Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

Hoi, hier ben ik nog even.
Voor vijandig slijm zijn, voor zover ik weet, geen medicijnen.
Als de zuurgraad van je slijm gewoon goed is maar de zaadcellen kunnen er niet in overleven dan spreekt men van vijandig slijm.
Is het nou zo dat je zuurgraad niet goed is (kunnen ze ook niet overleven) dan kan dit mogelijk opgelost worden door bv spoelingen te doen om zo de zuurgraad goed te krijgen. Anders gewoon even aan je gyn vragen, dan moeten ze wel antwoord geven !

Liefs, Cath

Hoi hoi!

Hier even een kort/snel berichtje van mij.
Hoofdpijn is weer weg, nog wel een opgejaagd gevoel en snel emotioneel. Vanmorgen bij de gyn geweest voor een FM.
Ik heb twee (!) eitjes van 10 mm. Zondag weer terug voor de volgende FM.
Ben heel blij dat het er nu twee zijn!!

Hoe is het bij jullie????

Tot snel!

Ginger

Hoi Ginger,

Wat een goed nieuws! Da's een mooie score voor de IUI. En ook niet het risico dat ze deze poging afblazen omdat het er teveel zijn.
Dat ze maar lekker samen verder mogen groeien de komende tijd, heb jij deze maand mooi een extra kans !

Hier alles rustig, ik voel helemaal niks ! Normaal heb ik altijd wat pijnlijke borsten na de eisprong en dat duurt dan meestal  tot een paar dagen voor de RD arriveren maar nu heb ik helemaal nergens last van. Volgende week weten we meer, er zit niks anders op dan gewoon geduld.......

Fijn weekend allemaal!

Cath

hee meiden,

ook ff weer een berichtje van mij.

Jeetje Ginger, wat goed van je twee eitjes! Dit had ik de eerste keer bij clomid 100 ook en ik weet nog hoe een fijn idee dat was! Je hebt er eigelijk maar 1 nodig, maar nu maak je wel meer kans! Super!

En Cath, misschien is het wel juist een goed teken dat je nu niets voelt! Nog een weekje en dan weet je meer.... duimen!

Vandaag weer de eerste pillen clomid gehad. Voel me prima, nergens last van. Volgende week naar de gyn voor een fm. Hoop dat de clomid nu weer voor een mooi eitjes zorgt. Ben soms bang dat het misschien ineens niet aanslaat, dat hoor je wel vaker. Maar ja, dan kan de dosis nog een keer verhoogd worden. Maar niet aan denken... positief blijven!

Heel fijn weekend allemaal en tot snel!

xx imme

hee meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn Ginger! Weet je al wanneer je volgende IUI is?

En Cath, voel je al 'iets' ?? Hoe gaat het?? Nog een paar daagjes voor je NOD....!!

Hier minder, heb dit keer erge last van de Clomid: niet kunnen slapen snachts en enorme opvliegers, zwarte strepen voor mijn ogen (vooral savonds) en buikpijn..... had ik deze vorige keer niet zo erg hoor! Morgen laatste pilletjes gelukkig.... en vrijdag weer een FM!!

Meiden, we duimen vrolijk verder! Ik hoor van jullie!

Liefs Imme

Hoi hoi!

Tjee, Imme...dat je nu zo'n last hebt van de Clomid. Gek eigenlijk dat het per cyclus verschillned is hoeveel last je ervan hebt.... GGelukkig bijn klaar met je kuurtje!!
En Cath? Hoe gaat het met jou? Merk je al wat? Heb je stiekem al getemperatuurd?
Ik ben benieuwd!!

Hier alles goed. Gisteren FM gehad. 4 eitjes te zien en ze waren 2x 9 mm, 13 mm en 14 mm. De 2 kleinste zullen waarschijnlijk niets gaan betekenen deze ronde, dus 2 mooie eitjes die flink hun best doen! Morgen weer terug voor een FM en dan waarschijnlijk morgenavond naar het zh voor de Pregnyl. En dan dus donderdag de IUI. Ik ben benieuwd of ze morgen groot genoeg zijn, ik broed ondertussen maar even flink door!

Ik duim voor je Cath!!

Liefs,

Ginger

Hoi Imme en Ginger,

Zo de donderdag en vrijdag gaan dus spannend worden voor ons drieën !
Ginger de 3e IUI, Imme weer de 1e FM en ikzelf NOD !

Ik voel nog steeds helemaal niks, zit soms zelfs tegen m'n borsten te duwen om te kijken of ze misschien niet een beetje zeer willen gaan doen, maar echt noppes.
Ik heb het wel alweer een hele tijd steeds koud maar dat kan ook komen omdat ik voorzichtig aan het lijnen ben, dan kan je het koud hebben. Thermometer brengt ook geen hoopvolle cijfers dus al met al ben ik redelijk overtuigd dat ik aan 2 tabletten Clomid moet gaan beginnen.
Geweldige score Ginger! 4 stuks waarvan 2 dan welliswaar een beetje klein en waarschijnlijk niet in de running maar wie weet.......een eindspurt op de Pregnyl kan wonderen doen. Maar die 2 die lekker doorgegroeid zijn, prima resultaat toch?! Ik zou er tenminste heel blij mee zijn ! Heb je toevallig nog iets gehoord over een maximum aantal follikels dat er mag zijn om de IUI door te laten gaan?

Ga nu snel weer lekker naar beneden, heb de hele dag al achter een computer gezeten en heb vierkante ogen gekregen.

Liefs, Cath

Terug
Bovenaan