Jeetje Ginger, jij hebt inderdaad lang moeten wachten. Ik heb ook van dr vd Pol begrepen (ooit) dat de IUI patienten er gewoon tussendoor gedaan worden. Kan me voorstellen dat je jezelf op hebt zitten vreten. Beetje raar dat het zo gedaan is, maar wel goed van jou dat je het er ook gelijk uitgegooid hebt, weten ze ook hoe je erover denkt en doen ze het de volgende keer misschien wel anders!
En Imme, hoe was je FM? Heb je weer een of meer eitjes? Hoop het wel voor je!
En hier: ik snap het allemaal niet meer! Woensdag ging ik een beetje vloeien, oud bloed. Nou is dat bij mij meestal zo en dan zet het later op de dag of uiterlijk de volgende dag goed door. Nou, deze keer stopte het na een minimale hoeveelheid. En 's avonds was m'n temp opeens hoger dan normaal? Gisteren ook helemaal geen bloed gezien en temp nog steeds hoger dan normaal! Vanmorgen ook nog steeds hoger. Ben toch maar naar m'n afspraak voor de uitgangsecho gegaan en heb dit alles verteld. Maar ik weet nu nog niks, het kan nog 2 kanten op.........Of ik word komend weekend ongesteld, of........het was een innestelingsbloeding. Mocht in ieder geval bloed gaan prikken en moet maandag (vrijdagmiddag is het lab gesloten) bellen voor de uitslag. Als de RD toch nog komen dan moet ik weer een uitgangsecho laten maken want dat hebben ze vanmorgen toch ook gedaan maar er blijkt een cyste te zitten van 26 mm ! Nou kan deze nog verdwijnen als de RD doorzetten maar als dat niet het geval is, moet ik een maand rust nemen, geen behandeling dus !!!!! En daar zou ik vreselijk van balen, wil het liefst direct door. Zit lekker in m'n vel en kan de behandelingen (en teleurstellingen) geestelijk ook erg goed aan op dit moment.
Maar ik kan dus niets anders doen dan afwachten.......ga dadelijk voor de zekerheid toch maar een testje halen, mochten de RD er zondag nog niet zijn en m'n temp is nog steeds hoog dan ga ik echt niet wachten tot maandag !
Dus meiden, jullie moeten toch nog even voor mij door blijven duimen !!
Liefs, Cath