Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden,
@gxg dank je, ik vind het niet fijn de injecties maar ben zo blij dat mijn man ze wil zetten! Bij de ampullen zaten naalden bij maar had er ook nog extra meegekregen. Gek genoeg waren deze verschillend van maat. De gene die bij de ampullen zaten waren dikker en langer dus deze heb ik eerst gebruikt maar toen mijn een keer prikte waarbij het echt pijn deed dacht ik, ik ga de dunnere en korte naald eens proberen. Deze heb ik 2 x gebruikt en dit voel je veel minder dan die grotere. Maandag heb ik dit ook aan de gyneacoloog gevraagd en zei gaf aan dat eigenlijk altijd de kleinere naalden gebruiken. Dus mocht er een volgende ronde komen (wat ik niet hoop natuurlijk) dan ga ik zeker de kleinere naalden gebruiken! Wat fijn voor je dat je over 2 weken met primolut mag beginnen en niet 2 gemiste rondes hebt! Ff 2 weken wachten maar goed dat is altijd beter dan 2 maanden toch! Ik heb pas net mijn vruchtbare dagen gehad dus moet nog 2 weken afwachten....
@selin wat ontzettend balen zeg dat de test negatief was! Hoe voel je je nu?
Fijn weekend meiden!
Liefs Sara

Hey meiden!
Hoe is het met iedereen? Houdt iedereen het nog een beetje vol met de warmte? 
Ik ben vanmorgen weer bij de poli geweest, ik had 1 eitje van 7mm op dag 29 dus de 150 mg slaat ook niet aan. 
Voor nu even geen verdere actie, heb een vragenlijst meegekregen voor mij en mn partner als deze is ingevuld worden we opgeroepen voor een intake gesprek en prik instructie voor FSH injecties. 
Ik vind het zo lastig op het moment of ik zal doorgaan met de behandeling of het even opzij zet. 
Aan de ene kant denk ik mn partner heeft voor nu even geen baan. Aan de andere kant denk ik hoelang zijn we nog bezig misschien duurt het nog jaren. 
@Selin alweer meer duidelijkheid?
@Sara wanneer is je NOD?
X Deborah

Hoi lieve dames,
ben eventjes weg geweest. Drukte hier thuis hoop verjaardagen,bruiloft noem maar op...
vorige week bloed laten prikken, en alle hcg was weg. Maandag geweest bij de arts om even te evalueren van hoe of wat en of ik er alweer klaar voor was. Als aan mij had gelegen 2 weken terug al :p 
nou toch even nog een echo om te kijken of alles rustig van binnen was en of we eerst een menstruatie moesten opwekken of we weer konden beginnen met letrozol. Wat bleek nou... heb k niet gewoon een eitje zitten van 15.2 mm... hoe kan dat nou... nu woensdag terug komen en als die dan 18 of groter is ovitrel erin en een afspraak maken voor de iui. Nou dit had k dus totaal niet verwacht na 3 weken ‘niks’. 
Iemand anders dit ook gehad na een miskraam? 
Al moet k eerlijk toegeven dat nu k geen extra hormonen heb mijn humeur hierdoor wel enorm op vooruit gaat...
iedereen veel drinken deze dagen en toch ook wel heerlijk genieten van het zonnetje met een glaasje wijn. Want ook wij mogen ons lekker laten gaan zo af en toe haha. 

Dikke knuffel Mandy 

He meiden
Het is ff rustig op het forum zo te zien, komt door de warmte zeker ? heb ik zelf ook je hebt dan wat minder puf.
@deborah wat jammer zeg maar het was wel een beetje te verwachten ? Zijn de injecties die jij moet zetten het zelfde als de puregon die ik nu de eerste ronde heb gebruikt? Als je vragen hebt, kom maar op hoor, ik heb de eerste prik ronde nu achter de rug dus weet nu wel een beetje hoe of wat.... Snap dat je het lastig vind om door te gaan op dit moment maar persoonlijk zou ik zeggen, kijk wat deze richting je gaat brengen, mocht je het niets vinden na de eerste ronde kan je altijd nog stoppen en een zwangerschap duurt lang dus dan zal je man toch wel weer een baan hebben? Sterkte met de keuze! Mijn nod verwacht ik pas ergens volgend weekend dus nog zeker 1,5 week wachten...
@selin heb je nog opnieuw getest of was dat niet meer nodig?
@mandy dat is wel heel erg bijzonder zeg! Ik werd na mijn miskraam een paar weken later ongesteld dus ik heb dit niet gehad. Maar opzich super toch kan je misschien gelijk weer door, en veel vroeger dan verwacht! Hopelijk is je eitje morgen groot genoeg om de injectie te laten zetten. 1 voordeel voor jou dat je met deze hitte nu niet hoeft te klussen ?
Liefs sara

Hallo Dames,
Mijn eerste ronde clomid zit erop op dag 11 niks en helaas op dag 14 ook niets ben bang dat 50 mg toch niet aanslaat bij mij. 
@ GxG dat is misschien ook wel even fijn zonder hormonen en zoals je al zegt dan heeft het ook weinig zin.
@ Debbje het is zeker warm maar we blijven gewoon rustig .. wat vervelend dat de 150 ook niet aanslaat. Ik begrijp je twijfel soms ben je er even helemaal klaar mee terwijl je zo graag wil en net wat je zegt je weet niet hoelang het nog duurt. Soms is even rust juist goed, maar je kan er ook gewoon voor gaan en verdere mogelijkheden overwegen. 
@ Mandy jeetje zeg wat heftig en dan zo snel alweer een eitje! Inderdaad heel onverwachts maar wat bijzonder. Naar mijn mk 10 weken niks daarna begonnen met provera dus geen ervaring mee helaas.
hoe is het met de rest van de dames ? 

@mandy: wat een mazzel alweer een eitje! 
@yoaja: misschien lukt het wel al met 75mg of 100mg, ieder lichaam is anders. Succes met de volgende ronde alvast! Hopelijk dan meer geluk. 
@sara: jij kunt zeker al bijna weer een test gaan doen? Wanneer is je NOD? Fingers crossed!!
Ik heb inmiddels de gyn gesproken (het 2,5 week wachten duurde een eeuwigheid!). Weefselonderzoek gaf toch aan dat kindje bij miskraam mogelijk toch geen afwijkingen had, wat eerder wel werd aangegeven. Maar is wel het eerste resultaat, vervolgonderzoek wordt nog gedaan. Dan ben ik gelijk wel weer bang dat het gebruik van Clomid daar toch misschien ook invloed op heeft gehad, gezien daardoor de kans op miskramen hoger is... 
Verder moet ik wel nu nog 3,5 week wachten voor ik de menstruatie weer mag opwekken, als die niet al uit zichzelf ontstaat. In de tussentijd gaan we hopen op een natuurlijke eisprong en het gewoon weer proberen de komende weken. Lukt dat niet, daarna weer door op Clomid incl de follikelmetingen met de echo’s weer. Hopelijk ook snel weer bingo. 
X Marie 

Haaai dames,
@sara ach klussen doen we er ook gewoon bij hoor :) vinden we beide gelukkig niet erg ook haha. En gister ‘verplicht’ geklust ivm vrijdag dan een ‘betere’ kwaliteit sperma.. 
@ yoaja dit had ik ook zeer zeker niet verwacht hoor. Hebben we gelukkig niet heel veel tijd gemist. Zag zelf ook al de bui hangen dat het weer ff zou duren allemaal. 
@marie jeejte dat wachten is echt verschrikkelijk. Ik vind al erg lang duren na de iui. Dan moet k 2 weken wachten of het gelukt is of niet. Dat lijken soms wel 5 weken. Maar hoezo moet je zo lang wachten dan? 
Gisteren geweest en wat blijkt. Hij groeit lekker door. Zat nu tussen de 18 en 19 mm. Dus gisteravond spuit erin en Morgen om 12 uur wordt de rest gedaan.
liefs mandy 

Goedenavond meiden,

Lang niks van me laten horen maar wel wat meegelezen hoor!
@Saravw Wat fijn dat de eerste keer injecties meteen goed zat qua hoeveelheden enzo, je hebt dus net het klussen achter de rug en zit nu op het wachtbankje?? Wanneer is je NOD?
@Selin x wat een onzekerheid zeg, heb je inmiddels al duidelijkheid?
@Yoaja Welkom! Jammer dat de 50mg waarschijnlijk niet heeft aangeslagen maar wanhoop niet meteen he, het is natuurlijk balen maar je kan zeker nog 2 keer omhoog met de clomid. Bij mij sloeg de 50mg ook niet aan maar de 100mg wel!
@GxG Fijn dat je dit zo even hebt afgesproken. Heeft ook idd geen zin als je hormonen gaat slikken maar je man er vervolgens niet is. Je mag dan nu bijna toch alweer beginnen met de primolut toch? Dan er weer goed tegenaan!
@Debbjeee Wat balen dat ook de 150mg niet aanslaat zeg. Snap dat de keuze lastig is. Laat het allemaal even bezinken en wacht jullie afspraak even af in het ziekenhuis, dan kunnen jullie goed beslissen wat jullie willen doen...
@Mandy wat een goed nieuws! Jullie moeten nu dus klussen en dan weer wachten, spannend!
@Marie-x wat een apparte uitslag van het onderzoek zeg, hoop dat het vervolgonderzoek nog wat meer duidelijkheid gaat geven. En ja dat wachten is altijd zo'n tijd. Zelfde vraag als Mandy, waarom moet je nog 3,5 wachten?

Hier nu op dag 12, morgen eerste follikelmeting na 3e ronde 100mg clomid. Had vorige ronde voor het eerst een eisprong maar toen heel snel menstruatie dus morgen ook maar even vragen wat we daarmee aan moeten.... Wel weer even spannend dus.

Liefs

Terug
Bovenaan