Hoi KB,
Spannend zeg, 26 juni!!
Laat je ons wel even weten wat er uitkomt?
Annie,
Hoe is het met jou?
Ik ben nog benieuwd op het antwoord op mijn laatste vragen...(moet je even teruglezen, 1 pagina terug onderaan).
Mijn temp. deed deze maand een beetje raar rond de eisprong en ik vraag me dan ook af of ik wel een normale eisprong gehad heb deze maand. Toen ik bij de gyn was, zag ze 2 eiblaasjes van 16 mm (beide eierstokken 1). Ze dacht eerst dat de eisprong net geweest was, maar dat kon niet volgens mij omdat mijn temp. nog heel laag was en omdat de ovu-test nog niet een duidelijk genoeg streepje aangaf.
Die middag toen ik thuis kwam had ik een duidelijk streepje bij de ovu-test. Wij hebben erop gegokt om 1 dag te wachten met klussen aangezien de eiblaasjes tot 20mm moeten groeien voordat ie springt. Een eiblaasje schijnt 1,5 tot 2 mm per dag te groeien.
Op de dag dat we hebben geklust ,was mijn temp ineens met 0,3 gestegen. maar omdat ie de 2 dagen daarvoor ineens erg gedaald was, wist ik niet of dit de eisprong betekende. Het ovu-test streepje alweer heel licht geworden, dus dan zou de eisprong ongeveer moeten zijn geweest of bijna komen. Maar de volgende dag was mijn temp nog laag, zelfs 0,1 graad lager dan de dag daarvoor (in volgorde: 36,3 - 36,3 - 36,6 - 36,5 - 36,8). En vanochtend is ie pas echt gestegen, naar 36,8.
Wetene jullie ook of je temp na de eisprong ineens met 0,4 moet stijgen of dat dat ook over 2 dagen verspreid kan worden?
Liefs Hopey