voor kb80

Hey ladies

Ja ik was ook meer buiten dan achter de pc, maar tis weer tijd om te werken he.

Heerlijk bijgekleurd, lekker kunnen ontspannen.
Even helemaal niet bezig geweest met dit alles, maar vandaag had ik toch weer even drang om te kijken hoe het mijn meiden is hier.

Ik heb verder weinig nieuws te melden behalve dat een vriendin van me nu het stadium in haar zwangerschap heeft bereikt waarin ze lekker bol begint te worden, dus das ff K#T maja.....onze tijd komt ook nog wel

Nou geniet nog even vh zonnetje, morgen is ie weer verdwenen

dikke

hey hoi,

nou ik heb ook genoten van het weer!! Laatste dagje vandaag want morgen is t alweer een stuk minder

Ik heb t gevoel alsof ik ieder moment ongesteld ga worden, maar dat heb ik al een paar dagen. Ik zit nu als ik t goed heb op 23 dagen, dus veel te vroeg!

Vervelend is dat he, als je iemand om je heen hebt die zwanger is. Ik bedoel ik gun het diegene wel maar mezelf net iets meer!! Ooohhh ik wil t nu onderhand ook zo graag!!
Maar ja net wat je zegt, onze tijd komt nog wel!!

nou ga nu lekker slapen, morgen weer werken!!

tot snel,

liefs Annie

hey kb,

Ik las net je topic, grappig, want ik heb dit ook al een paar dagen! Terwijl ik nu pas op dag 24 zit. Wat zal het zijn??!! Denk de hele tijd, volgens mij ben ik ongesteld. Ga naar de wc maar nee hoor helemaal niks?!
Laten we het maar rustig afwachten he!!

Tot snel,

liefs @nnie

Hihi grappig idd.
Had je berichtje nog niet gelezen moet ik zeggen

Nou als dat geen goeie karma is whuahaha.......daar moet toch iets goeds uitkomen zou je denken.

Allebei in exact hetzelfde schuitje.

De ongikrampjes waren vanmiddag weer wat afgezakt maar komen nu weer lekker opzetten.......ben benieuwd

Ik duim voor ons

nou staat je netjes dan hihi!!!

vreemd he die klachten?? Een vriendin van mij had ze ook en is nu zwanger!!

Laten we maar heel hard duimen!!

liefs @nnie

Nou meiden,

Ik heb dinsdag een hele set papieren thuisgestuurd gekregen van het ziekenhuis. 4 kantjes vragenlijsten voor mij en 4 kantjes vragenlijsten voor mijn vriend.
Vragen varieren van: Wanneer had je moeder haar laatste menstruatie tot wat was je geboorte gewicht en vragen over hoe vaak sex per week tot wat voor ziektes er in de familie voorkomen en bij ons zelf natuurlijk, enz enz.

Ik moet nu ook gaan temperaturen en dat in schema's bijhouden. had ik nog niet gedaan omdat we ovulatietesten gebruikten de laatste maanden.

Maargoed, ik heb vanavond de laatste gegevens ingevuld en morgen doe ik alles op de post. Als het goed is ontvang ik dan snel een oproep voor een intakegesprek in het ziekenhuis.

Ik ben benieuwd...

Maar eerst gaan we met z'n 2-en van 25 april t/m 6 mei op vakantie!

Dus dan ben ik even niet op het forum te vinden.  

Ik hoop dat jullie deze maand geluk hebben en niet ongi worden!

Liefs Hopey

Hey @nnie,

O? positief puntje dus....

Hier zijn de ongikrampjes vervangen voor het gevoel dat ik de contouren van mijn baarmoeder/eierstokken denk te kunnen voelen?....beetje driehoek gevoel met wisselend links en rechts een knikkergevoel???  vaag hoor......ook een beetje een drukkend gevoel in mijn onderrug.

En hoest bij jou?

Hey Hopey,

wat een gedoe zeg
Nou als er uiteindelijk maar iets positiefs uit voortvloeit.

Lekker dat je er even tussenuit gaat, heerlijk.
Mijn vriend en ik gaan een weekendje naar Antwerpen dit weekend.

Weet je wat ik gedaan heb trouwens? staat niet in relatie met hetgeen we hier bespreken hoor.....maar ik ga de 28e paragliden  haha ben nu al zenuwachtig

Nou dat was het wel weer
Fijne vakantie en veel liefs

Hoi hoi,

Nou jullie boffen maar dat jullie er lekker tussen uit gaan!! Ik zit gewoon het hele weekend in mn huissie! en maandag gaat om 6.00uur de wekker weer!

Met mij gaat het goed. Ben nog steeds niet ongesteld, moet veel plassen, en als ik niet zover in mn cyclus was zal ik denken dat ik mn ei heb. Ik heb me nl toch veel afscheiding! Lekker hoor!!
denk dat als ik t woensdag nog niet ben ik er toch maar een testje tegen aan gooi!

en jij kb, wanneer ga jij evt testen??

Hopey, dank je wel dat je ons op de hoogte houdt! vind ik erg fijn!
Ik wens je veel succes en hoop dat je toch op de normale manier zwanger mag worden!!

Nou meiden, Fijn weekend!!

Liefs @nnie,

oja kb, STOER van je zeg! ik zal dat dus echt niet durven!!! Ben een schijterd hihi!!

Terug
Bovenaan