voor het eggie in april?

Dit word ons eerste kindje. Ja ja erg spannend allemaal. Ik begin nu pas met foliumzuur is dat erg? Heb er eerder eigenlijk niet bij stil gestaan.
Grzz

Dag joice, welkom! Spannend allemaal he? bij ons kun je altijd je verhaal kwijt en je kunt alles vragen...
Nu even antwoord op jou vraag: Je hoort eigenlijk toch wel 4 weken foliumzuur te gebruiken voor dat je voor het eggie gaat.... Dat wil dus zeggen dat het misschien beter is om dat eerst te doen en dan volgende maand voor t eggie te gaan, is maar een tip/advies. je moet natuurlijk zelf weten wat je doet.
Foliumzuur is erg belangrijk voor het volgroeien/ontwikkelen van de ruggegraad van een kindje, als je niet lang genoeg foliumzuur hebt gebruikt, dan is er verhoogde kans op spina bifida (open ruggetje van het kindje) en schisis (hazenlipje bij het kindje) Misschien het overwegen waard... Bijdeze in ieder geval de uitleg, succes. liefs el

Hoi El,

Dit maakt mij wel een beetje zenuwachtig en denk inderdaad dat ik nog maar een menstruatie afwacht. Ik wil natuurlijk het beste voor het kleintje als het zo ver is. En een paar weken wachten is dan niet zo erg. Heb immers geen haast.
Grzz

hoi dames,

wij gaan het ook proberen!!!   eindelijk heeft mijn vriend ingestemd.   we zijn nu aan het wachten op mijn volgende menstruatie , die komt eind april ,begin mei     en dan kunnen we!!! ik ben nu al ruim een jaar met de pil gestopt en helaas sinds de laatste 4 maanden erg onregelmatig.   dus ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.
ik kan iig niet wachten tot we aan de gang kunnen....mijn vriend wordt ondertussen al gek van mij omdat ik er "volgens hem" al te veel mee bezig ben.   ik kijk zelfs al naar baby kamers op het internet  enzo (zomaar omdat ik dat leuk vind)   das toch niet gek, wel?

groetjes   saskia

hoi meiden,
even weg en er staan alweer zo veel andere berichten
nou hier mijn super verhaal hihhii
vanaf gister heb ik helaas geen vriendje meer, maar wel een man whaha (wat klinkt dat toch leuk)
de bruiloft was echt super ik heb echt genoten en het weer was ook super.
ben erg benieuwd naar de foto's en de film.
aan het einde van de avond hield mijn kersverse man nog even een eind toespraakje en je raad nooit waar hij mee afsloot?
"nou mensen heel fijn dat jullie er allemaal waren, maar wij moeten er nu vandoor, want we moeten aan een kleinkind werken" ach tja geloof dat iedereen nu wel weet dat we er voor gaan (als ze maar niet elke keer gaan vragen en....)

nou ik ga er weer vandoor, nog even de laatste dingen inpakken want morgen ochtend vroeg gaan we op huwelijksreis naar kreta.

iedereen veel klus plezier en tot over een week

groetjes happydays

Dag getrouwde vrouw, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Dat jullie samen maar heel gelukkig mogen blijven en er snel een klein wondertje bijkomt!!!! Heel veel plezier op jullie huwelijksreis. Geniet ervan en maak er wat moois van!!
Groetjes Tara

Happydays, gefeliciteerd, ga maar lekker genieten en klussen natuurlijk....

Hoi El82,

Ik ben even aan het rekenen geslagen en nu weet ik het zeker. We beginnen na mijn menstruatie van mei, dus 1 maandje later als jullie. Dan ben ik ook 4 weken bezig met mijn foliumzuur. Dus eind mei gaan we echt aan de slag. Nog even oefenen dus.
Ik vind het best moeilijk om er niet over te praten,( het bezig zijn met zwanger worden enzo) maar ik wil het geheim houden tot alles zeker is. Ik kan dus alleen hier mijn hart luchten, soms best moeilijk. Ik wil zo graag vanalles vertellen en vragen. Mijn zus heeft nl al 1 kindje en die weet natuurlijk alles.
Groetjes Joice.
Nu kleintje83 omdat mijn zus ook wel eens kan snuffelen op deze site.

Terug
Bovenaan