Voor het eerst Clomid

Hoi GxG,

Spannend zeg! Begin je met 50mg? Krijg je ook een echo om te kijken of er een eiblaasje groeit?

Ik nam de tabletten vóór het ontbijt in, dat wordt volgens mij ook geadviseerd, maar vroeg me wel af of dat nu echt belangrijk is. Weet iemand dat?

Ik heb 8 juni een echo in het ziekenhuis en als alles goed zit ga ik daarna het reguliere traject in, gewoon bij een verloskundige. Hadden de andere zwangere dames dat ook?

Groetjes!

Hee rosiee!
dankjewel, jij van harte gefeliciteerd he! Echt zo fijn! Geniet ervan..

ik begin idd met 50 mg en volgendweek donderdag 24mei heb ik de eerste echo.
ben echt zooo benieuwd! 
Ik heb nu nog niks ingenomen, omdat ik het niet wist en ook heb gelezen dat sommige het voor het slapen gaan doen.. 

heeft het bij jou lang geduurd voordat je aan de clomid tabletjes mocht beginnen?

ik hoop dat het goed aanslaat bij mij..
mijn man is voor zijn werk altijd 3weken weg naar het buitenland.. dus heb niet elke maand kans.. 

liefss ?

Hi GxG,
Toen mijn cyclus een jaar na het stoppen met de pil nog niet regelmatig was ben ik afgelopen december naar de gyn geweest en die zag met de inwendige echo meteen dat ik PCOS heb. Ze hebben toen eerst het sperma van mijn partner getest en toen bleek dat dat van goede kwaliteit was mocht ik starten met Chlomid. In februari was de eerste ronde en bleek de 50mg aan te slaan.
Hopelijk slaat het bij jou ook snel aan, duimen voor 24 mei!

Hallo meiden,
bedankt voor de tips! Ik heb vanmorgen mijn echo gehad cyclus dag 14 en blijkt dat 100 mg goed aanslaat de dokter gaf aan dat ik ieder moment mijn eisprong kan verwachten.
Mijn man is inderdaad in het begin ook getest en hieruit kwam dat hij een enkel probleem heeft dus hierdoor ga ik de komende dagen wel elke dag klussen.
Ik heb nog wat ovulatietesten thuis liggen maar om een of ander reden bezorgen die mij stress. Dus ik ga ze niet gebruiken. 
Omdat 100 mg aanslaat mag ik het de komende 5 maanden alleen proberen zonder echo.

Dankjewel Rosiee ! Ik hoop ook echt dat het aanslaat.. mijn cyclus was ook totaal niet regelmatig..

zal al heel fijn als ik een eisprong heb!

dankjewel @Mary Hope.. heel fijn dat bij jou de 100mg aanslaat! Heel veel succes! Hopelijk mag jou gauw zwanger worden

Ik heb clomid geslikt, eerste 2 maanden sloeg dit aan, 3e maand niet meer. Gezien de heftige bijwerkingen overgetapt op tamoxifen, sloeg ook niet aan, ook niet na verdubbeling. Nu de eerste maand gonal f en ovitrelle geïnjecteerd, dit sloeg zo goed aan, dat ik 5 eitjes had ? gelukkig zijn er 3 niet doorgegroeid. Nu is het afwachten tot mijn nod aanstaande maandag! 

hey meiden!
@Silvia wat spannend zeg we gaan voor je duimen!! 
@GxG ik hoop voor je dat de clomid aanslaat, en dat je een goeie cyclus heb!
@MaryHope ik heb precies het zelfde, ik heb ook 100 mg en mag nu ook zelf aan te slag. 
@Rosie heb je al iemand verteld dat je in verwachting bent?

Fijn weekend dames!
X Deborah

Terug
Bovenaan