Goedemiddag dames,
Al even niks laten horen van mijn kant maar erg druk geweest hier!
@Myrage Na de Ovitrelle krijg je binnen 36 tot 48 uur je eisprong. Wat een spannend nieuws, altijd lastig zo'n licht streepje maar ik hoor ook altijd een streepje is een streepje! Heb je uiteindelijk nog veel testen gedaan? En al een afspraak gemaakt voor een echo?
@Yoaja Ze hebben bij mij 1 keer de 50 en 100mg geprobeerd waar ik geen eisprong bij kreeg maar omdat ze wel vonden dat de follikels mooi groeiden mocht ik de clomid op 100mg houden en dan in combinatie met de ovitrelle voor de eisprong. Ben je inmiddels al begonnen aan de 100mg? En heb je bijwerkingen of valt het mee? Binnenkort ook al een follikelmeting? Zal voor je duimen dat deze dosering aanslaat!
@Saravw jeetje dat is niet niks even zo'n cyste, kan me voorstellen dat dat echt wel een domper is. Maar wel heel fijn dat de gyn er zo goed naar heeft gekeken en overlegd en dat je door mocht gaan. Slim om de Pregnyl ook mee te nemen zodat je gyn het meteen kon zetten, fijn dat je follikel toch goed was gegroeid. Snap dat je misschien denkt dat het nu toch niet lukt deze ronde door die cyste maar ik denk dat als je echt maar een hele kleine kans had hierdoor dat de gyn je niet door had laten prikken! Wanneer is nu je NOD?
@Rosiee Wat naar zeg allemaal, snap heel goed dat dit een moeilijke periode is geweest en dat je dan niet op dit soort sites wil zitten. Fijn dat jullie er nu weer tegenaan kunnen wel! Wanneer is je NOD nu?
@ GxG Goed dat je het de afgelopen tijd hebt kunnen laten rusten is altijd makkelijker gezegd dan gedaan vind ik. Nu er weer tegenaan dus!
@xrubyx Gefeliciteerd! Die eerste weken zijn ook zo spannend. Heb je de eerste echo al ingepland? En voor nu fijn toch nog geen kwaaltjes, hopelijk blijft 't een beetje zo
Maar kan me bijna voorstellen dat je ze misschien een beetje zou willen om er wat meer een gevoel bij te krijgen dat je echt zwanger bent!
@Debjee Wat stom zeg zo'n zomerstop! En dit is ook nooit gemeld aan je? Vind het erg vreemd en kan me voorstellen ook heel frustrerend als je gewoon verder wilt gaan. Er is nu dus helemaal niks mogelijk ook niet medicatie voor opwekken van menstruatie oid? En wat heftig voor jou van je zus kan ik me voorstellen. Lijkt me ook zo moeilijk dat je enerzijds toch blij 'moet' zijn voor je zus anderzijds dat je zelf bezig bent en dat niet echt opschiet op dit moment... Hou je taai!
Hier erg druk en hectisch geweest en op 31 juli ovitrelle gespoten toen er een follikel van 18mm zat. Vreemd genoeg helemaal geen bijwerkingen van de Ovitrelle deze keer terwijl ik de vorige keren echt last had van mijn borsten. Had dus ook al helemaal in mijn hoofd dat dit niks zou worden en dat ik waarschijnlijk ook hormonen moest gaan spuiten maar toch kon ik het niet laten om te testen. Hiermee moest ik wel uitkijken omdat ovitrelle tot 10 dagen na het spuiten kan zorgen voor een positieve zwangerschapstest. 12 dagen na ovitrelle toch een test gedaan en toen ineens een heel licht streepje kon mijn ogen niet geloven. Ik testte ook redelijk vroeg op 10DPO omdat ik dus door de ovitrelle precies weet wanneer mijn eisprong is geweest. Vanochtend nog een test gedaan en weer een wat donkerder streepje dus ik zit echt nu zo van zou het echt zo zijn? Ik test morgen nog een keer met kruidvat en woensdag dan clearblue (dan zit ik op 13dpo) en als het dan nog steeds positief is het ziekenhuis bellen. Moet wel zeggen dat ik nu al een dag of 5 ook hele dag door misselijk ben en niet goed weet wat ik wil eten... Kan het nog steeds niet geloven, maar het kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben.
Voor alle dames op het wachtbankje ik duim voor jullie!!
Liefs