Lieve, lieve Cath!
Kom hier, dan geef ik je een hele dikke !! Wat ontzettend verdrietig zeg......
Ik hoopte zo op een mooi berichtje voor je.....je gaf mij ook hoop met dat "rare" gevoel, dacht echt dat het deze maand raak zou zijn...
Kop op meid!
Ik herken je gevoel dat het leven uit niets anders lijkt te bestaan dan zwanger worden.
Ik ben dan ook blij dat ik weer ben gaan studeren. Ondanks de drukte, geeft het me wel iets anders om over bezig te zijn. Maar die wachtweken blijven een crime!
Vanmorgen dus de 3e IUI gehad. Een superresultaat voor ons dit keer: 6,2 miljoen!! Wauw, zoveel hebben we nog niet gehad. En dat dan samen met 2 mooie eitjes,moet lukken toch? Ben zelf best positief deze keer. Het voelt anders....of zijn het de hormonen?
Mijn buik is nog steeds beurs van die Pregnyl.
Dit keer geen bloeding of verlies van dat roze spul, ook een beter gevoel!
Wel een emotionele uitbarsting gehad bij de gyn. Ik moest dit keer alleen naar Oss, omdat mijn mannetje echt niet mee kon ivm zijn werk. Was natuurlijk al niet leuk, maar eenmaal in Oss heb ik dus 2 uur (!) met mijn kostbare goedje op schoot kunnen wachten. Een spoedkeizersnede en 4 screeningsecho's (20 weken) a een half uur per stuk..
IK zat met nog een meisje in de wachtkamer voor IUI (ze had dezelfde Radboudenvelop op schoot). We fokten ons beide enorm op!
~Zeker wetende dat de kwaliteit afneemt, hoe langer je wacht, het kan maar 4 uurtjes goed blijven....
Toen ik dus aan de beurt was, heb ik het er ook meteen uitgegooid. Dikke tranen en dat ze wel eens rekening konden houden met de emotionele kant van dit traject. Zit je daar 2 uur tussen de zwangere dames die vragen:"Ook hier voor een echo?" NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, rot op! Sorry hoor, ik gun het ze wel, maar ik kon het vanmorgen dus echt even niet meer hebben.
Verweij begreep me wel, maar vertelde dat ze er echt niets aan kon doen. Ik heb haar gezegd dat het me echt niet zo'n punt lijkt om IUI-klanten even tussen de 2uur durende echo's te plaatsen, ben verdorie in 2 minuten weer weg....
Maar goed, frustratie eruit, tranen eruit, kwakkie er weer in en weer wachten...... Bah....dat worden weer lange weken!
Cath: heel veel sterkte nog en succes morgen met je uitgangsecho. Ik hoop dat alles oke is en er geen cystes zullen zijn!
Imme: Ik hoop dat je morgen een paar mooie follikels hebt! Succes morgen!!
Liefs,
Ginger