Welkom Mary! Dat is ook al een hele tijd zeg dat jullie bezig zijn met zwanger worden. Ken je de hormoonfactor? Zo niet moet je daar maar eens via google op zoeken, toen ik dit las en bij mij pcos nog niet was vastgesteld vielen voor mij de puzzelstukjes wel op zijn plaats en wist ik dat ik pcos had, ook al zei de huisarts toen nog van niet. Pas maanden later ben ik naar het ziekenhuis gegaan en zagen ze het gelijk. Bij de hormoonfactor is voeding heel belangrijk maar ook stress, toen ik dat las wist ik gelijk waarom ik 4 maanden niet ongesteld was geworden, dit precies in de periode dat ik in de opstart fase van ons nieuwe bedrijf zat. Ook ben ik vanaf januari hormoonproef gaan eten, alleen in het weekend eet ik wel wat dingen die minder gezond zijn. Helaas heeft het mij nog niet geholpen om zwanger te worden maar slecht is het zeker niet!
@mary en ieev hoe oud zijn jullie als ik mag vragen? Ik ben 34 en voel helaas ook al een beetje de druk doordat de biologische klok wel doortikt. Vandaag ook helaas weer ongesteld geworden en dit al op dag 27 terwijl ik pas rond dag 21 mijn eisprong heb gehad, heel vreemd?!
Liefs Sara
@mary en ieev hoe oud zijn jullie als ik mag vragen? Ik ben 34 en voel helaas ook al een beetje de druk doordat de biologische klok wel doortikt. Vandaag ook helaas weer ongesteld geworden en dit al op dag 27 terwijl ik pas rond dag 21 mijn eisprong heb gehad, heel vreemd?!
Liefs Sara