voor iedereen die net zwanger is

Hoi

Oke vlakbij dus wel.. ik kom uit dronten... nou spannend allemaal weer.. we houden elkaar allemal weer op de hoogte!!

Grtjs Chantal

Hallo allemaal !

Allereest gefeliciteerd met jullie zwangerschap !

Zelf ben ik in 2005 moeder geworden van een dochtertje. Nu ruim 1.5 jaar verder verwachten wij ons tweede kindje feb. 2007.Al met al heel snel gegaan. De eerste 'duurde' 6 maanden, deze keer was het in 1 keer raak. Voel me verder goed, ben natuurlijk zo af en toe wat misselijk en moe maar dat hoort er nu eenmaal allemaal bij !

Heb zojuist een afspraak gemaakt bij de verloskundige praktijk. Men vertelde mij dat ze tegenwoordig allerlei testen afnemen om een en ander uit te sluiten.... Nu twijfel ik een beetje.... Is 1 van jullie hiermee al bekend.... Toen ik van mn dochter in verwachting was was dit nl nog niet.

Groetjes !!

Ha meiden,

Leuk dat er zoveel meer zijn die eind februari / begin maart zijn uitgeteld. Gefeli allemaal!
Zelf gisteren getest hoewel ik eigenlijk na 1 dag al wist dat het raak was...  misselijk, sloom...
LM was 29 mei, volgens de kalender hier op deze site zou 2 maart 2008 dan De Dag zijn.
Ben trouwens al mama van een jongetje van 5 en een meisje van ruim 2 jaar. Tussen de eerste en de tweede in een miskraam gehad en hoewel het daarna dus helemaal goed is gegaan vind ik het nu wel weer razend spannend! Heb het nog niemand verteld verder (behalve hubbie natuurlijk, samen de test gedaan) maar moet het echt even delen...met jullie dan maar.
Dat we allemaal maar een goede zwangerschap mee mogen maken!

Hallo Meiden,
Wat een boel zwangere vrouwen rond de zelfde tijd!hihi.
Ik ben ongeveer rond 3 Maart uitgerekend en ja heb ook wel even gedacht aan het schikkeljaar,maarja dat is niet anders dan he!
Nou zei mijn huisarts dat ik met 8 weken na de verloskundige moet,maar overal lees ik vanaf 11 weken?Moet ik dan nu al een afspraak maken?(Ben nu 4 weken en 4 daagjes)
Nou meiden geniet ervan!En dat het bij iedereen goed mag gaan!

Liefs Nathas.

hoi ik ben jeanette en ik ben 36 jaar en moeder van 2 leuke kids.  ben nu 5 weken zwanger. ben gisteren voor het eerst misselijk geweest.ben wel moe maar ik heb nu alleen een beetje last van buik pijn en een beetje last van afscheiding moet ik contact op nemen met de arts of kan dit. vind het best wel eng of kan dit ? bij mijn andere zwangerschappen heb ik alleen last gehad van misselijkheid.

Hallo allemaal!

Ik sluit me voorzichtig bij jullie aan want heb net vanmorgen posi getest. Zal me even voorstellen:

Ik ben Jolanda, 35 jaar, getrouwd en heb een dochtertje Cheyenne van net 1 jaar oud (13 maanden). In februari zijn we voor het eggie gegaan en ben in de 5de ronde zwanger geraakt. Het is nog erg pril want ben 4 weken pas zwanger. Ben erg blij maar ook op m'n hoede..... Mijn klachten: prikkels in borsten en gespannen, met vlagen misselijk en maagzuur, met vlagen hoofdpijn, rommelende darmen en steekjes in buik. Precies dezelfde klachten als bij m'n vorige zwangerschap. Alleen hoop ik dat ik niet de hele zwangerschap misselijk zal blijven  en maagzuur als bij  de vorige keer. Maar ja je hebt het niet voor het zeggen en het is natuurlijk voor een goed doel hè?

Groetjes en tot mails, Jolanda

quote: nathasja1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 15:19:28'));

Hallo Meiden,
Wat een boel zwangere vrouwen rond de zelfde tijd!hihi.
Ik ben ongeveer rond 3 Maart uitgerekend en ja heb ook wel even gedacht aan het schikkeljaar,maarja dat is niet anders dan he!
Nou zei mijn huisarts dat ik met 8 weken na de verloskundige moet,maar overal lees ik vanaf 11 weken?Moet ik dan nu al een afspraak maken?(Ben nu 4 weken en 4 daagjes)
Nou meiden geniet ervan!En dat het bij iedereen goed mag gaan!

Liefs Nathas.

Hoi Nathas,
Waarom bel je niet gewoon even met de vk? Het verschilt per vk (ik denk tussen de 8 tot 11 weken) maar meestal kun je wel al een afspraak maken hoor. Heb het zelf ook nog niet gedaan trouwens, eerst nog even gaan beseffen dat het echt waar is!

groetjes,

Olifantje71

heej
Olifantje71

hihi ik ben ook 2maart uitgeteld volgens de site hihi leuk man er isook een site waar je kan ziet wat het word en bij iedereen klopt die gewoon dus als het goed ik krijg ik een meisje haha

http://www.peng.nl/nederlands/ geslachtsvoorspeller. shtml

kijk maar ff alleen spaties er uit halen anders kon die er niej op

Terug
Bovenaan