@Julia ik snap je zorgen ik heb niet zozeer in de zelfde situatie als jou gestaan maar ken het gevoel van uitblijvende menstruatie en dat je je zorgen hierover maakt want het liefst wil je gwn ongesteld worden zodat je weer een nieuwe ronde heb met nieuwe lkansen. Hoe moeilijk het ook is proberen los te laten en niet aan te denken helpt echt stress zorgt er namelijk voor dat het nog langer wegblijft.
ik heb zaterdag mn laatste pilletjes geslikt 2de ronde 100 mg! Maar totaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat emotioneler ben ik ben zo bang dat 100 mg ook niet werkt voor mij. Ik moet vrijdag langs voor een echo.
zijn er dames die ondanks dat ze geen bijwerkingen hebben gehad wel een goede eisprong gekregen?
ik heb zaterdag mn laatste pilletjes geslikt 2de ronde 100 mg! Maar totaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat emotioneler ben ik ben zo bang dat 100 mg ook niet werkt voor mij. Ik moet vrijdag langs voor een echo.
zijn er dames die ondanks dat ze geen bijwerkingen hebben gehad wel een goede eisprong gekregen?