Voor het eerst Clomid

Hoi Yoaja,
Dat zal ongetwijfeld per persoon  verschillen.
Zelf gebruik ik nu ruim een half jaar clomid. De bijwerkingen vind ik wel heftig. En dan  vooral de stemmingswisselingen. Overigens heb ik niet altijd last van bijwerkingen. Vooral vanaf een paar dagen na het nemen van clomid tot de eisprong. Ik zou daar een vakantie niet afraden hoor. Juist wel fijn om dan wat leuks te doen denk ik. Wel fijn als je reispartner er begrip voor heeft. Wel moet ik iedere cyclus een paar keer opop controle. Als je veel weg bent kan ik mij voorstellen dat dat lastig lastig wordt...
Groetjes, M

Hoi Yoaja,
Zoals M hierboven ook zegt verschil dit echt per persoon. Ik heb drie maanden chlomid gebruikt, met succes want ik ben nu zwanger. Ik heb juist helemaal geen last gehad van bijwerkingen, heb echt niets gemerkt. Ik hoefde trouwens alleen de eerste maanden voor controle. Ik zou dus ook zeker aanraden om gewoon te starten én op vakantie te gaan. Ook al heb je bijwerkingen, is een vakantie misschien wel een fijne afleiding.
Succes! Ook voor Jojo en Lisa:)

Haai lieve dames,

was eventjes onder de radar maar heb zo goed als alles weer gelezen. Allereerst de dames gefeliciteerd!! 
De gene met de nare bijwerkingen: deze heb k ook erg gehad. Opvliegers, stemmingswisselingen noem maar op. Dit heb k toen bij de arts neergelegd en ben sinds januari overgestapt op de letrazol. Hier heb k totaal geen last van. Alleen de eerste 2 dagen een soort van lichte hoofdpijn maar die is gelukkig te overleven :p beter dan snachts wakker liggen can de opvliegers! Heb het met je huidige arts erover dat je er zo last van heb in ieder geval. 
Hier nu eindelijk na een paar mislukte maanden met de iui eindelijk weer een goede ronde. Zijn maar liefst 16,2 miljoen goede zwemmertjes ingebracht. Nu afwachten tot na het weekend!! Al heb ik nu wel krampen en wat pijnlijke borsten. Krampen overigs al sinds vorige week. Erg vervelend. Dus we hebben onze vingers weer gekruist en hopen maar weer op het beste!!
liefs, mandy

Hallo allemaal,
Ik en nieuw hier... en om met de deur in huis te vallen, zit nu in mijn eerste ronde clomid.
En het ging perfect, geen enkele bijwerking. Tot nu... hoofdpijn, zweet hoofd, beetje misselijk... 
En zenuwachtig. Voor wat deze medicijnen voor mij in petto hebben betreft zwanger worden...
Nu op dag 8 van mijn cyclus. 

Hoi liset, welkom!!
snap heel goed dat je zenuwachtig bent, wanneer heb je de eerste echo? K had dat in het begin ook hoor. 
Maar je heb wel bijwerkingen dus? (Zweet,hoofdpijn,misselijk) erg vervelend is dat. 
Liefs mandy

hey meiden!
@Mandy dat zijn een hoop zwemmers, daar moet toch wel een goeie tussen zitten ;)
@Liset : welkom op het forum!
ik ervaar zelf wel wat bijwerkingen van de clomid, stemmingswisselingen, opvliegers en de laatste dagen veel hoofdpijn. 
Ik ben in mijn 3de ronde bezig met 100 mg clomid. 
ik zit vandaag op cyclus dag 28 dus we mogen nog een weekje wachten. 
Liefs Deborah

Ik meld mij hier ook even aan....

Tweede ronde clomid, eerste keer met 100 mg. 50 mg deed niets bij mij. 
Maandag echo om te kijken of het dit keer wat is (dag 12)....
wel last van bijwerkingen, chagrijnig en erg moe. Ook merk ik dat na de 5 daagse kuur een aantal dagen mijn haar meer uitvalt dan normaal... Dit hersteld zich weer van zelf. Alleen nu dus al 2 rondes dit gehad... hopelijk snel zwanger want anders blijft er weinig haar meer over....

Terug
Bovenaan