voor iedereen die net zwanger is

Hallo ik ben Angelique ben 24 jaar en zwanger van de 2de.
Ik heb al een dochter Melanie die is nu 2 jaar en 7 maanden.
Ik heb in  deze zwangerschap nog niet echt veel kwalen ben alleen moe,dus ik mag niet klagen bij Melanie ben ik 4 maanden aan een stuk misselijk geweest.

Allemaal gefeliciteerd

Gr Angelique

eej leuk man al die reacties hihi

gefeliciteerd allemaal dan he

ik ben trouwens 2maart uitgeteld ivm miskraaM vorig jaar krijg ik 24juli al mn eerste echo gewoon om ff te kijken dus ben blij als het eind juli is haha

groetjes

hihi vinden jullie niej dat we in een rot periode zitten eind februari begin maart schikkeljaar of denk alleen ik daar weer aan haha

Hoi,

Ik ben Kyrabella, en ik ben 28jr en zwanger van ons eerste kindje.
Woon in zeeland.
Voel me goed, ben alleen een beetje moe en met vlagen misselijk.
11 juli mag ik voor de eerste controle naar de vk, wel spannend maar er is nog geen echo afgesproken dat hoor ik dan allemaal.

Liefs van een trotste kyrabella

Hoi Hoi Linda!

waar precies vandaan kom je in flevoland? ik kom ook uit flevoland namelijk..!

Grtjs Chantal... 5wk en 4dg zwanger van 2de

hihi vinden jullie niej dat we in een rot periode zitten eind februari begin maart schikkeljaar of denk alleen ik daar weer aan haha

Ik ben eind januari uitgerekend, en ik vind dat juist zo'n rare maand omdat je net de Sint, kerst en Oud en Nieuw hebt gehad maar ja ach ik mag allang blij dat alles gezond mag blijven en het gezond op deze aardbol mag verschijnen.

En ik heb 10 juli mn echo, best vlot, maar dat komt ook omdat ik aan de medicatie  ben vanwege al mijn gezondheidsklachten.
En zodra we die hebben gehad mag dan ook eindelijk iedereen het weten.
Kan echt niet wachten, maar ja nog even.

Terug
Bovenaan