Voor Kaskes

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Wat leuk, Ciske de Rat!!! Wat een goed idee zeg! En helemaal als jij zo'n Danny de Munk fan was... Cis was de eerste film die ik in de bioscoop zag, we gingen met de fam en het was best spannend, zeker toen hij z'n moeder doodstak. Geen idee hoe oud ik toen was, maar indruk heeft het wel gemaakt!

Hoe was de sauna? Lekker liggen zweten? Vond de baby het ook leuk ;-)

Ik kan merken dat die kleine steeds sterker wordt: een groot verschil tussen de kracht in schopjes donderdag en nu! Leuk!!!

Ik heb een 3 shirtjes en een zomerjurkje op de kop weten te tikken: samen 25 euro. Dat is toch mooi meegenomen?!
Ik ben niet heel slank, val normaal tussen maat s en m in, maar dat hemdje was gewoon heel raar! Zag er echt niet uit. Ik heb via Hennes online nog een spijkerrok, broek en singletje besteld. Ben benieuwd of dat wat is.
Die zaak aan de Nachtegaalstraat ken ik ook. Ben daar laatst heel stom behandeld, dus mij zien ze er even niet! Wat een kakmadam was dat zeg!
Ik wil er ook wel leuk uitzien, die buik mag best geshowd worden! Van Mikke was ik precies in het andere seizoen zwanger, net als jij bij Manuela trouwens, dus daar heb ik niet zoveel aan.

Die Cesarcursus is hier vlakbij in Vleuterweide. Het is op maandagavond, waarschijnlijk van 7 tot 8. Ik doe er wel even hun internetsite bij:
http://cesarleidscherijn.nl/Page.aspx
Moet je maar even kijken. Mijn cursus start op 14 april, geloof ik.

Bij mijn schoonouders was het heerlijk. Ik heb weinig hoeven doen, dus dat scheelde voor mijn rug. Gisteren wel eventjes met Wouter de stad in geweest (ik denk 40 minuten in totaal) en nu kan ik bijna niet meer lopen :-( Dat frustreert enorm! Als dat is zoals het blijft, dan worden het nog saaie weken tot aan juli! Bij Mikke ging ik geregeld de stad in (toen woonden we in Utrecht-Lombok, vlakbij het centrum!), maar dat zit er nu echt niet in!

MIkke staat ook al ingeschreven, moest hier al met 2 1/2 jaar! Belachelijk hè? We hebben het toch maar gedaan, want we wilden per se de Montessori-school in het dorp. Dat is een erg goede school, ook al moeten we er een kleine tien minuten voor fietsen.
Naar wat voor een school gaat Manuela? Leuk dat ze samen met haar nichtje kan! Hoe vonden ze het daar? Leuk zeker, wilden wel meteen beginnen denk ik...

Morgen ga ik wel naar school, weet niet voor hoe lang. Als ik het zo voel niet zo heel erg lang... Ik ga dan ook bespreken hoe we het voortaan gaan doen. Ben benieuwd!

Moet zo Mik weer op halen, doeg!

Liefs, K

Hoi, hoi,

Fijn dat het gezellig was bij je schoonouders en dat je kon relaxen.
Wel balen zeg dat je na 40 minuten lopen, nu weer zo'n last hebt. Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is.

Sauna was heerlijk, heb goed naar m'n lichaam geluisterd en ben alleen in de sauna gegaan die minder heet is dan de anderen. Verder een heerlijke massage gehad, ik zat zo  erg vast vooral tussen m'n schouderbladen,hij zei dat er behoorlijk wat verzuring zat en dat het goed was om oefeningen te doen. Zal eens kijken of er hier in de buurt misschien ook zo'n cesar-zwangerschapscursus kan doen. Vleuterweide is dat in Vleuten?

Leuk zeg dat je de baby zo goed voelt. Ik hoop dat ik hem/haar binnenkort ook wat beter ga voelen, ik voel nog erg weinig. Alleen vorige week woendagavond en daarna nog even een klein beetje. Begon me vandaag al wat zorgen te maken of alles nog wel goed is, maar ja, de placenta ligt ook aan de voorkant, dus dan is het ook veel minder goed te voelen. Moet het nog maar even afwachten en me niet gelijk zorgen gaan maken.

Manuela gaat naar de christelijke school, er zitten hier 2 basisscholen, een christelijke en een openbare. Zelf heb ik ook op de christelijke school gezeten en ik vind het niet verkeerd als ze daar wat van meekrijgt. Daarbij komt ook nog dat het op die openbare school  echt een rommeltje is.
De school zit aan het begin van deze straat, dus als ze wat ouder is, kan ze er zelf heenlopen, maar als die school niet goed was geweest, had ik haar ook gerust verder weg ergens op school gedaan hoor, dat is toch het belangrijkste. Ja, ze wilden allebei gelijk blijven op school, vonden het erg interressant!

Belachelijk zeg dat je zo raar behandeld bent in die winkel. Ik ben er voor het laatst geweest toen ik zwanger was van Manuela. Goed idee om via internete bij H&M wat te bestellen, zal ook eens kijken.

Ik ben vanmiddag naar school geweest, morgenavond, donderdagochtend en avond nog werken en dan vrijdagmiddag trouwen!

Doe jij inderdaad maar rustig aan op school, denk aan jezelf.

Liefs,
Angélique

Hé Angel!

Lekker dat je zo genoten hebt van de sauna! Soms heb je dat zooo nodig! Heerlijk zo'n massage, daar zou ik ook wel trek in hebben.
Vleuterweide is onderdeel van Vleuten, maar ligt ter hoogte van Veldhuizen-de Meern. Wie weet is er bij jou ook wel zoiets in de buurt.

Ik heb afspraken gemaakt met mijn directeur over hoe ik ga werken. Klinkt wel goed allemaal en als het goed is hebben we een vervanger gevonden! Maandag even samen praten en dan zullen we een beslissing nemen. Als er eenmaal iemand voor de groep is, zal ik me ook wel weer wat rustiger voelen.

Mijn ouders waren vandaag hier en   hebben aangeboden om ook te helpen met de baby-kamer verven en zo. Zo lief! Ben echt heel blij met alle hulp die we zo krijgen.

Héél véél plezier morgen als jullie gaan trouwen! Geniet van het bijzondere moment, van elkaar en Manuela!
Ben benieuwd hoe het is, dus hou me op de hoogte! Maar dat zal wel na de wittebroodsweken worden dan ;-)

Liefs, K

Hoe mooi kan het weer zijn als je op 8 februari 2008 (mooie datum, had ik me nog niet eens gerealiseerd...) gaat trouwen??? Toch nooit beter dan dit? Wat geweldig dat jullie op deze dag gaan trouwen.

Ik hoop dat jullie trouwdag helemaal naar wens verloopt, geniet ervan!

Kus, Kirsten

Hoi Kirsten,

Bedankt meid!!!
Ja, het was echt helemaal super. Het weer was natuurlijk prachtig, we trouwden in de auto van m'n ouders, dat is een Triumph Spitfire, zo'n oude sportwagen, een witte.
Alles was verder ook perfect. Manuela vond het ook allemaal prachtig.
Jammer dat ik je niet wat foto's kan laten zien. Zit jij trouwens op Hyves, daar heb ik nl. al wat foto's opgezet?

Fijn dat er wellicht een vervanger voor je is en dat je ouders je ook zo willen helpen. Dat is wel een geruststelling hè!

Zo, ga nu lekker eten en dan bank hangen met m'n man!! ha,ha..klinkt goed.

Liefs,
Angélique

Haha, heb je lekker een avondje bank gehangen met je man???
Wat gaaf, zo'n Triumph Spitfire, heel stoer om daarmee door het dorp/de stad te rijden!
Leuk dat Manuela ook zo genoten heeft. Lijkt me heel bijzonder om te zien.

Ik kan nu het effect merken van minder werken. Ik heb veel minder pijn en hou dus meer energie over voor Mikke en thuis. Dat is wel fijn. Meteen dacht ik natuurlijk: Dan kan ik straks toch weer voor de klas. De dag erna dacht ik: Dat is nou net niet de bedoeling! Ik heb alleen maar minder pijn omdàt ik minder werk, dus dan moeten we dat vooral zo houden!

Wouter is flink aan de slag geweest dit weekend (t voorjaar in z'n hoofd, dus hij werd meteen druk met verven van de overloop zodat de boekenplank opgehangen kon worden en, helaas slechts,   een deel van de boeken van de babykamer naar de overloop kon verhuizen). Ben ik erg blij mee! Mijn vader en moeder komen over anderhalve week de commode, was paars-wordt wit, verven en misschien ook wel een stukje van de kamer al schilderen. We hebben nog alle tijd gelukkig!
We hebben gekeken voor een kledingkast voor de kleine en hebben 3 mooie kasten gezien.
STraks gaan we een babybjorn ophalen die we via marktplaats hebben gekocht. Erg leuk!!! Wordt het weer een beetje echter ;-)

Geniet van dit mooie weekend! Liefs, K

quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2008 17:42:47'));

Hoi Kirsten,

Bedankt meid!!!
Ja, het was echt helemaal super. Het weer was natuurlijk prachtig, we trouwden in de auto van m'n ouders, dat is een Triumph Spitfire, zo'n oude sportwagen, een witte.
Alles was verder ook perfect. Manuela vond het ook allemaal prachtig.
Jammer dat ik je niet wat foto's kan laten zien. Zit jij trouwens op Hyves, daar heb ik nl. al wat foto's opgezet?

Fijn dat er wellicht een vervanger voor je is en dat je ouders je ook zo willen helpen. Dat is wel een geruststelling hè!

Zo, ga nu lekker eten en dan bank hangen met m'n man!! ha,ha..klinkt goed.

Liefs,
Angélique

OEps, foutje! heb ik jouw bericht nog een keer geplaatst. Die daar onder moet je dus lezen, da's de echte reactie, haha.

Terug
Bovenaan