@kaatje: wat een mega goed nieuws, en dat inderdaad na 2 rondes! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Zou je zonder test aan je lichaam kunnen voelen dat je zwanger bent? En voelde einde cyclus anders dan andere keren?
@ieev: ik had afgelopen maand dezelfde vragen, was/is ook mijn eerste poging met (nu in de wachtdagen tot einde cyclus). Wat Julia zegt is inderdaad al een goede uitleg. Bij mij gaven ze op dag 10 aan hoeveel eitjes ze zagen en dat ze me op dag 12 terug wilden zien, daarna wilden ze nog 1x zeker weten of we konden starten en moest ik op dag 14 terugkomen en gelijk die dag ook beginnen met klussen. Ze konden gezien de hoeveelheid eitjes op dag 10 en het ene grote overgebleven eitje op dag 14 aangeven dat de hoeveelheid van 50mg goed was aangeslagen. Als het tot volgende maanden komt dan moet ik 5 maanden zelf proberen zonder controles. Als het nergens tot leidt, dan moet ik in de 4e maand al een afspraak gaan plannen met de arts voor in maand 6, want vanaf de 6e maand moet ik dan een ander traject in met hormonen injecteren. Gelukkig is het nog niet zover en hoop dat dat traject me bespaard blijft. Het wijst zich dus redelijk vanzelf na je eerste afspraak in ziekenhuis, en je kunt inderdaad altijd de poli bellen.
X Marie