Voor het eerst Clomid

@sara ik hoop voor je dat je juiste dosis gelijk en dan ook goede eitjes heb! Ik ga voor je duimen!! ?jaaa hier weer even spannend! Dat wachten duurt zoooo lang haha. 

@myrage: wat een verdrietig nieuws van je moeder. Kan me goed voorstellen dat je even in tweeestrijd zit wat je moet doen. Zou ook mooi zijn als je wel goed nieuws kan brengen aan je moeder, maar je moet zeker doen waar je (/jullie) jezelf het beste bij voelt. 
@sara: fijn dat het toch gelukt is met injecties. Zal vast makkelijker gaan naarmate het vaker gedaan wordt. Maar de hoop is natuurlijk dat het goed aanslaat en dat het niet zo vaak hoeft. Succes!
@GxG: spannend voor jou, jij mag over paar dagen alweer testen! 
@amber: mooi formaat eitje voor dag 14. Hoop dat je weer snel zwanger mag raken! 
Curretage is gisteren goed verlopen voor wat ze er tot nu toe over kunnen zeggen; complicaties kunnen alsnog ontstaan maar die noemen ze wel zeldzaam. De opluchting is enorm dat het er weer uit is! Ik zou er niet op hebben kunnen wachten als het nog weken had geduurd via de natuurlijke weg, ik bleef er daardoor ook veel te veel in hangen, wist ook niet hoe hevig en heftig het was als het wel thuis zou komen en was met niks anders meer bezig. Sterk van de dames die dat wel konden! 
Ik weet over 2,5 week pas meer over het vervolgtraject, heb dan pas weer een afspraak met mijn gyn. Dus nu weer even geduld hebben. 

Hallo dames,
@myrage, wat een vreselijk nieuws :( en wel goed van je dat je er toch nog mee bent begonnen, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Maar zou idd heel bijzonder zijn als het dan wel lukt en dat je moeder er bij kan zijn! Veel succes en sterkte!
@sara, idd fijn dat het gelukt is met de injectie. Hopelijk slaat het aan! Veel succes.
@marie, wat fijn dat het allemaal goed is verlopen en dat je je opgelucht voelt. Hopelijk kan je snel weer beginnen.
Ik heb een rare menstruatie gehad.. vorige week 3 dagen lang heel licht bruinverlies, daarna anderhalve dag veel buikkrampen en bloedverlies met veel bloedstolsels (meer dan normaal). Na 1,5 dag, weer oud bloedverlies totdat het helemaal stopte (korte menstruatie dacht ik) Afgelopen weekend, gingen we lekker fietsen en buiten de deur lunchen, bij thuiskomst zat er wat bloed op mn zadel, ik snel naar de wc en zag ik in me inlegkruisje (sorry voor de details) een beigekleurig iets.. kon t niet uit elkaar halen en t was best groot. Voelde ook wat steviger aan. Ik wist niet wat ik er van moest denken.. daarna bloedde ik een uur lang. En stopte het ineens. En een paar uur daarna verloor ik een grote bloedstolsel en had ik geen afscheiding meer. Tot vanmiddag, heb nu ineens weer heel licht bruinverlies.... ik had gisteren de gyn gebeld en het eerste waar zij aan dacht was dat het een niet levensvatbare bevrucht eitje was.. :(
Ik zit trouwens nu op dag 7, ronde 5.
liefs

@marie fijn dat de curratage goed verlopen is. En kan me voorstellen dat het een opluchting is.. nu eventjes bijkomen van alles en hoop dat je gauw weer mag beginnen van de gyneacoloog.
Jaaa ik vind het spannend. Ik hoop zo op een positieve test... ben er minder mee bezig geweest rond de eisprong zelf.. had vakantie en heb ook gewoon lekker wijntjes gedronken elke dag.. wel heb ik ovutesten gebruikt.. en had donderdagavond een positieve test! We hebben het niet om de dag gedaan maar bijna elke dag gewoon..  behalve die donderdagavond niet want toen was me man niet echt fit.. dus toen hebben we het vrijdagochtend gedaan haha ?. En zaterdag ook.. we zullen zien ik hoop het zoo ontzettend! 
@rmpr aaah wat vreselijk... sterkte hoor!  Wat een rot situatie want nu kloppen je dagen dan ook misschien niet meer.. ?
liefsss 

He meiden,
@marie wat fijn dat het achter de rug is! Kan je lichaam weer even bijkomen en hopelijk over 2,5 week weer beginnen aan een nieuwe ronde. Heb je pijn na de curretage?
@ruby dat is idd een hele rare menstruatie zeg! Zoals gxg ook al zegt, kloppen je dagen dan nog wel?
@gxg wanneer wil je gaan testen, spannend!!
Liefs sara

Goedemorgen dames!

Even een tijdje weg geweest dus nu flink bijlezen!

@Mandy wat mooi en knap dat je er zo instaat ik vind je een ontzettend sterke vrouw!

@Marie x wat jammer dat sommige mensen in je omgeving dat doen. Word vaak nog zo makkelijk gedacht dat je wel even zo zwanger raakt en niet dat het wel eens even  kan duren. Vervelend dat je ook zo word getest dan juist omdat jullie er mee bezig zijn.... Wel fijn dat jullie het aan een klein groepje vertellen. Ik vond het persoonlijk ook fijn om dat te doen zodat ik evt me verhaal kwijt kan aan iemand anders dan mijn man. Fijn dat alles goed is gegaan afgelopen maandag!

@Selin x wat een verhaal deze cyclus bij jou met eerst kleine eitjes en dan ineens toch een eisprong. Er is geen progesteron geprikt bij je toch? Spannend die wacht weken. Wanneer ga je testen?
Wbt vakantie lastig! Juist met ontspanning zou het zomaar kunnen lukken maar weet niet of je verplicht echo's moet bij het ziekenhuis!

@Myrage pffff dat van die vriendinnen is wel herkenbaar hoor! Hier iemand die wel iets verder van me afstaat die vantevoren zei ik kan moeilijk zwanger worden die in een keer raak was en vervolgens zegt had ook wel wat langer mogen duren. Kan ik echt helemaal niks mee dus houd dan maar wijs mijn mond...
Heel veel sterkte met het nieuws van je moeder, kan me heel goed voorstellen dat je hoofd er na zoiets even echt niet naar staat!

@JuliaTo wat fijn dat de echo goed was en je goede uitleg hebt over de pijn die je had. Kan me voorstellen dat dat een hele geruststelling is!

@Saravw goed dat je vriend het uiteindelijk heeft gedaan met de oefeninjectie. Is ook gewoon heel tegenstrijdig om jezelf te prikken. Ik ben niet bang van naalden oid maar bij mij prikt ook mijn man me omdat ik het lastig vind die naald erin te zetten. Gelukkig spuit ik alleen 1x per cyclus voor een eisprong. Fijn dat de eerste echte injecties ook zijn gelukt en dat word echt vanzelf wel makkelijker!

@Debbjee hoef je maar een keer te proberen op 150mg? Op zich wel fijn dat zich dat dan niet hoeft voor te slepen. Je hoort nog wel eens dat ze dat soms langer willen proberen maar dat zal per ziekenhuis verschillen. Ik duim voor je dat dit aanslaat! Qua libido hier geen tips. Weet je al of je de gel mag gebruiken?

@GxG wat spannend! Welke dag ga je testen, Zaterdag? Welke cyclusdag is dat voor jou?

@Amber ziet er allemaal heel goed uit op de echo idd. Lekker veel klussen!!

@RMPR  jeetje dat is ook niet niks zeg. Hoef je hiervoor verder niet naar de gyn?

Hier gisteren eindelijk gebeld over progesteron en zo onverwacht toch een eisprong gehad door ovitrelle. Mag dus nu op 100mg clomid icm met ovitrelle blijven! Hebben wel goed geklust rondom eisprong dus zit nu op het wachtbankje onverwacht! Heb dus ong vorige week donderdag op  vrijdag nacht mijn eisprong gehad. Wanneer zouden jullie gaan testen als menstruatie niet doorkomt? Vlgd week vrijdag of zaterdag?

Fijne dag allemaal!

@sara en @sasls ik denk dat ik zondag pas ga testen... als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik om een test.. de vorige keren had ik ze al in huis maar dat maakte me wel gek.. ook omdat ik dan veel meer de drang had om gelijk al te gaan testen.. vorige keer was ik op dag 31/dag 1 ongesteld geworden. Heb ik dan een cyclus van 30 of 31 dagen ?? Hoe doen jullie dat? Zaterdag zou dan dag 31 voor mij zijn. Ben echt zoooo benieuwd! Ik hoop het echt zo!!  
Fijne dag allemaal! Liefsss

Hi ladies,
Wat zitten er veel dames op de wachtbank!
Even een kleine tip van mij:
Paar maanden geleden dacht ik dat ik al ongesteld (licht bloedverlies) was geworden en wilde eigenlijk starten op dag 3 met hormonen. Maar om de een of andere reden op dag 3 toch maar even een zwangerschapstest gedaan. En wat bleek... zwanger! Helaas is dit afgelopen in een miskraam. Maar mijn boodschap naar jullie is dat je beter altijd voordat je weer start met hormonen een testje kunt doen. Uiteindelijk was mijn mensturatie een innestellingsbloeding! En zouden hormonen de zwangerschap goed kunnen verpesten.
Vanaf heden test ik altijd voordat ik weer aan de hormonen begin.
Gr Amber

Terug
Bovenaan