voor kb80

Goedemorgen deze morgen!

Nee dan hebben we inderdaad niet dezelfde ex!!

Ik zal vandaag of morgen een topic schrijven!!

Ik durf hier inderdaad niet te schrijven waar ik woon. Ben veel te bang voor herkenning. je weet maar nooit he!!
Maar ik woon vlakbij Wageningen!!

Hopey, hoe is het gegaan bij de huisarts???

Tot snel allebei!!

Liefs Annie

Hahaha ik kom nooit in die hoek.......maar heb je goed hoor meid.

Ik zie em wel verschijnen  ben benieuwd wat voor reacties er op komen.

hoi hoi,

nou jij mag best weten wie ik ben en waar ik woon. We zitten immers in hetzelfde schuitje! Maar ben bang dat mensen uit mijn omgeving mij herkennen!
Mischien kun je een keer je mailadres hier neerzetten. Als je tenminste niet zo'n opvallende heb   als ik, mijn naam en achternaam staat er nl in!!!

Probeer m vanavond te schrijven! Moet nu werken!!

xxx Annie

Hey Annie,

Ben vanochtend bij de huisarts geweest en hij heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis voor onderzoek. Na het weekend kan ik bellen voor een afspraak (hij moet eerst mijn gegevens naar het ziekenhuis sturen).
Waarschijnlijk zal er op een gegeven moment contrastvloeistof in mijn eileiders gespoten worden zodat ze met een echo kunnen zien of mijn eileiders doorgankelijk zijn.

Maar of ze eerst nog andere onderzoeken doen, ik heb geen idee. We wachten af...

Nu weer snel naar mijn bedje, slaaplekker!

Groetjes Hopey

Hoi Annie1 en KB40,

Hoe is het met jullie?
Genieten jullie een beetje van het mooie weer?

Ik weet niet of ik dagelijks op dit forum blijf kijken en schrijven hoor, want ik heb me voorgenomen te proberen niet teveel met het zwanger worden bezig te zijn. Tuurlijk blijven we het proberen en ga ik ook naar het ziekenhuis voor onderzoeken, maar daarnaast wil ik proberen me vooral te ontspannen en ook met andere dingen bezig te zijn.
Ik heb me de afgelopen dagen gerealiseerd dat ik mezelf en mijn vriend een beetje gek heb zitten maken door er teveel mee bezig te zijn.

Herkennen jullie dit?

Ik zal nog wel af en toe kijken maar weet niet hoe vaak...

Jullie in ieder geval heel veel succes met zwanger worden en tot later...

Liefs Hopey

Hoi hoi,

Hoe is het?
Met mij gaat het goed. Ik heb de afgelopen dagen heerlijk genoten van het mooie weer! Vandaar ook niet zovaak hier te vinden.

Hopey, ik herken het dat je er teveel mee bezig bent. Dat was en ben ik namelijk ook. Ik had ook met mijn man afgesproken het wat meer los te laten. Heb ik ook gedaan. Maar ik zat laatst terug te lezen en toen zag ik dat kb ook chlamidia heeft gehad. Vandaar dat ik er een topic voor geopend heb. Daarom ben ik nu weer wat meer hier te vinden.  
Ik vind het een goede beslissing van je om afstand te nemen. Doe ik zelf namelijk ook wel!

Ik zal het wel fijn vinden als je mij/ons op de hoogte wilt houden van de ontwikkelingen in het ziekenhuis, ben namelijk erg benieuwd hoe t met je gaat en wat er allemaal met je gebeurt!!
Ik hoop dat je dat wilt doen?!

Nou liefs voor jullie allebei

Annie

Hoi Annie,

Ik denk wel dat ik jullie op de hoogte zal houden van de ontwikkelingen met de onderzoeken. Maar ik beloof niks...
Er kan af en toe ook wat tijd tussen zitten dat er niks te melden valt natuurlijk. Bijvoorbeeld als ik moet wachten op een afspraak in het ziekenhuis.
Maargoed, ik zal morgenochtend bellen met het ziekenhuis voor een afspraak. Ik ben benieuwd hoe snel ik terecht kan en wat ze gaan doen. Ik laat het jullie wel weten.

Nu lekker slapen, trusten!

Liefs Hopey

Terug
Bovenaan