Voor het eerst Clomid

Hey Meiden!
ik ben gisteren weer bij de fertiliteits poli geweest, de medicijnen slaan nog niet aan. nu 23ste weer terug komen. 
Ik mag de instagel gebruiken, alleen moeten we oppassen dat mijn partner wel gevoel blijft houden:)
Ik ben erg positief over instagel, ik voelde voor het eerst sinds lange tijd geen pijn bij het inbrengen. 
Succes meiden die zitten te wachten, heel hard duimen!
Liefs Deborah

Goedenavond meiden,
@sasls wat fijn dat je toch een eisprong hebt gehad! Duimen maar, ik zou op dag 31 testen...
@gxg ik snap je telling niet helemaal maar als jij ook wel eens op dag 31 ongesteld bent geworden, zou ik pas op dag 32 testen.
@amber dat is een goede tip, voor mij nog niet aan de orde geweest omdat ik behoorlijk veel bloed verlies heb de 1e dag van mijn menstruatie maar ik ga het zeker onthouden!
@deborah wat ontzettend fijn zeg dat je met de instagel geen pijn meer hebt! Hopelijk kan jij nu ook een beetje gaan genieten van het klussen. Denkt de gyneacoloog dat de clomid nog gaat aanslaan bij je? Op welke dag zit je nu?
X Sara

Hey meiden!
Sara :ik hoop ook dat we het kunnen blijven gebruiken. ik zit op dag 19, ze waren nog niet erg positief dus ik weet het niet zo goed.  Hoe is het bij jou en de injecties? 

X Deborah

Hey dames 
sorry dat ik even niet op iedereen kan reageren. 
Ik zit nou op dag 26, hoor over 4 a 5 dagen ongesteld te worden. Dus dat word even afwachtten. Ik heb het gevoel dat het niet raak is , merk helemaal niks aan mn lichaam. Even afwachtten nog
wens iedereen nog heel veel succes en sterkte! 

groetjes xx

He meiden,
@deborah op zich gaat het goed met het injecteren nu mijn man het doet, ben ik echt enorm blij mee, het was mij zelf echt niet gelukt. Maandag voor eerste echo ben benieuwd! Hopelijk gaat het bij jou nog aanslaan, maar dat duurt wel erg lang als je nu al op dag 19 zit ?
@selin, je weet het natuurlijk nooit maar ik had ook elke keer het zelfde gevoel als jou, merkte totaal niets aan mijn lichaam en daana werd ik ook elke keer ongesteld.....maar goed je weet nooit!
Fijn weekend!
Liefs sara

Hey dames!, 
Ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil omdat wij een kinderwens hebben. We zijn er met een open instelling ingegaan en dachten we zien wel hoe het loopt. We hebben een jaartje zelf geprobeerd zwanger te worden maar helaas niet gelukt. Ik had ook een heel onregelmatige cyclus. 
Januari dit jaar ben ik bij de gynaecoloog geweest en die heeft ons direct doorgestuurd naar en Fertiliteitskliniek. Gesprekken en onderzoeken gehad en kreeg ik te horen dat ik pcos heb. 
Ik kreeg de eerste keer medicatie om de menstruatie op we wekken en ben toen gelijk begonnen met 50mg Clomid. 
De eerste keer was ik erg moe, kon hele dagen wel slapen. Ik nam de Clomid ook s'ochtends in. Ik kreeg als tip mee van de kliniek dat mocht ik een volgende keer weer Clomid moest slikken, ik ze s' Avonds in moest nemen. Dan heb je er minder last van. 
Helaas zijn de eerste 2x niet gelukt. Ik ben deze week begonnen met de 3de ronde Clomid. (75mg) 
Moet wel zeggen dan ik erg veel last heb van opvliegers. 
En de eerste ronde voelde ik me ook echt anders van de Clomid. De 2de en nu 3de keer voel ik eigenlijk niks. Is dat normaal? 
Ben erg benieuwd hoe jullie ervaring is en na hoeveel rondes Clomid het bij jullie gelukt is? 
Gr. Daniëlle

Hee ladies,
ik ben vrijdagavond ongesteld geworden! Baalde echt zo erg!!
Morgen ga ik naar de gyneacoloog bellen of ik iets kan doen omdat mn man er nu 2x niet is als ik eisprong heb.. baal zo erg!
@danielle ik heb opvliegers van de clomid. en ben ook echt 3kg aangekomen. Baal er echt ontzettend van.. 
succes deze ronde! 

Goedemiddag dames,
@Amber thanks voor de tip, vind ik een hele goede inderdaad! Zou wat zijn als je weer begint met die hormonen terwijl je al zwanger bent... Denk dat ik dit ook ga doen.
@Debbjee wat fijn dat de instagel zo goed helpt zeg! Wel stom dat de medicijnen nog niet aan slaan, nog even spannend voor jou dus tot de 23e of het wat gaat doen. Ik zal voor je duimen!
@Selin x spannend he die laatste dagen, ben je nog steeds niet ongesteld geworden?
@Daniëllexx Welkom! Ik heb vanaf de eerste ronde eigenlijk al geen bijwerkingen van de clomid en toen ik omhoog ging naar 100mg ook niet maar volgens mij is dit per persoon heel verschillend. 
@GxG Balen zeg dat je menstruatie is doorgekomen. Hoop dat ze iets voor je kunnen doen in het ziekenhuis, is toch vervelend als dan precies de komende 2x je man er niet is rond je eisprong!
Hier helaas ook ongesteld geworden. Baalde ook wel echt en zag het ook niet aankomen, had ik mijn hoofd dat dit pas as vrijdag kon gebeuren. Denk dus wel dat ik maar een korte luteale fase heb aangezien ik dus 11 dagen na de ovitrelle spuit en dus ongeveer 9 dagen na mijn eisprong al ongesteld ben geworden. Ondanks dat dit pas de eerste keer was dat ik een eisprong heb gehad hoop je toch dat het dan in een keer raak kan zijn maar helaas. Fijne is wel dat ik morgen alweer met de clomid kan beginnen voor een nieuwe ronde en vlgd week vrijdag dan weer eerste echo heb.
Heeft iemand van jullie ervaring met een korte luteale fase? Ik ga het hier ook over hebben natuurlijk met mijn arts volgende week want lees dat als deze erg kort is het ook moeilijker is om zwanger te raken...

Fijne dag allemaal

Terug
Bovenaan