Hallo dames,
@myrage, wat een vreselijk nieuws
en wel goed van je dat je er toch nog mee bent begonnen, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Maar zou idd heel bijzonder zijn als het dan wel lukt en dat je moeder er bij kan zijn! Veel succes en sterkte!
@sara, idd fijn dat het gelukt is met de injectie. Hopelijk slaat het aan! Veel succes.
@marie, wat fijn dat het allemaal goed is verlopen en dat je je opgelucht voelt. Hopelijk kan je snel weer beginnen.
Ik heb een rare menstruatie gehad.. vorige week 3 dagen lang heel licht bruinverlies, daarna anderhalve dag veel buikkrampen en bloedverlies met veel bloedstolsels (meer dan normaal). Na 1,5 dag, weer oud bloedverlies totdat het helemaal stopte (korte menstruatie dacht ik) Afgelopen weekend, gingen we lekker fietsen en buiten de deur lunchen, bij thuiskomst zat er wat bloed op mn zadel, ik snel naar de wc en zag ik in me inlegkruisje (sorry voor de details) een beigekleurig iets.. kon t niet uit elkaar halen en t was best groot. Voelde ook wat steviger aan. Ik wist niet wat ik er van moest denken.. daarna bloedde ik een uur lang. En stopte het ineens. En een paar uur daarna verloor ik een grote bloedstolsel en had ik geen afscheiding meer. Tot vanmiddag, heb nu ineens weer heel licht bruinverlies.... ik had gisteren de gyn gebeld en het eerste waar zij aan dacht was dat het een niet levensvatbare bevrucht eitje was..
Ik zit trouwens nu op dag 7, ronde 5.
liefs