He meiden,
@deborah, ik kan me het zo goed voorstellen dat je gefrustreerd bent, ik merk aan mezelf dat ik ook liever geen zwangere vrouwen wil zien omdat ik er dan elke keer aan herinnerd wordt dat het bij mij nog steeds niet gelukt is en ik me afvraag of dit nog wel gaat gebeuren. Weet je al wanneer je langs mag komen?
@adbd welkom op het forum en succes de komende tijd!
@marie ik heb nooit dupaston gebruikt dus zou het echt niet weten maar begrijp dat je het antwoordt al weet, echt vreemd zeg dat ze zomaar wat tegen je zeggen!
Ik ben zondag weer ongesteld geworden en vandaag langs gynaecoloog om te kijken of cyste er nog zat. En ja hoor dat rot ding zat er nog, was zelfs nog groter geworden. Deze ronde moet ik zeg maar rust houden en mag ik geen puregon gaan spuiten. Dan moet ik afwachten of ik over 4 weken ongesteld ben geworden uit mezelf, nou dat verwacht ik niet en anders weer terug komen, kijken of de cyste er nog zit, zo niet mag ik met primolut beginnen om menstruatie op te wekken maar als ik dat rond die periode ga doen dan vallen mijn vruchtbare dagen precies in de vakantie dus waarschijnlijk ga ik wel 2 maanden verliezen hierdoor. Echt weer zo balen, soms verlies ik wel eens alle hoop en vraag ik me af waarom het ons niet gegund is ? Mocht de cyste niet weg zijn over 4 wekennis de kans aanwezig dat ze het operatief gaan weg halen, zit ik totaal niet op te wachten, weer een hele lange tijd afwachten dus....
Sorry voor mijn klagen maar ben ff somber op dit moment.
Succes verder iedereen!
Liefs Sara