houden er toch wel van.
Toch schijnt het een ideaal plaatje te zijn een jongen en een meisje en dan klaar. Nou ik vind het erg leuk voor de jongens hier dat ze elkaar hebben.
Vanochtend vroeg de oudste opeens: mama, heb jij een baby in je buik? Hij heeft blijkbaar toch wat meegekregen deze week. Ik heb maar een beetje afwijkend gereageerd en toen zei hij zelf nee he ik ook niet. Ik vind vier weken echt te vroeg om het te vertellen, als het misgaat is het nog zo lastig te begrijpen.
Ik denk dat als met de echo van 9 weken alles goed is ik het ook wat makkelijker vertel aan mensen. De kans dat het dan nog mis gaat is heel klein (nu is de kans ook klein natuurlijk).
Wanneer hebben jullie de oudste vertelt dat je zwanger was van de tweede?
Ik ben ook bij beide bij de vk geweest, bij de jongste tot 34 weken ofzo, toen naar de gyn omdat ik in het ziekenhuis moest bevallen. Ze wilden toen allebei dat ik bij hun kwam, ben benieuwd waar ik nu heen moet of dat de vk en gyn weer allebei zeggen kom maar bij ons haha.
Nou hier verder weinig bijzonders, straks lekker weekend. Gaan jullie nog wat leuks doen?

groetjes

Hoi,

Haha ik was er inderdaad vroeg bij ja. Gaat het weer beter met jouw zoontje?  Wij hebben onze oudste eigenlijk vrij snel betrokken bij de zwangerschap. Ze is ook altijd mee geweest naar de echo's en ook bij ieder bezoek aan de vk was ze vd partij. Ze vond het helemaal geweldig om het hartje te horen kloppen! Zo is zij eigenlijk net als wij langzaam toegegroeid naar het feit dat ze een broertje/zusje kreeg. Ook vond ze het geweldig om te weten hoe 't met de baby ging. Wij lazen iedere zondag voor hoe groot de baby was en ook de dingetjes van goh de baby heeft nu haartjes/kan nu schoppen enz. vond ze echt super, ze vroeg er gewoon om iedere week!
Inderdaad lekker weekend nu of ja, voor ons vakantie, heerlijk vrij t/m 2e paasdag, dus ruim een week. Jullie nog plannen voor het weekend? Komen jouw ouders dit weekend, of volgend weekend en weet je al hoe je 't ze gaat vertellen? We hebben niet echt plannen voor het weekend, misschien morgen nog ff richting kinderboerderij aangezien de voorspellingen voor zondag weer bar slecht zijn. Ach zondag moeten we toch het boeltje pakken voor maandag als we weggaan richting Centerparcs. Heb er wel zin in moet ik zeggen.
Nou ga ff Dancing Queen kijken.
Have a nice weekend!

hoihoi,

jullie zijn vast al lekker aan het pakken! Heerlijk zeg even  een paar dagen ertussenuit. Hoe lang gaan jullie? De dames zullen er ook wel zin in hebben.
Hier weer en nieuwe ziekenboeg ik al een paar dagen keelpijn en oorpijn en de oudste vanochtend opeens best hoge koorts. De jongste is gelukkig weer bijna opgeknapt.
Nou echt opschieten doet het dus nog niet en baal er steeds meer van dat ze naar de creche gaan.
 Maar geod. Verder alles goed hier. Gisteren mijn ouders op bezoek gehad en die vertelt van de baby. Ze vinden het heel leuk. Ik had taart gehaald en toen ze binnenkwamen heb ik gewoon gezegd Gefeliciteerd! En ze vroegen natuurlijk waarmee.
Ook mijn broer heb ik vrijdag gebeld en die reageerde heel enthousiast en belde gisteren alweer 3 keer om te vragen wat onze ouders ervan vonden. Echt leuk.
Als ik je niet meer spreek voor jullie weggaan: een hele fijne vakantie en tot schrijfs erna.

groetjes

Hey,

Goh wat balen zeg, jij ook weer ziek en ook jouw oudste het weer te pakken, wat sneu! Wel goed te horen dat de jongste er weer bijna boven op is. Leuk de reacties van jouw ouders en broer, ook wel grappig dat je het met taart verteld hebt, leuk idee. Is wel fijn hè dat een aantal mensen op de hoogte zijn, kun je toch beter je mond houden richting anderen die het nu nog niet hoeven te weten vind ik. Hoe is 't verder met jou, al zwangerschapskwaaltjes?
Bij mij nog niks te melden, nog geen eisprong gehad (denk ik), ik vrees dat ik weer zo'n ellenlange cyclus heb. Ben benieuwd of het ons nog gaat lukken dit jaar een klein ukkie in onze armen te sluiten. Ach anders volgend jaar een heel nieuw jaar!
Wij zijn inderdaad bepakt en bezakt voor morgen. M'n man mopperde al of ik nog meer mee kon nemen, maar ja dat doet ie iedere vakantie en meestal valt het hem wel mee om alles in de auto te pakken. Ik hoop nu ook, anders staat ie morgen zolang in de regen te pakken. Ik heb er echt zin in en hoop dat het weer net zo wordt als gister. Wat hebben we genoten buiten zeg! Wij zijn overigens vrijdag weer terug, dus ik meld me dan wel weer. Wie weet krijg ik daar nog wel afkickverschijnselen van het forum , ik kijk toch wel een aantal keren per dag hiero om te kijken of er nog leuke berichten zijn. Nou doegiedoegie, wie weet tot later en anders tot vrijdag! Enne voor jou en jouw oudste beterschap hè!

Liefs,

Espritfreak

Ja verslavend he het forum, ik kijk ook regelmatig of er nieuwe berichtjes zijn. Zal voor mij dus ook wel rusiger worden deze week. Schrijf ook wel eens op zwanger zijn en november mama's maar daar is het niet echt druk ofzo.
Lekker joh een weekje weg. Ook ik krijg altijd klachten of dat idd allemaal mee moet. En als we er zijn en hij heeft iets nodig vind hij het toch wel handig dat ik alles bij me heb.
De oudste is best ziek, heeft een hele tijd op de bank gelegen en had 40,3 koorts. Dus paracetamol en lekker slapen. Ga wel regelmatig even boven kijken hoor want vind het altijd naar als ze zulke hoge koorts hebben.
Ik heb zelf eiegnlijk nergens last van wat betreft zwangerschapskwaaltjes. Het is dat de test zegt dat ik zwanger ben want zelf heb ik het nog niet gemerkt. Ben wel moe, maarja steeds zieke kinderen word je ook moe van. De vorige keren werd ik volgens mij rond een week of 6 misselijk.
Mijn vriend heeft het vandaag ook aan zijn zus verteld, zij was ook helemaal gelukkig. Ze zou het nog tegen niemand zeggen. Vind het idd wel fijn als een aantal mensen op de hoogte zijn maar niet iedereen hoeft het te weten. Dat is ook een van de redenen dat we het de oudste nog niet vertellen want die vertelt het dan meteen tegen iedereen haha. Ik heb vandaag wel gevraagd of hij met zijn broertje op een kamer wilde salpen en dat lijkt hem heel leuk.
Fijne vakantie en hopelijk wordt het heel mooi weer deze week.

groetjes babymama

Hey,

ik dacht even het onderwerp weer naar boven halen ander is het ook zo "ongezellig" thuis komen.
Hoe was de vakantie? Ik hoop dat jullie lekker genoten en gerelaxed hebben. En hoe is het met de cyclus?
Hier alles wel goed. Allebei de kinderen weer beter, alleen de jongste vandaag weer een ontstoken oog en weer met de druppeltjes begonnen. Ook met ze bij de huisarts geweest omdat ze wel erg vaak ziek zijn. Ze gaan nu bloedonderzoek doen om wat dingen uit te sluiten, daar krijgen we over 2 weken de uitslag van. Waarschijnlijk is het gewoon pech en gaat het beter als het mooier weer wordt. Wel raadde ze aan om ze 2 weken niet naar de creche te brengen, dus houden we ze maar even thuis.
Verder alles prima. Af en toe misselijk en zin in Mac, maar tot nu toe nog in kunnen houden. Ook viel me gisteravond en vanochtend op dat ik een beetje een buikje krijg, ook mijn moeder viel dat gisteren al op. Ook vind ik sommige dingen al stinken, bijvoorbeeld gisteren met pannenkoeken bakken.
Hoe vonden de meiden de vakantie?

groetjes

Terug
Bovenaan