He meiden!
@deborah een zomerstop daat heb iknog nooit van gehoord!! Belachelijk, dat kan toch niet! Kan je niet gewoon bij de huisarts primolut ophalen, bij mijn huisarts kan dit gewoon, zeker als je uitlegd moet dat toch wel kunnen? Ik snap je frustratie en dan ook je zus nog zwanger die eigenlijk geen kinderen wilde, jeetje het zit je echt niet mee zeg! Misschien toch proberen met je vriend of misschien je ouders hier over te praten, dit lucht misschien wel op. Het is in dit geval heel moeilijk maar probeer positief te blijven, knuffel van mij!
@ rosie fijn dat het weer beter met je gaat, hoe lang moet jij nog wachten?
@sasls wat geweldig, gefeliciteerd!! Althans ik ga er maar vanuit dat je zwanger bent, kan toch bijna niet anders! Laat je nog ff weten of de test vandaag ook positief was?!
@daydreamerr welkom op het forum! Wat fijn om te lezen dat er nu nog iemand is die bezig is met puregon en pregnyl, net als ik! Ook zit ik in ronde 2. Hoe is de meting vandaag geweest? Hsg onderzoek heb ik niet gehad, is dit dat ze kijken of de eileiders niet verstopt zitten? Volgens de gyneacoloog was dit onderzoek bij mij niet nodig omdat ik al een keer zwanger ben geweest in november, wat helaas een miskraam werd. Dat de moed soms in je schoen zakt, heb ik ook, het lijkt soms ook wel of iedereen om je heen zwanger wordt, behalve ik zelf, maar ja dat gevoel kent iedereen hier goed op het forum. We moeten proberen positief te blijven, het gaat ons ook gewoon lukken!
@amber wat fijn dat alles goed is en een kloppend hartje te zien was, wat bijzonder zeg, iets om nooit meer te vergeten om voor het eerst jullie kindje te zien!
Wanneer mijn nod is weet ik niet precies, vorige keer was het ook veel eerder dan ik dacht dus hou volgend weekend maar aan, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan ga ik een test doen....
Succes weer iedereen!
X Sara