voor kb80

Daphne; gewoon even laten testen bij de huisarts of anoniem bij de GGD. Dan weet je het zeker!

KB: Heb jij nu nog steeds tussentijdse bloedingen? Of had je dat alleen toen je chlamydia hebt?
Ik heb n.l jaren tussentijdse bloedingen gehad, ofwel "spotting", zo noemde de huisarts het. De HA wist dat ik chlamydia had gehad, maar volgens hem had dit er niks mee te maken. Het was bij mij wat bruinige afscheiding wat ik tijdens het pilgebruik meestal halverwege de cyclus kreeg. Nu ik de pil niet meer slik heb ik vaak al zeker vanaf 5 dagen voor mijn ongi en in het ergste geval al 10 dagen van tevoren bruinige afscheiding. Kan dat wat met dat chlamydia te maken hebben denk je?
Wat heeft de HA of gyn er tegen jou over gezegd?
Ik ben al jaren geleden behandeld voor chlamydia, dus heb het al jaren niet meer. Maar nog wel die bruinige afcheiding... maak me er wel zorgen om.

Ben blij dat we mandag naar de gyn. kunnen!

Nu ga ik snel slapen,

Liefs Hopey
ps: Annie, hoe is het met jou??

Hey Hopey,

ik moet zeggen dat de HA er tegen mij vrij weinig tot niets over heeft verteld, slecht he?

Ik heb die bloedingen nu niet meer.

Ben  in de  2e maand dat ik die tussentijdse bloedingen kreeg meteen naar de HA gegaan.
Maar dan kun je er ook al een tijd mee rond hebben gelopen voordat je klachten krijgt....

Ik vind het nogal een rare reactie van je HA, wat geeft hij dan als verklaring? je maakt me niet wijs dat het normaal is om tussentijdse bloedingen te hebben....

Als je het mij vraagt is het toch door de infectie, heb je geen verklevingen misschien? Ik ben geen dokter en roep ook maar wat hoor.
Ik zou toch op een verklaring staan als ik jou was.

Nou ik zit hier een potje zenuwachtig te zijn.....ga maar weer es naar de wc, heb zo om 10.30 de afspraak bij de vk  pfff zweethandjes enzo, voel me net of ik examen moet doen

dikke kus

Hey KB,

Hoe was het bij de VK??

Mijn HA zei dat dat met het pilgebruik te maken had en dat veel meer vrouwen last van "spotting" hebben en dat dat niet erg was. Hij zei wel dat ik me zou kunnen laten onderzoeken als ik dat wilde, maar omdat hij mij het gevoel gaf dat dat niet echt nodig was en zo'n onderzoek ook vast geen pretje is (zelf bedacht), heb ik daarvan afgezien.

Ik had het idee dat mijn HA een hele goeie was, dus vertrouwde ik op hem.
Hoop dat hij gelijk had, anders kan ik mezelf wel voor de kop slaan straks!

Of ik verklevingen heb? Ja, dat vraag ik mezelf dus ook steeds af. Dat kan dus, door de chlamydia, maar dat is nooit onderzocht omdat ze niet gaan onderzoeken in een gezond lichaam. Alleen als je zwanger wilt worden en het lukt niet, dan  kunnen ze een HSG onderzoek doen, waarbij er contrast-vloeistof in je baarmoeder en eileiders gespoten wordt. Dan kunnen ze zien of alles wel doorgankelijk is. Het kan ook zijn dat ze een kijkoperatie doen.

Op dit soort vragen hoop ik a.s. maandag in het ziekenhuis allemaal antwoorden te krijgen...

Heel spannend!

Liefs Hopey

Hmmm  ikblijf het vreemd vinden hoor.

Heb er nooit van gehoord dat het normaal zou zijn....

Maar goed idd hopen dat maandag al je vragen en onzekerheden beantwoord/weggenomen zullen worden, ik hoop het zo voor je

Bij ons was gelukkig alles ok  hij/zij was wel kleiner dan verw8 ( ietsje maar, niets om ongerust over te zijn .....hier issie dan)

WAUW!!

Mooi hoor, om je kleintje zo op de foto te zien...

Ik hoop zo dat ik  dat binnenkort ook mag meemaken!
Volgens mij ga ik dan janken van blijdschap en ontroering...

Nu ga ik snel slapen, ben moe en heb hoofdpijn.

Groetjes Hopey  

Zoooooo Daar ben ik weer even!!
jullie zijn druk geweest hier de laatste dagen!! Gezellig hoor!

wat een geweldige echo zeg, je ziet m ook erg duidelijk! Gefeliciteerd!
Ik hoop dit ook erg snel mee te mogen maken!!

Tja, hoe het met mij is? Nou eigenlijk wel goed, kan nog geen wegwijs worden van mijn cyclus, maar ja we zijn ook nog maar een jaar bezig. moet zeggen dat we deze week erg veel seks hebben gehad. heb alleen geen flauw idee of t in mijn vruchtbare periode is. Maar ja het was wel lekker hihihi!!

Even over die verklevingen, bij mij is het wel zeker dat ik verklevingen heb. Dat hebben ze toendertijd met die kijkoperatie gezien. Het zag er toen wel ernstig uit. Maar mijn "eigen" gynaecoloog zei toen tegen mij dat ze het toen in een actief stadium hebben gezien, en dat het altijd nog kon verbeteren. Moet wel eerlijk zeggen dat ik er een hard hoofd in begin te krijgen.
Ik heb zoiets van we gaan nu lekker de zomer tegemoet, vakantie e.d. en dan november/december gaan we stappen ondernemen. Moet zeggen dat mij dat wel wat meer rust geef.

Hopey, ik wil jou/jullie heel veel sterkte wensen maandag. Ik denk aan jullie!

En Kb, hou ons vooral op de hoogte he!

1 van ons 3-en houdt dit topic wel hoog toch?!

Heel veel liefs @nnie

Dag meiden!

Hey Annie, wat vreemd, dat verhaal over "in een actief stadium" en dat het nog kan verbeteren... Wat bedoelen ze daarmee? Bedoelen ze dat als je verklevingen hebt, het vanzelf weer beter kan worden ofzo? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
Maar misschien bedoelen ze wat anders??

Goed dat het je een rustig gevoel geeft dat jullie over een tijdje stappen gaan ondernemen. En wie weet, is het dan niet meer nodig!

Voor ons is morgen een spannende dag, dan hebben wij onze eerste afspraak in het ziekenhuis...

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Hopey

Hey Hopey,

Toen ze bij mij de kijkoperatie deden, had ik allemaal vocht en bloed in mijn buik. Ook zagen ze verklevingen. Ze wisten toen nog niet dat het van de    chlamidia kwam. maar toen ze keken was de chamidia nog volop in gang. (snap je m?) De arts zei daarom tegen mij dat ze het in een actief stadium hebben gezien. En dus niet na de antibiotica en jaren 'rust'. dus ja, als ik t goed begrijp kan het wel verbeteren. Maar de verlevingen zullen nooit helemaal meer weggaan!

Ik hoop dat je t zo een beetje begrijpt!!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig en zo bent voor morgen!
Ik wil je dan ook heel veel succes wensen!!!

Knuffel @nnie

Terug
Bovenaan