Voor het eerst Clomid

hey meiden ik zit op nog een zwangerschaps pagina. 
en daar lees ik verschillende verhalen over 'conceive plus' kent iemand dit ?

groetjes Deborah

Helaas vanmorgen ongi geworden. Dus vanaf maandag mogen we weer gaan beginnen. Had gehoopt dat nu eindelijk wel zou lukken maar helaas. Al heb k er sinds lange tijd minder last van. Hoop goeie dagen gehad deze maand :) maandag maar weer eventjes een nieuwe afspraak maken voor een echo. 
Deb: nee heb k nog nooit iets over gehoord 

Goedemorgen lieve meiden!
ook hier is het een tijdje stil geweest want ik had natuurlijk weer iets wat niet mee werkte......
eerste ronde clomid 50mg heeft niet aangeslagen. Dag 35 geen menstratie en geen positieve zwangerschapstest, dus weer begonnen met primolut 7 dagen, 3x per dag.... maar toen voelde ik op dag 37 ineens mijn tepels opspelen, gevoelig joh! Ik dacht “Huh nu een eisprong maar ik ben net begonnen met primolut?” Maar ik dacht naja dat kan niet dus ik ga gewoon door met de kuur, ik zou het wel te graag willen... zo gezegd zo gedaan.. weer wachten op een menstratie, en ook dit blijft weer uit... ik dacht echt even dat ik gek werd! Eerst slaat clomid niet aan, en nu primolut ook ineens niet meer? Schoot dus niets op zo! En dat wachten duurt zo lang... tot dat ik met Pinksteren ineens ongesteld was (2weken na die gevoelige tepels dus dat was toch mijn eisprong! Toch goed gevoeld)
ik heb zojuist mijn 2e ronde clomid erop zitten dit keer met 100mg en dit keer zonder bijwerkingen! Nu inmiddels dag 9 dus over een paar dagen gezellig klussen en dat met het idee dat we heeeeerlijk op vakantie zijn, dat is dan wel weer perfect getimed kan niet wachten!☺️
Hoe gaat het met alle andere dames? 
@sara, hoe is het bij jou? Lees je berichtjes altijd hoor.. ik blijf zelf altijd langer liggen en dan trek ik me benen naar me toe alsof je je zelf knuffelt zeg maar en na 10 minuutjes blijf ik gewoon rustig liggen..vaak val ik dan inslaap en als ik wakker word ga ik even plassen..
dat wel of niet klaar komen na de daad gebeurd bij mij ook niet altijd, bijna nooit eigenlijk, maar tijdens en tegelijkertijd wel.. maar dat zal echt niet de doorslag geven hoor.. zou je daar niet te druk om maken.. probeer gewoon te ontspannen en vooral genieten van elkaar tijdens het klussen en ooit zullen we blij verrast worden!! Ben ik van overtuigd :)
liefs Julia

Welkom alle nieuwelingen op het forum!
@Lisa jij bent wel al lang bezig voordat je doorgestuurd bent naar een gynaecoloog, waarom pas na 2 jaar? Ik vond het in het begin ook erg ongemakkelijk om daar naakt te liggen maar moet wel zeggen het went wel. Ik probeer altijd bij mij vaste gynaecoloog een afspraak te maken, dit is ook een vrouw dus dat vind ik ook prettiger. Bij mij is het vooral gevoelig bij het inbrengen van die camera maar het is wel goed te doen en ik heb er al zo veel gehad dus zie er eigenlijk niet meer tegen op.
Wat betreft de bijwerkingen, was volgens mij ook een vraag van iemand, ik heb en verlaagd libido en voel me soms niet zo top maar verder valt het me mee, ik zit op 50mg.
@deborah wordt het weer spannend voor je, hopelijk is het nu raak, ga je nu wachten tot dag 35 of zo met testen? Ik ken conceive plus niet, wat is dit?
@mandy wat balen zeg dat je ongi bent geworden! En dat met zo veel zwemmers, dan moet het de komende ronde toch wel goed gaan komen? Hoe groot is de kans ongeveer op een zwangerschap met de behandeling die jij nu doet?
Ik zit nu op dag 19, morgen nog een keer klussen en dan is het weer afwachten....
Succes voor alle nieuwelingen en voor de andere ook natuurlijk!
Liefs Sara

Hoi allemaal,

hier weer een berichtje van mij..
donderdag ben ik naar de gyneacoloog geweest voor een folikkel meting dag 10 en toen had ik 1 eitje van 14mm .. nog wel een aantal kleinere maar daar verwachten ze niks van!
vanmiddag om 13.00 had ik weer een folikkel meting en was het eitje gegroeid naar 18mm. Dus het groeit wel gelukkig..
gyneacoloog denkt vandaag of morgen een eisprong. Heb zelf alleen nog geen “slijm” of iets wat erop lijkt dat ik binnenkort een eisprong heb.. herkent iemand dit?
vind het zo spannend allemaal! Dit is de eerste ronde 50mg clomid. 
Op dag 21 moet ik bloed laten prikken on te kijken of ik een eisprong heb gehad.. en 2 dagen later belt de gyneacoloog of ik idd een goede eisprong had ja of nee.
dus ben erg benieuwd! Gister geklust, wanneer zouden jullie in deze situatie weer gaan klussen? Als de eisprong binnenkort is.. 

succes iedereen!!

Ohja nog een vraagje, ik zie dat er sommige van jullie 23mm hebben en dan bijna een eisprong hebben. En ik vroeg vanmiddag aan de gyneacoloog bij hoeveel mm je ongeveer een eisprong heb en toen zei ze zo rond de 20mm maar dat verschilt per persoon zei ze.. 

wat zei jullie gyneacoloog daarover?

Hoi meiden,
Mijn gynaecoloog gaf aan dat een eiblaasje meestal springt als het tussen de 20 en 22 mm is. Dan zal het vast ook kunnen dat het soms bij 23 mm gebeurt.
Als de eisprong eraan kwam klusten wij elke dag, voornamelijk vanaf drie a vier dagen vóór de verwachte eisprong. Ik kon zelf altijd goed merken wanneer mijn eisprong er aan kwam door het slijm. Dat begon meestal zo'n vijf dagen voor de eisprong en werd steeds meer en na vijf dagen was het weg en had ik ook mijn eisprong gehad. Sorry als dit TMI is ?

@rosiee dankje voor je reactie! Ben erg benieuwd, we gaan het zien! En idd het kan dan natuurlijk ook bij 23mm. 
Ik had geen eisprong, denk dat ik die 1x heb gehad, een maand na het stoppen van de pil want toen had ik ook wel slijm. Daarna 4maanden geen eisprong gehad en hele lange cyclussen vandaar doorgestuurd naar gyneacoloog door de huisarts.. 
hoop ik dat ik wel symptonen krijg nu van een eisprong want anders ga ik daar me daar weer druk om maken... ik twijfel om ovulatietesten te doen.. ik heb er wel thuis maar dan ben ik er misschien zoveel mee bezig.. 

liefss

Terug
Bovenaan