Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden,
@deborah, ik vind ook altijd erg fijn om bij mijn eigen gyneacoloog te komen maar helaas is die van mij er niet zo vaak dus moet ook geregeld bij een ander ? Fijn ook dat ze de voorderingen zo goed in de gaten houd! Hoever zit jij nu in je cyclus? Hopelijk hoef je niet te spuiten en slaat de 150mg nu wel aan! Ik hoop dat mijn libido terug komt nu ik moet gaan spuiten, wat met de clomid was dit ook belabberd. Voor de mannen is het idd moeilijk voor te stellen maar gelukkig kunnen wij elkaar steunen!
@marie bedankt voor de goede tip, erg handige link, ik hou gister dan ook aan als dag 1. Dank je! Balen zeg dat het niet op gang gekomen is maar wel fijn dat je morgen terecht kunt voor de curretage. Ik snap heel goed dat je er erg tegenop ziet, het is ook niet niks. Wat moeten wij toch allemaal doorstaan he voor een klein wondertje maar je kan het hoor, komt allemaal goed. Ze kunnen het nu wel goed schoonmaken van binnen en dan mag je normaal gesproken al weer snel beginnen met de volgende ronde dus probeer hier aan te denken, uiteindelijk is het het waard! Heel heel sterkte morgen! X
Ik heb gister een poging gedaan om een oefen injectie te zetten maar het is niet gelukt ? Het klinkt echt belachelijk, ik ben niet bang voor naalden maar als ik bv bloed moet laten prikken kijk ik wel altijd weg en nu moet ik er wel naar kijken en moet ik de naald ook zelf nog eens in mijn buik prikken. Ben zo bang dat het me niet gaat lukken, mijn vriend durft het ook niet te doen..... Heeft er nog iemand tips? Vanaf morgen moet ik gaan beginnen met puregon te spuiten.
Fijne zondag meiden!
X Sara

Nee Deborah, ik werk niet in de verzorging, dan was het me wel gelukt denk ik ?. Bedankt voor je aanbod maar uiteindelijk heeft gister toch mijn man de oefeninjectie gezet glukkig, vanavond de eerste injectie met puregon....
Liefs Sara

@sara heeel veel succes vandaag met prikken. Wat fijn dat je man het toch heeft geprobeerd. Kan me voorstellen dat het wel iets moeilijks is.. en hoop natuuurlijk dat het aan mag slaan! Hoe werkt dit nu? Hoeveel dagen moet je injecties moet je doen..? 
Sorrie dat ik niet op iedereen reageer, heb wel meegelezen maar had het ontzettend druk.. wens iedereen weer heel veel succes met alles! Welke dagen zitten jullie allemaal?
hier op dag 26 dus gaat weer erg spannend worden! Heb nergenst last van eigelijk.. sochtends beetje buikpijn, heb wel beetje door de dag heen afscheiding... hebben jullie dat ook na je eisprong of juist niet meer. Hoop natuurlijk dat ik een positieve test heb.. maarja dat is afwachten.. 

veelliefsss 

Hi ladies,

@ Sara lijkt mij super lastig om bij jezelf te moeten prikken. Daar is aardig wat moed voor nodig! Succes meis!
@ Marie, mijn gyn gaf ook aan dat je na een miskraam vaak sneller zwanger wordt. Je lichaam heeft in ieder geval bewezen dat het kan. Nu nog blijven hangen. Helaas hebben we er geen invloed op. Blij mij is uiteindelijk de miskraam via een biopt weggehaald en als ik had geweten hoe pijnlijk dit was, had ik direct voor een curretage met narcose gekozen.
@Deborah ik ken je probleem betreft libido. Ik ben het "verplicht klussen"meer dan zat en gebruik ook glijmiddel op basis van water. Andere soorten kunnen bestandsdelen in zitten die het zaad agressief aanvallen.
Vanochtend controle in het ziekenhuis: op dag 14, eitje 16 mm en baarmoederslijmvlies 7mm ziet er prima uit na de miskraam, dus mogen 3 maanden zelf proberen met Tamoxifen. Verwachte eisprong op dag 17/18. Dus ik klus mij suf deze dagen ;)
Succes meiden
Gr Amber

Goedemorgen meiden!

@Marie; hoe is het gegaan in her ziekenhuis?
@Sara; wat fijn dat je man het uiteindelijk gedaan heeft! Ik heb mezelf ook weeens voor iets anders moeten prikken, dat lukte echt niet! ?
@Amber; fijn dat alles er goed uitziet! Nu op naar een positieve test!! ?
@GxG; wanneer verwacht je je NOD? Ik hoop voor ke dat het raak is! ??
Ik zit nu op derde dag clomid 50mg, merk er weinig van. Vrijdag eerste echo.
Vorige wk vrijdag hebben we vrij abrupt gehoord dat mijn moeder terminaal ziek is, en niet lang meer heeft. Ik heb even getwijfeld om te beginnen met de clomid; ik weet niet of ik het trek. Ik heb me uiteindelijk over laten halen om toch te beginnen omdat het fijn zou zijn als mijn moeder nog mee kan krijgen dat ik zwanger ben...maar verdorie wat vind ik dit moeilijk. Ik kijk het deze ronde aan, want verplicht klussen wordt hem denk ik niet hoor ?
Groetjes!!

@myrage ik weet niet zo goed wanneer mn NOD is... ik denk vrijdag.. vorige keer een cyclus van 31 dagen... vrijdag is dan 30 dagen dus ik kijk hoe ik me zaterdag voel als ik nog niet ongesteld ben... voel me soms wel echt gaar en soort van misselijk. Niet echt misselijk maar zo blegh gevoel . Wat erg van je moeder... vreselijk.. ik ben ook pas geleden mijn vader verloren... hij is heel erg plotseling overleden... ? ik snap je helemaal. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.. en idd even kijken hoe het gaat. Snal dat je hoofd niet naar klussen staat...

Goedemorgrn meiden,
Gisteravond dit eerste pregon injectie gezet, athans mijn man. Vond het wel erg spannend moet ik zeggen maar hij zit er in en vanavond de volgende....
@gxg ik moet de injecties minimaal 1 week zetten maar hoogstwaarschijnlijk langer. Je begint op dag 3 en op dag 10 1e echo net als bij de clomid. Dan gaan ze kijken of het aanslaat, zo niet wordt de dosis verhoogd en als te veel eitjes zich onwikkelen dan moet je stoppen en mag je niet klussen. In de volgende ronde wordt de dosis dan verlaagd. Als de dosis goed is dan moet je nog een aantal daen doorspuiten totdat er 1 of 2 eitjes groot genoeg zijn en dan krijg je de pregnyl injectie om het eitje te laten springen. Dus het is ff spannend, volgende week maandag het ik de 1e echo.... Voor jou nu ook weer spannende dagen, hopelijk is het raak!
@amber dat is mooi een eitje van 16 op dag 14, succes met klussen en veel plezier!
@myrage wat een verschikkelijk nieuws! ? Ik kan me goed voorstellen dat je hoofd nu er totaal niet naar staat... zou idd bijzonder zijn als je moeder dit nog mee kan maken maar jeetje zeg om die knop dan om te zetten is wel heel moeilijk. Heeel veel sterkte en doe gewoon het gene waar jij je goed bij voelt....
@marie hoe is de operatie gegaan, het is nu gelukkig achter de rug, sterkte! X
Liefs Sara

Terug
Bovenaan