He meiden
@ieev wauw wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Wie had dat kunnen denken, en dan ook nog eens zonder clomid! Kan me goed voorstellen dat het nog onwerkelijk aanvoelt. Hoelang was jij ook al weer bezig met clomid? Laat je het weten wanneer je voor de eerste echo moet en hoe het geweest is? Geniet van de komende tijd!
@Yoaja dat is balen zeg! dan zal waarschijnlijk de 100mg niet aanslaan, hopelijk bij de 150mg wel. Ik ben niet echt naar een dietiste geweest maar naar een hormooncoach, gevonden via de website de hormoonfactor. Ze zitten door heel NL. Ze kijken wat je nu eet en geven aan wat je daarin kan veranderen. Ik vond het fijn om hiermee te beginnen, zodat je wat handvaten hebt, hierna ben ik het zelf verder gaan doen en steeds iets aangepast in mijn eetpatroon. ben er nog 9 maanden mee bezig maar verander nog steeds wel eens kleine dingen maar aan de grote lijnen in het hormoondieet ben ik nu wel gewend en bevalt het eigenlijk prima. Ik moet nog 2 weken wachten totdat ik weer een echo heb om te kijken of de cyste weg is. Van het weekend nog wel geklust omdat ik wat slijmvorming had, verwacht eigenlijk niet dat ik zonder hormonen een eisprong ga krijgen maar je weet natuurlijk maar nooit, blijf toch altijd een beetje hoop houden
Ik ken eigenlijk geen besloten facebook groep, zou idd wel fijn zijn om daar je ervaringen te delen, is alleen wel wat minder anoniem zoals op dit forum.
@rosiee ik snap je volkomen, zoals jij het beschrijft is ook precies wat ik elke keer voel. Ik blijf maar elke keer tegen mezelf zeggen dat de kans klein is dat het lukt maar als het dan weer zo ver is dat ik ongesteld ben geworden, baal ik er enorm van en voel ik ook 2 dagen rot/down. Moet wel zeggen dat ik me nu beter voel omdat ik nu geen hormonen spuit omdat eerst de cyste weg moet zijn, er valt eigenlijk een soort druk van me af. Die druk wil je natuurlijk helemaal niet voelen maar doordat ik al vanaf januari bezig ben met clomid en daarna met spuiten, werd de druk voor mijn gevoel eigenlijk steeds hoger. Ook omdat ik het gevoel heb dat ik faal tegenover mijn man, en hem zo graag blij wil maken. Hij vind dit overigens onzin, ik kan er natuurlijk ook niets aan doen maar ja je gedachten en gevoel uitzetten is best lastig. Ik ook met de acupunctuurbehandelingen wara ik over 3 weken mee ga starten meer rust te vinden.
@deborah, jeetje zeg bij wat voor ziekenhuis/poli zit jij dan? Wat is het daar een rommeltje, kan je niet ergens anders naar toe? En waar slaat het op dat je zo lang moet wachten totdat je eindelijk eens langs kan komen? Waar wacht je nu eigenlijk op? Kan je niet gewoon gaan beginnen met clomid of misschien met je huisarts overleggen om ergens anders naar toe te gaan? Wat een bijzonder onderzoek doe jij aan mee! films kijken en wat dit doet bij pcos heel apart, ben benieuwd naar de uitslag! Ik snap dat je niet zo vaak reageerd, ik kijk nu ook iets minder vaak op het forum, maar vind het toch altijd fijn om weer even bij te praten met iedereen hier op het forum! Sterkte!
Fijne avond iedereen!
X Sara