Goedemorgen lieve meiden!
ook hier is het een tijdje stil geweest want ik had natuurlijk weer iets wat niet mee werkte......
eerste ronde clomid 50mg heeft niet aangeslagen. Dag 35 geen menstratie en geen positieve zwangerschapstest, dus weer begonnen met primolut 7 dagen, 3x per dag.... maar toen voelde ik op dag 37 ineens mijn tepels opspelen, gevoelig joh! Ik dacht “Huh nu een eisprong maar ik ben net begonnen met primolut?” Maar ik dacht naja dat kan niet dus ik ga gewoon door met de kuur, ik zou het wel te graag willen... zo gezegd zo gedaan.. weer wachten op een menstratie, en ook dit blijft weer uit... ik dacht echt even dat ik gek werd! Eerst slaat clomid niet aan, en nu primolut ook ineens niet meer? Schoot dus niets op zo! En dat wachten duurt zo lang... tot dat ik met Pinksteren ineens ongesteld was (2weken na die gevoelige tepels dus dat was toch mijn eisprong! Toch goed gevoeld)
ik heb zojuist mijn 2e ronde clomid erop zitten dit keer met 100mg en dit keer zonder bijwerkingen! Nu inmiddels dag 9 dus over een paar dagen gezellig klussen en dat met het idee dat we heeeeerlijk op vakantie zijn, dat is dan wel weer perfect getimed kan niet wachten!
Hoe gaat het met alle andere dames?
@sara, hoe is het bij jou? Lees je berichtjes altijd hoor.. ik blijf zelf altijd langer liggen en dan trek ik me benen naar me toe alsof je je zelf knuffelt zeg maar en na 10 minuutjes blijf ik gewoon rustig liggen..vaak val ik dan inslaap en als ik wakker word ga ik even plassen..
dat wel of niet klaar komen na de daad gebeurd bij mij ook niet altijd, bijna nooit eigenlijk, maar tijdens en tegelijkertijd wel.. maar dat zal echt niet de doorslag geven hoor.. zou je daar niet te druk om maken.. probeer gewoon te ontspannen en vooral genieten van elkaar tijdens het klussen en ooit zullen we blij verrast worden!! Ben ik van overtuigd
liefs Julia