Voor Kaskes

Arme Manuela, een ziek kippetje! Lastig toch, want veel meer dan tv kijken kunnen ze dan eigenlijk niet. En dat wilde je er eigenlijk net uit hebben...
En die gebroken nachten, oef! Ik kan me voorstellen dat jij je ook erg gebroken voelt.

Wel leuk dat het in de kroeg zo gezellig was! Ik vind dat je het erg lang hebt volgehouden. TOt elf uur staan mèt zwangere buik , petje af.

Bij de vk weten ze vast wel waar je een Cesartcursus kan doen.

De echo was goed: alles wat hij kon zien was in orde. Hij lag lekker te slapen, handjes voor het gezicht, voetjes gekruist onder de billen: zooo schattig. We konden hem/haar echt in zijn/haar snoetje kijken. Beetje creepy soms met van die holle oogkassen, maar we konden ook heel mooi het bovenlipje zien en zelf een keer de vingertjes van een hand tellen! Ik smelt nog helemaal als ik er aan denk,haha.
Morgen naar de vk voor de volgende controle!

liefs, K

Hoi Kirsten,

Fijn dat alles goed was!! Leuk zeg zoals je het beschreef hoe hij/zij erbij lag!
En morgen alweer controle.
Ik kijk ook al uit naar 5 maart.

Ja, was een zware dag vandaag. Ze wilde van alles eten en drinken dacht ze, maar uiteindelijk nam ze niks. Ze heeft vanmiddag ook nog even geslapen, dus hopelijk gaat dat niet ten koste van vannacht. Ik ga er zo ook lekker in. Oh jee, ik hoor Manuela alweer huilen.

Ja, best een tijd gestaan op het feestje. Maar heb nu wel meer tijd nodig om er van bij te komen, ben veel langer moe ervan, dan normaal.

Groetjes,
Angélique

Hé,

Beetje geslapen vannacht? Ik hoop het voor jullie! Kan me voorstellen dat je langer nodig hebt om te herstellen (heel goed zelfs, maar dat begrijp je!) en een zieke meid van 3 is dan niet zo fijn...

Nog een paar weekjes en dan is het 5 maart! Laat ze maar omvliegen die weken!

liefs, K

Goeiemorgen,

Op zich redelijk geslapen, M heeft in ieder geval vanaf 23.00 uur tot 4 uur doorgeslapen, daarvoor en daarna weer een paar keer ons geroepen, ze had toen nog hoge koorts.
Vanaf 7 uur heeft ze bij mij geslapen tot half 9.
Haar koorts is al wat gezakt, dus hopelijk is ze snel weer fit.

Ik voel me nog steeds brak. Denk toch dat m'n lichaam nu ook al aan de rem gaat trekken. Vanavond moet ik werken, een workshop geven voor 9 mensen, zie ik erg tegenop, maar ik ga het wel doen. Als ik me morgen nog niet lekker voel, bel ik m'n klant voor donderdagochtend af, dan kan ik als Manuela naar de peuterspeelzaal is even rustig aan doen.

Ja, laat het maar snel 5 maart zijn.
Vraag me nu ook af of ik me misschien niet lekker voel door het hoge suikergehalte, maar goed, dat moet ik ook nog even afwachten.

Jij ook rustig aan meid.
Wat een verschil hè de ene zwangerschap en de andere, met Manuela ben ik er erg zo makkelijk doorheen gekomen. Voelde me toen echt heel goed.

Liefs,
Angélique

Hoi Angélique,

Hoe is het nu met jullie allemaal? Heeft Manuela jullie nog aangestoken? En ben jij al iets minder brak? Is het nog een beetje goed gegaan met je workshop? Kan me voorstellen dat je daarna helemaal afknapte!

Heb je het idee dat je suiker nog zo hoog is? Bij mij is dat gisteren niet gecontroleerd. Ik weet ook niet meer wanneer dat wel gebruikelijk is bij de vk.

Alles was (uiteraard) goed bij de vk. Baarmoeder zit nu op navelhoogte min 1 vinger. We konden precies voelen waar het kindje lag, de linkerkant van mijn baarmoeder was heel zwaar en hard. Het hartje hadden we nu gelukkig wel snel gevonden.
Gisteren ging trouwens mijn lievelingskat (de oudste die ik al had toen ik alleen woonde) bij me op schoot liggen. ECht recht over mijn navel naar boven, doet ze anders nooit. Prompt voelde ik de baby er naar toe zwemmen en een schopje geven. Dat deed ze laatst ook al bij Mikke toen ze op schoot een boekje las en ook toen Wouter zijn hand op mijn buik legde. Lief gevoel is dat, zo'n nieuwsgierig babytje in je buik!
Vandaag een mindere dag. Te veel gedaan denk ik op mijn werk... Morgen iets minder doen dus.

Mijn ouders komen zo!

Liefs, K

Hoi Kirsten,

Hier nog steeds ziekenboeg!
Manuela was gisteren weer beter, maar toen kwam haar vader langs en zijn ze even naar de speeltuin geweest hier vlak achter het huis  en we hadden ook nog een kinderverjaardag. Dat was dus allemaal wat te veel. Dus nu is het weer mis.
Vanochtend ging nog wel, maar nu heeft ze weer koorts, 39 graden onder haar arm gemeten en ze heeft de halve middag liggen slapen op de bank. Verder hoest ze erg veel.
Met mij gaat wel beter. Ben weer wat meer uitgerust.  Heb me vandaag rustig gehouden, vanochtend 1 klant gedaan in m'n salon en vanmiddag lekker ook op de bank gelegen. Vanavond nog werken.

Morgenmiddag heeft Wilco vrij genomen, zodat ik toch nog kan werken. Ga zo het Kinderdagverblijf even afbellen.

M'n zusje ligt ook met griep op bed en heel veel mensen hier in het dorp en de omgeving zijn ziek.

Fijn dat het goed was bij de verloskundige.
Wat een schattig verhaal van je poes!! Leuk zeg zo'n nieuwsgierige baby.

Ik voel de kleine ook sinds gisteren meer bewegen, erg leuk!
Jij had jezelf ook weer wat te veel gegeven gisteren, gaat het nu weer wat beter?

Wij hebben gelukkig een rustig weekend, heerlijk.
Ik ga morgenavond met wat oud-collega's een hapje eten, gezellig. Verder wordt de dochter  van m'n zus 1 jaar, maar als m'n zus zo ziek blijft, zal dat feestje misschien verzet worden.
Jullie een druk weekend?

Groetjes,
Angélique

ik hoor al dat het een langdurige griep is, dus ik hoop dat jullie nu weer uitgeziekt zijn allemaal!

Hebben jullie nog geregeld contact met Manuela's vader en gaat dat goed? Als je me te nieuwsgierig vindt, zeg je het wel hè?

Ik heb mijn hyves trouwens aangepast: allemaal kinderen van school konden me vinden en daar had ik niet zo'n zin in! Wat moet ik met al die wuppen op mijn hyves? ;-)

O ja, de baby kan horen!!! Laatst was hij wakker en toen legde ik een muziekdoosje op mijn buik. Hij bleef maar schoppen en duwen onder het muziekje, haha. Nu hebben we er eentje speciaal voor hem/haar gekocht.
Jaja, we zijn even naar Utrecht geweest en ik heb het zowaar volgehouden! Vond het echt heerlijk om er weer even uit te zijn met z'n drietjes.
Verder net als jullie een rustig weekend hier. Wouter gaat nog wat klussen. We hebben via marktplaats een fietsaanhanger gekocht voor Mikke en de baby straks. Alleen... Hij past net niet door de poort!!! Ik kon er wel om lachen, Wouter niet zo, hihi. Nu gaat hij de poort iets aanpassen zodat hij er wel door kan. Mikke heeft er vrijdag even ingezeten en vond het fantastisch! Ze had ook al heel veel zin om er met de baby in te zitten, maar daar moet ze nog even op wachten. Pas als hij 3 mnd oud is kan die kleine er in.

Liefs, Kaskes

Hoi Kirsten,

Manuela is gelukkig weer beter, nog wel aan het hoesten, maar ja, dat kan altijd een tijdje duren. Ik werd vrijdagmiddag acuut heel erg verkouden en ben er nog niet van af, stoom elke dag, want heb ook wel last van m'n oren en holtes. Balen hoor, hoop dat ik me binnenkort eindelijk weer eens helemaal fit ga voelen.
Ik heb haar vrijdag thuis gehouden van het Kinderdagverblijf en 's middags   kon Wilco gelukkig vrij nemen, zodat ik toch nog kon gaan werken.

Wat een leuk verhaal over dat muziekdoosje, dat is al snel dat de baby zo reageert, echt leuk. Ik voel sinds een paar dagen ook meer beweging, ik voel dat de baby wat krachtiger trapt. Erg leuk om te voelen, het gebeurt meestal als ik zelf rustig zit of als ik m'n hand op m'n buik leg.

Fijn dat jullie even lekker naar Utrecht konden met z'n 3'en. Even lekker er tussenuit.

Je mag me alles vragen hoor, vind ik helemaal niet erg. Heb goed contact met M haar vader. Hij komt meestal om de week langs, hij woont in A'dam. Maar nu was hij een tijdje niet geweest, omdat hij nogal wat problemen had. Gelukkig ben ik daar vanaf!
Ze vind het altijd leuk om haar vader te zien, het is ook altijd weer prima als hij gaat. Dat is wel het voordeel dat ze nog jong was toen wij uit elkaar gingen, ze weet niet beter. En is gek met Wilco en ziet hem ook als haar vader. Ze zegt altijd "ik heb 2 papa's".

Ha,ha...allemaal van die wuppies op je Hyves, snap dat je daar niet op zat te wachten.

En wat een verhaal van die fietskar, gelukkig kan de poort aangepast worden!

Ik ga dinsdag- of woensdagochtend bloedprikken in het ziekenhuis in Utrecht, duurt wel de hele ochtend, want er moet 3 uur tussenzitten. Maar ik vermaak me wel, ga lekker even shoppen bij Prenatal en H&M. Even wat kleding voor mezelf kopen. Ben jij al veel aangekomen? Ik nu 3 kilo, dus het valt me nog mee!

Jij hoeft deze week zeker niet naar school wegens de vakantie?!
Hoe gaat het nu met je rug?

Groetjes,
Angélique

Terug
Bovenaan