Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

Jeetje Ginger, jij hebt inderdaad lang moeten wachten. Ik heb ook van dr vd Pol begrepen (ooit) dat de IUI patienten er gewoon tussendoor gedaan worden. Kan me voorstellen dat je jezelf op hebt zitten vreten. Beetje raar dat het zo gedaan is, maar wel goed van jou dat je het er ook gelijk uitgegooid hebt, weten ze ook hoe je erover denkt en doen ze het de volgende keer misschien wel anders!

En Imme, hoe was je FM? Heb je weer een of meer eitjes? Hoop het wel voor je!

En hier: ik snap het allemaal niet meer! Woensdag ging ik een beetje vloeien, oud bloed. Nou is dat bij mij meestal zo en dan zet het later op de dag of uiterlijk de volgende dag goed door. Nou, deze keer stopte het na een minimale hoeveelheid. En 's avonds was m'n temp opeens hoger dan normaal? Gisteren ook helemaal geen bloed gezien en temp nog steeds hoger dan normaal! Vanmorgen ook nog steeds hoger. Ben toch maar naar m'n afspraak voor de uitgangsecho gegaan en heb dit alles verteld. Maar ik weet nu nog niks, het kan nog 2 kanten op.........Of ik word komend weekend ongesteld, of........het was een innestelingsbloeding. Mocht in ieder geval bloed gaan prikken en moet maandag (vrijdagmiddag is het lab gesloten) bellen voor de uitslag. Als de RD toch nog komen dan moet ik weer een uitgangsecho laten maken want dat hebben ze vanmorgen toch ook gedaan maar er blijkt een cyste te zitten van 26 mm ! Nou kan deze nog verdwijnen als de RD doorzetten maar als dat niet het geval is, moet ik een maand rust nemen, geen behandeling dus !!!!! En daar zou ik vreselijk van balen, wil het liefst direct door. Zit lekker in m'n vel en kan de behandelingen (en teleurstellingen) geestelijk ook erg goed aan op dit moment.
Maar ik kan dus niets anders doen dan afwachten.......ga dadelijk voor de zekerheid toch maar een testje halen, mochten de RD er zondag nog niet zijn en m'n temp is nog steeds hoog dan ga ik echt niet wachten tot maandag !
Dus meiden, jullie moeten toch nog even voor mij door blijven duimen !!

Liefs, Cath

Hee meiden,

Hier was ik weer even!

Ginger, fijn dat alles 'goed' is gegaan met de IUI maar belachelijk dat je zo lang moest wachten! Groot gelijk dat je even heb laten merken dat dat echt niet kan zeg! Pfffff, lijkt wel of ze er niets van snappen van het geestelijk met je doet allemaal. Fijn dat je nu geen bloeding hebt gehad en hoop voor je dat deze IUI jullie een ontzettend mooi wondertje mag brengen!

En Cath..... jeetje wel heeeel erg spannend hoor! Kan idd een innesteling zijn, vooral omdat je eigelijk een paar dagen te 'vroeg' werd toch? Meid, ik hoop voor je dat het test (dat je waarschijnlijk snel zult doen....) mega mega mega positief is! Het word echt tijd dat een van ons een geluk moet hebben hoor!

En nu ik: vanmorgen FM gehad en er zitten 2 hele mooie eitjes van beide 16 mm groot! En ook was mijn slijm mooi dik, dikker dan de afgelopen keren. Omdat ik nu pas op dag 12 zit, moet ik pas morgenavond de Pregnyl spuiten. Maar echt ontzettend fijn dat ik nu twee mooie grote eitjes heb zitten! Volgens de gyn is de kans best groot dat ze door de pregnyl samen springen, omdat ze ook allebei even groot zijn en aan dezelfde kant zitten. Ooo hoop zo dat het deze ronde ons gegund is!

Meiden, fijn weekend, ik denk aan jullie en duim voor jullie! Ik straal even heel veel geluk door mijn beeldscherm naar jullie toe!!

Liefs Imme

Meiden,

Even een kort berichtje van mij want we gaan zo weg en zijn tot vanavond laat op pad.
WE DID IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
Als alles goed blijft gaan dan ga ik een juni 2008 mama worden!
Moest dit ff aan jullie kwijt, jullie zijn de eersten (na hubbie natuurlijk) die het horen!!
Dus meiden, volg mijn voorbeeld.

Liefs, Cath

Jaaaahoee!!!!!

Van -e gefelciteerd meid!!! Het is je zo ontzettend gegund!!
Wat een geweldig berichtje, het geeft toch echt weer goede hoop!
Je blijft hier toch nog wel af en toe posten he? Ik wil graag weten hoe het verder met je gaat!

Nu maar hopen dat Imme en ik je heel snel gaan volgen.......

Liefs en tot snel!!

Ginger

OOOOO Cath!!  Wat een fantastisch nieuws zeg! Was de hele dag al enorm emotioneel en nu ik dit lees springen de tranen me in mijn ogen! Wauw, wat ben ik blij voor jullie! Ga er heerlijk van genieten meid! Het is jullie zoooooo gegund! We horen toch nog wel af en toe van je he??

Hele Dikke Kus Imme

Hoi Imme en Ginger,

Natuurlijk blijf ik hier gewoon nog ff schrijven, ben veel te benieuwd hoe het  met jullie gaat! Wel grappig dat ik tegen m'n gyn bij de inseminatie zei: 3x is scheepsrecht en dat het dan nu ook inderdaad gelukt is.
We kunnen het nog niet helemaal bevatten dat het ook echt zo is, nu maar afwachten (ja alweer wachten) tot de 1e echo, denk dat ik het pas echt geloof als ik het knipperlichtje zie knipperen..........
Ik blijf voor jullie duimen dat jullie mij snel mogen volgen!

Liefs, Cath

Hoi hoi!

Het is weer even geleden.....
Cath: hoe voel je je? Niet al teveel klachten?
Imme: hoe is het met jou?

Hier is het k&$T, ik voel me echt hartstikke zwanger. Ben vreselijk moe, hoge temp (37,2), veel vaginale afscheiding, continu steekjes in mijn onderbuik/liezen en moet ieder half uur plassen, zelfs mijn borsten zijn gevoeliger....

En het ergste is dat het waarschijnlijk door die stomme Pregnyl komt. Ik weet hier niet zo goed raad mee....  Ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat en me geen momentje rust gunt....

Zonet een telefoontje gehad van mijn beste vriendin. Zij is op de hoogte van onze pogingen...
Ze vertelde me dat ze zwanger was, ja was..... Ze heeft een miskraam gehad met 8 weken. Vreselijk..we hebben samen zitten brullen. Wat een ellende allemaal. Gelukkig was ze daarin vrij nuchter: na 2 maanden al zwanger, al in het bezit van 2 schatten van kinderen en de overtuiging dat het gewoon de natuur is geweest. Het kindje was dus niet oke..... Maar toch! Ik vind het erg moeilijk allemaal.

Ik wist ook niet dat ze al weer bezig waren, vermoedde het wel. Ik kan me nu ook emotioneel gaan indekken dat er een deze maanden weer een confronterend berichtje kan komen... Heel erg dat ik zo denk, maar ik moet wel  voor mijn eigen gevoel. Maar jullie snappen dat wel, toch?

Nou ik tel de dagen echt af...nog 8 nachtjes te gaan voor mijn NOD en ik vind het dit keer vreselijk lang duren!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan